AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Hei! Jeg er gift med en mann fra tyrkia på 3 året.. vært sammen i 5. Vi har kun bodd sammen I norge i 6 mnd for 2 år siden da han fikk utvisning og flytta til sverige. Nå er han tilbake igjen i Noege. Men dere jenter gjerne med barn fra før som har giftet dere med mann fra ett annet land utenfor EØS. 1: han nekter sønnen min på 12 år å ha overnattings besøk, nekter å ha besøk i det hele tatt. 2: nekter sønnen min på 16 år å øvelseskjøre bil ( han har ikke førerkort selv, og krever at han skal kjøre uten lappen) 3: nekter meg å kjøre barna på skole og til fritidsaktiviteter. 4: nekter meg å ha venner og snakke med mine foreldre 5: snakker veldig stygt om meg og min familie (til meg sier han det som oftest når vi er alene så ingen hører det, som blandt annet- jeg er stygg, ekkel, vil spy av meg, at jeg kan gifte meg med sønnen min siden jeg lar han kjøre bil og ikke han, han truer med å forlate meg hele tiden, hever hånden mot meg flere ganger, sier han hater meg og skal så fort han finner en bedre løsning forlate meg, sier hele tiden at jeg ikke er normal og at ingen jenter gjør som meg- som det med blandt annet å la sønnen øvelseskjøre-kjøre dem til skole osv.alle jenter er bedre enn meg og jeg er den styggeste på jord. Sier jeg ikke fortjener å leve osv. Han forlater leiligheten når han er forbanna og har skjelt meg ut ferdig og stikker av. Hvis jeg ikke kjører rundt å leter wtter han sier han at det var jeg som kastet han ut og at jeg bare tenker på meg selv. Han sier virkelig så mye stygt. Beklager langt innhold. Noen tips her? Mannen er btw 10 år yngre enn meg og har ingen barn, jeg elsker han desverre fortsatt og tanken på å se han med noen andre bekymrer meg jo🙄 Anonymkode: 2aa16...462 1 8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 TS IGJEN: Jeg har også blitt invitert på sommerfest med jobben (jobber i ett kjent stort firma i norge) det var absolutt helt unormalt når man var gift å dra på noe sånt og jeg ble skjelt ut etter noter igjen. Ingen normale jenter ville gjort det. Anonymkode: 2aa16...462
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 26. mai 2024 På tide å sette ungene først, tenker jeg. Kvitt deg med fyren og vær en mamma! Anonymkode: 24353...57a 37 49
smurfebuss Skrevet 26. mai 2024 #4 Skrevet 26. mai 2024 Her var det mange røde flagg. Sett utenfra er eneste løsning å forlate denne mannen, få skilsmisse - og i alle fall ikke jobbe for at han skal få opphold. Han er direkte slem, og det er ikke normalen i et forhold at den ene parten skal kontrollere og true den andre. Velg barna dine først, TS. 7 16
Gjest lavmålet Skrevet 26. mai 2024 #5 Skrevet 26. mai 2024 Det er helt andre ting som burde bekymre deg mye mer enn det å se ham med andre ...
Kalikalinka Skrevet 26. mai 2024 #6 Skrevet 26. mai 2024 Herlighet. Hva skal du med dette ubrukelige utysket av en mann? Tenk på ungene dine, og ikke minst på deg selv, og kvitt deg med ham så fort du bare kan. 8 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #7 Skrevet 26. mai 2024 Flytt og tenk på deg å barna 😱 dette høres ut som en person som kunne funnet på noe skikkelig gale. Anonymkode: aafc7...99b 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei! Jeg er gift med en mann fra tyrkia på 3 året.. vært sammen i 5. Vi har kun bodd sammen I norge i 6 mnd for 2 år siden da han fikk utvisning og flytta til sverige. Nå er han tilbake igjen i Noege. Men dere jenter gjerne med barn fra før som har giftet dere med mann fra ett annet land utenfor EØS. 1: han nekter sønnen min på 12 år å ha overnattings besøk, nekter å ha besøk i det hele tatt. 2: nekter sønnen min på 16 år å øvelseskjøre bil ( han har ikke førerkort selv, og krever at han skal kjøre uten lappen) 3: nekter meg å kjøre barna på skole og til fritidsaktiviteter. 4: nekter meg å ha venner og snakke med mine foreldre 5: snakker veldig stygt om meg og min familie (til meg sier han det som oftest når vi er alene så ingen hører det, som blandt annet- jeg er stygg, ekkel, vil spy av meg, at jeg kan gifte meg med sønnen min siden jeg lar han kjøre bil og ikke han, han truer med å forlate meg hele tiden, hever hånden mot meg flere ganger, sier han hater meg og skal så fort han finner en bedre løsning forlate meg, sier hele tiden at jeg ikke er normal og at ingen jenter gjør som meg- som det med blandt annet å la sønnen øvelseskjøre-kjøre dem til skole osv.alle jenter er bedre enn meg og jeg er den styggeste på jord. Sier jeg ikke fortjener å leve osv. Han forlater leiligheten når han er forbanna og har skjelt meg ut ferdig og stikker av. Hvis jeg ikke kjører rundt å leter wtter han sier han at det var jeg som kastet han ut og at jeg bare tenker på meg selv. Han sier virkelig så mye stygt. Beklager langt innhold. Noen tips her? Mannen er btw 10 år yngre enn meg og har ingen barn, jeg elsker han desverre fortsatt og tanken på å se han med noen andre bekymrer meg jo🙄 Anonymkode: 2aa16...462 1. Selvfølgelig kan dere ha besøk, og barnas barn på besøk. Barn har da besøk i Tyrkia også. 2. Ingen kan nekte en 16-åring å øvelseskjøre. Mannen kan også øvelseskjøre selv, om han ønsker å ta lappen. 3. Skjønner ingenting av dette. Gir ingen mening. 