Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ts, har du noen som kan hjelpe deg? Foreldre eller venner feks? Kan du reiser et sted uten ham der du kan prate med noen om hva du kan gjøre med situasjon du er kommet opp i? Eller ring VO-linjen eller nærmeste krisesenteret og be om støtte og råd, de vet også en del om regelverket:

https://www.krisesenter.com/

Anonymkode: fd5f4...cc4

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

….og dette utsetter du barna dine for 😞

Anonymkode: 6ce73...a20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg har tilgitt min mamma svært mye, men jeg sliter med å glemme helt at hun satte en kjæreste foran meg og min søster i mange år. Han var voldelig, slem og konstant sint på alt og alle og både mamma og vi ungene fikk så busta føyk på alle måter.

Men da jeg og søster endelig flyttet ut, valgte hun å bli hos ham og valgte bort oss barna. Nå, 40 år senere, synes jeg nesten det hun gjorde var utilgivelig og det forfølger meg stadig vekk.

Mamma har det fint nå, men det er et par spøkelser fra fortiden som henger igjen.

BARNA MÅ KOMME I FØRSTE REKKE OG DET ER DITT ANSVAR!! ❤️ 

Anonymkode: dc771...09f

• Liker 1
  • Hjerte 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han driver med både psykisk vold, mobbing, sjikanering og sosial kontroll. Dette vil påvirke deg psykisk og mentalt framover og blir ikke bedre før du FORLATER han. 

Han er mentalt ustabil og hjerneskadet av den tyrkiske æreskulturen. Du kan ikke forene dette med den norske kulturen. 

Gå fra han! Tenk på barna dine! 

Anonymkode: 05c68...394

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 23.40):

Hei! Jeg er gift med en mann fra tyrkia på 3 året.. vært sammen i 5. Vi har kun bodd sammen I norge i 6 mnd for 2 år siden da han fikk utvisning og flytta til sverige. Nå er han tilbake igjen i Noege. Men dere jenter gjerne med barn fra før som har giftet dere med mann fra ett annet land utenfor EØS.

1: han nekter sønnen min på 12 år å ha overnattings besøk, nekter å ha besøk i det hele tatt. 2: nekter sønnen min på 16 år å øvelseskjøre bil ( han har ikke førerkort selv, og krever at han skal kjøre uten lappen) 3: nekter meg å kjøre barna på skole og til fritidsaktiviteter. 4: nekter meg å ha venner og snakke med mine foreldre 5: snakker veldig stygt om meg og min familie (til meg sier han det som oftest når vi er alene så ingen hører det, som blandt annet- jeg er stygg, ekkel, vil spy av meg, at jeg kan gifte meg med sønnen min siden jeg lar han kjøre bil og ikke han, han truer med å forlate meg hele tiden, hever hånden mot meg flere ganger, sier han hater meg og skal så fort han finner en bedre løsning forlate meg, sier hele tiden at jeg ikke er normal og at ingen jenter gjør som meg- som det med blandt annet å la sønnen øvelseskjøre-kjøre dem til skole osv.alle jenter er bedre enn meg og jeg er den styggeste på jord. Sier jeg ikke fortjener å leve osv. Han forlater leiligheten når han er forbanna og har skjelt meg ut ferdig og stikker av. Hvis jeg ikke kjører rundt å leter wtter han sier han at det var jeg som kastet han ut og at jeg bare tenker på meg selv. Han sier virkelig så mye stygt. Beklager langt innhold. Noen tips her? Mannen er btw 10 år yngre enn meg og har ingen barn, jeg elsker han desverre fortsatt og tanken på å se han med noen andre bekymrer meg jo🙄

Anonymkode: 2aa16...462

Du beskriver en grusom mann og en ond stefar, så sier du at du elsker ham. Hva er det du elsker? Egoismen hans? At han er stygg mot deg? At han er stygg mot dine barn? Du bør sette dine barn foran den drittsekken. Pr nå velger du å la ham herse med deg og dine barn. Ungene burde flyttet fra deg dersom du fortsetter å la ham tyrannisere dem og deg. Du må ta litt ansvar, å kvitte deg med ham. Du har faktisk ansvar overfor dine barn. Jeg klarer ikke å synes synd på deg, som utsetter barna for dette. 

