Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jobbfest + alkohol er et typisk vanskelig tema. Jeg løser det ved å være på fest edru og/eller dra hjem tidlig. Nå høres dette forøvrig ut som det absolutt minste problemet deres....

Anonymkode: fd5f4...cc4

Absolutt minste problem ja, jeg drikker ikke alkohol da jeg sluttet med det når vi møttes siden han ikke ville jeg skulle det. Sa også til han at jeg ikke skulle dra, men det var bare det at jeg fikk innbydelse på mail og jeg leste den opp for han som var ett problem. For det var helt unormalt for han å gjøre noe sånt når man er gift. Han krevde også da jeg fikk mailen at han skulle være med meg på min jobb og se hvem jeg jobbet med. 

Anonymkode: 2aa16...462

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han krevde også da jeg fikk mailen at han skulle være med meg på min jobb og se hvem jeg jobbet med. 

Det er opp til arbeidsplassen om det er lov for partnere å komme på jobben og møte kolleger mm. En del jobber har tom streng adgangskontroll. Eksen min i Tyrkia fikset masse greier for meg via sin jobb som aldri hadde gått i Norge. 

Anonymkode: fd5f4...cc4

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir du i dette alvorlig voldelige forholdet, Ts?

Hvorfor utsetter du deg selv og barna dine for denne voldelige mannen som faktisk truer deg på livet?

Hvorfor er du villig til å risikere dine barns sikkerhet for å være sammen med denne mannen? Og hvorfor er du villig til å utsette barna dine for å kunne bli morløs, fordi du er villig til å risikere ditt liv for å være sammen sammen med en så voldelig og ondskapsfull mann?

Anonymkode: 00ed7...9da

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hele denne tråden er syk. Jeg tviler ikke på at en mannen kan være så dominerende og farlig som ts beskriver det, men ts svarer kun på enkelte innlegg her der hun kan legge til enda flere ekstreme ting.

Hun virker heller ikke å ta til seg at hun har ansvar for barn som lider under slike forhold. Hun svarer ikke på om han er lovlig her eller hvordan han forsørger seg. 

Anonymkode: aa1a9...0bd

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes hele denne tråden er syk. Jeg tviler ikke på at en mannen kan være så dominerende og farlig som ts beskriver det, men ts svarer kun på enkelte innlegg her der hun kan legge til enda flere ekstreme ting.

Hun virker heller ikke å ta til seg at hun har ansvar for barn som lider under slike forhold. Hun svarer ikke på om han er lovlig her eller hvordan han forsørger seg. 

Som nevnt tidligere så sier han mest stygt når vi er alene, han sier ikke direkte til barna mine at han hater de eller at de ikke får ha besøk, dette tar han ut på meg. Men når besøket er her så går han kjempe sur rundt og sier ingenting. 

Han er her lovlig nå, han nekter å finne seg jobb så lever på meg enn så lenge. 

Vil bare si, at dette er ett velsig sårt tema for meg da jeg har brukt sykt mye tid/ressurser og ikke minst penger å å få han hit til norge. Mye papir arbeid, mye tid og krefter. 

Er utrolig vanskelig for meg å bare forlate denne mannen som jeg har kjempet så hardt for i 5 år. Det er bare utrolig leit.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor blir du i dette alvorlig voldelige forholdet, Ts?

Hvorfor utsetter du deg selv og barna dine for denne voldelige mannen som faktisk truer deg på livet?

Hvorfor er du villig til å risikere dine barns sikkerhet for å være sammen med denne mannen? Og hvorfor er du villig til å utsette barna dine for å kunne bli morløs, fordi du er villig til å risikere ditt liv for å være sammen sammen med en så voldelig og ondskapsfull mann?

Fordi når han plutselig en dag bestemmer seg for å være en perfekt mann og si fine ting og le med meg og barna, smelter jeg helt. Og dagen etter er han en varulv igjen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som nevnt tidligere så sier han mest stygt når vi er alene, han sier ikke direkte til barna mine at han hater de eller at de ikke får ha besøk, dette tar han ut på meg. Men når besøket er her så går han kjempe sur rundt og sier ingenting. 

Han er her lovlig nå, han nekter å finne seg jobb så lever på meg enn så lenge. 

Vil bare si, at dette er ett velsig sårt tema for meg da jeg har brukt sykt mye tid/ressurser og ikke minst penger å å få han hit til norge. Mye papir arbeid, mye tid og krefter. 

Er utrolig vanskelig for meg å bare forlate denne mannen som jeg har kjempet så hardt for i 5 år. Det er bare utrolig leit.

Har du råd til å forsørge han i tillegg til deg og ungene? Har han kontroll på dine kontoer og penger? 

Han er en stor drittsekk, og dette kan ende veldig stygt, både for deg og barna om du ikke kvitter deg med han. Du har sikkert også fått med deg alle partnerdrap som er begått i det siste. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest lavmålet
Skrevet

Noen ganger må man gjøre ting som er veldig vanskelige. Du har to barn å tenke på. Du snakker mest om deg selv. Hvordan tror du de har det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi når han plutselig en dag bestemmer seg for å være en perfekt mann og si fine ting og le med meg og barna, smelter jeg helt. Og dagen etter er han en varulv igjen.

Har han flest snille eller slemme dager?

Hvordan kan du finne deg i å bli så til de grader tråkka på av den mannen? Da hjelper det ikke at han er snill en og annen dag innimellom og ler med deg og barna.

Stakkars barna dine som må forholde seg til han å sinnet hans. Må være ekstremt forvirrende for de, å de går sikkert på tå hev for ikke å gjøre han sinna. Fortsetter dette så blir barna garantert ødelagte. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er betatt av drømmen, ikke av mannen.  Han kommer aldri til å bli den du håper på. Han er kun etter å utnytte, nedverdige og kontrollere deg. Ingen person med respekt for seg selv eller sine barn ville hatt den mannen i sitt liv slik han omtaler og behandler deg og barna sine! Kanskje på tide å begynne å sette sine barns ve og vel først nå? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så barna dine skal lide og bli påført traumer for livet fordi du ikke vil tape ansikt?! Ts, du har vært dum. Det må du bare innrømme, og stå i.

Du er mor! Du har to barn som du MÅ ta vare på!!! Nå må du bare komme deg vekk fra denne mannen før ungene dine blir skadet for livet. Du trenger ingen mann, men DE trenger deg. Slutt å vær en egoist! 

Anonymkode: d9d23...d40

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så barna dine skal lide og bli påført traumer for livet fordi du ikke vil tape ansikt?! Ts, du har vært dum. Det må du bare innrømme, og stå i.

Du er mor! Du har to barn som du MÅ ta vare på!!! Nå må du bare komme deg vekk fra denne mannen før ungene dine blir skadet for livet. Du trenger ingen mann, men DE trenger deg. Slutt å vær en egoist! 

Anonymkode: d9d23...d40

Ev. gi omsorgen for barna til faren deres, hvis ts ikke evner å prioritere barnas ve og vel. De bør være ts sin førsteprioritet. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og derfor trenger du støtte fra Krisesenteret: https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

Du er manipulert og psyket ned av denne mannen over år.

Han har utnyttet deg grovt i tillegg til at han er voldelig mot deg og barna.

Du har kastet bort mange år av ditt og barnas liv, kastet bort masse ressurser som dine barn heller skulle hatt nytte av. Hvorfor tror du det er en god idet å sette ditt eget liv i risiko og kaste bort enda mer penger og tid på en voldelig mann, som han er?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Kom. Deg. Vekk.

Anonymkode: 54cce...9c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Eier eller leier du bolig ts? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har du råd til å forsørge han i tillegg til deg og ungene? Har han kontroll på dine kontoer og penger? 

Han er en stor drittsekk, og dette kan ende veldig stygt, både for deg og barna om du ikke kvitter deg med han. Du har sikkert også fått med deg alle partnerdrap som er begått i det siste. 

Nei jeg har ikke råd og han har vært her i 20 dager nå, røyker hele tiden gjør han også. Ikke kontroll på mine kontor heldigvis 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eier eller leier du bolig ts? 

Jeg leier😒

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at du er så lite verdt at han har rett til å utnytte deg og utøve vold mot deg?

Du er i ferd med å skade ditt forhold til egne barn for alltid, hvis du ikke tar ansvar for ditt eget liv og barnas liv og kvitter deg med denne farlige mannen!

Vær ærlig - du elsker ikke denne mannen! Du tror du elsker den han lurte deg til å tro at han var den gang han så på deg som en billett til Norge. Han har brukt mange år nå på å vise deg at han aldri var den mannen. Han har brukt år på å vise deg at han er en voldelig drittsekk, og at han også utsetter dine barn for denne psykiske volden.

HVORFOR oppsøker du ikke hjelp hos Krisesenter og politiet, som en gang for alle kan hjelpe deg til å bli kvitt ham før han ødelegger deg og barna dine helt?

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må beskytte barna dine. Så denne mannen må du kvitte deg med. 

Anonymkode: 6ed5b...d4f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså hvorfor har du ikke kasta han ut enda?

Om ikke for deg, så for barnas skyld.

Anonymkode: ab604...931

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...