Anonymkode: 33b5d...483

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kvinne87Rogaland skrev (20 timer siden):

Forferdelig tragisk. Love makes blind

Det er ikke kjærlighet, ts er manipulert, er vel heller Stockholmsyndromet og den innsatsen hun har lagt i relasjonen som misforstås som kjærlighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er gift ned et helt grusomt menneske som jeg ikke hadde villet ta i med en ildtang en gang! Han er må du bare komme deg unna så fort som bare rakkeren, og han skal absolutt ikke ha noe å gjøre med dine barn! 
Run, Forrest, run!!

Anonymkode: 8fda5...6f6

• 4 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep,brukerdebatt,nedsettende innhold,spekulasjon,krenkende innhold,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med deg, TS?

Hva gjør du videre nå?

Har du snakket med f.eks. Krisesenteret eller søkt annen støtte for å få denne mannen ut av livet ditt?

Anonymkode: 00ed7...9da

AnonymBruker
Skrevet

Hva eksakt er det du liksom elsker med denne ufattelig slemme mannen?? 
Tror du lurer deg selv her. 
Å si at du elsker han blir en løsning for å holde ut. 
Dette er en ond og farlig mann som du vil få det mye bedre uten. 
Og ikke minst vil dine barn få det mye bedre uten. 

Anonymkode: da5eb...625

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal tenke over at dersom du ikke forlater denne mannen og utsetter barna dine og deg selv for dette, velger snart barna sin andre forelder helt og fullt.

Ville du ønsket at din mor/venninne/søster/datter skulle hatt en sånn mann?

Han oppfører seg ikke på en måte som gjør han fortjent til å bli elsket av deg, så det kan du bare legge av deg.

Anonymkode: 70e6f...abe

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 23.40):

Hei! Jeg er gift med en mann fra tyrkia på 3 året.. vært sammen i 5. Vi har kun bodd sammen I norge i 6 mnd for 2 år siden da han fikk utvisning og flytta til sverige. Nå er han tilbake igjen i Noege. Men dere jenter gjerne med barn fra før som har giftet dere med mann fra ett annet land utenfor EØS.

1: han nekter sønnen min på 12 år å ha overnattings besøk, nekter å ha besøk i det hele tatt. 2: nekter sønnen min på 16 år å øvelseskjøre bil ( han har ikke førerkort selv, og krever at han skal kjøre uten lappen) 3: nekter meg å kjøre barna på skole og til fritidsaktiviteter. 4: nekter meg å ha venner og snakke med mine foreldre 5: snakker veldig stygt om meg og min familie (til meg sier han det som oftest når vi er alene så ingen hører det, som blandt annet- jeg er stygg, ekkel, vil spy av meg, at jeg kan gifte meg med sønnen min siden jeg lar han kjøre bil og ikke han, han truer med å forlate meg hele tiden, hever hånden mot meg flere ganger, sier han hater meg og skal så fort han finner en bedre løsning forlate meg, sier hele tiden at jeg ikke er normal og at ingen jenter gjør som meg- som det med blandt annet å la sønnen øvelseskjøre-kjøre dem til skole osv.alle jenter er bedre enn meg og jeg er den styggeste på jord. Sier jeg ikke fortjener å leve osv. Han forlater leiligheten når han er forbanna og har skjelt meg ut ferdig og stikker av. Hvis jeg ikke kjører rundt å leter wtter han sier han at det var jeg som kastet han ut og at jeg bare tenker på meg selv. Han sier virkelig så mye stygt. Beklager langt innhold. Noen tips her? Mannen er btw 10 år yngre enn meg og har ingen barn, jeg elsker han desverre fortsatt og tanken på å se han med noen andre bekymrer meg jo🙄

Anonymkode: 2aa16...462

Jeg klarer ikke forstå at du fremdeles vil ha han. Jeg hadde kasta han på bålet. Han er ikke noe å samle på.

Stakkars barna dine som skal finne seg i en sånn drittsekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...