4.-5. Han høres helt sprø ut. Får han psykisk helsehjelp? Får du hjelp? Dere kan ikke ha det sånn. Dette er jo bare forvirrede, slemt og vondt. Jeg var sammen med en tyrker i 6 år og er nå med en irakisk kurder. Ingen av dem har oppført seg sånn, ikke litt en gang. Anonymkode: fd5f4...cc4 13 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #9 Skrevet 26. mai 2024 Å du lurer på hva? Det åpenbare her er at du må kvitte deg med han og prioritere ungene dine, eller ender dette stygt for deg og dine barn. Hvorfor ble han utvist av Norge, å er han her lovlig nå? Hva lever han av? Anonymkode: aa1a9...0bd 10 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #10 Skrevet 26. mai 2024 Jeg håper dette er tull, for det å utsette dine barn for en så manipulerende og ondskapsfull mann, det er en form for omsorgssvikt fra din side! Du er i et svært voldelig forhold, Ts - et alvorlig psykisk voldelig forhold! Og du tillater til og med at dine barn skal utsettes for denne ondskapen denne mannen utøver både mot barna og deg. Du bør kontakte Krisesenteret og få hjelp til å forstå hvor alvorlig dette er, og få støtte til å avslutte forholdet. Hvis du ikke nå tar ansvar og beskytter deg selv og ungene dine, så risikerer du at han en dag skader deg eller dem - eller at barna dine kommer til å ta avstand fra deg når de er gamle nok til å slippe unna den psykiske volden og truslene og kontrollen og manipulasjonen du lar dem leve med. Det er bare en ting å gjøre - avslutt forholdet, kontakt Krisesenteret og få der hjelp til å kontakte politiet som kan beskytte deg og barna dine (for det du forteller om denne mannen tyder på at han kan bli alvorlig fysisk voldelig også...). https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ Anonymkode: 00ed7...9da 8 2 17
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #11 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Selvfølgelig kan dere ha besøk, og barnas barn på besøk. Barn har da besøk i Tyrkia også. 2. Ingen kan nekte en 16-åring å øvelseskjøre. Mannen kan også øvelseskjøre selv, om han ønsker å ta lappen. 3. Skjønner ingenting av dette. Gir ingen mening. 4.-5. Han høres helt sprø ut. Får han psykisk helsehjelp? Får du hjelp? Dere kan ikke ha det sånn. Dette er jo bare forvirrede, slemt og vondt. Jeg var sammen med en tyrker i 6 år og er nå med en irakisk kurder. Ingen av dem har oppført seg sånn, ikke litt en gang. Anonymkode: fd5f4...cc4 Han nekter å ta obligatorisk kurs for å kunne øvelseskjøre, fordi I tyrkia lot jeg jo han kjøre siden det er andre regler der enn i Norge. Jeg har nå funnet ut at hvis ham blir stoppet uten førerkort i min bil og vi er gift så risikerer jeg også å miste mitt førerkort. Nei det gir ingen mening I know... Han var så snill og søt i tyrkia mot meg, fordi da var jeg jo der uten barna. Men nå mener han at jeg bruker all min tid på barna når de er her da, og han sier gjevnlig han hater de også. Anonymkode: 2aa16...462 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #12 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS IGJEN: Jeg har også blitt invitert på sommerfest med jobben (jobber i ett kjent stort firma i norge) det var absolutt helt unormalt når man var gift å dra på noe sånt og jeg ble skjelt ut etter noter igjen. Ingen normale jenter ville gjort det. Anonymkode: 2aa16...462 Jobbfest + alkohol er et typisk vanskelig tema. Jeg løser det ved å være på fest edru og/eller dra hjem tidlig. Nå høres dette forøvrig ut som det absolutt minste problemet deres.... Anonymkode: fd5f4...cc4 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #13 Skrevet 26. mai 2024 For en fæl fyr. Han der kan du ikke utsette hverken deg selv eller ungene dine for! Ut med ham, jo før jo heller. Komme å dirigere hvordan dere skal leve som en annen diktator - makan! Anonymkode: 94d70...8e7 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #14 Skrevet 26. mai 2024 Jeg hadde sendt han tilbake til Sverige. Anonymkode: 20064...2b4 4 1 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #15 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han nekter å ta obligatorisk kurs for å kunne øvelseskjøre, fordi I tyrkia lot jeg jo han kjøre siden det er andre regler der enn i Norge. Jeg har nå funnet ut at hvis ham blir stoppet uten førerkort i min bil og vi er gift så risikerer jeg også å miste mitt førerkort. Nei det gir ingen mening I know... Han var så snill og søt i tyrkia mot meg, fordi da var jeg jo der uten barna. Men nå mener han at jeg bruker all min tid på barna når de er her da, og han sier gjevnlig han hater de også. Anonymkode: 2aa16...462 Dette har jo ikke noe med deg å gjøre, han må følge norske regler i Norge. Men ja, Tyrkia er chill på trafikk, det er annerledes enn i Norge. Men han trenger ikke ta Grunnkurs i trafikk hvis han er over 25. Han må ta imot hjelp nå, ellers kan han ikke omhandler dere. Han kan ikke gå rundt og si at han hater dere, og detaljstyre alt. Anonymkode: fd5f4...cc4 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #16 Skrevet 26. mai 2024 Ts, har han lovlig opphold i Norge nå? Anonymkode: aa1a9...0bd 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #17 Skrevet 26. mai 2024 Du har barn da må du tenke med hodet og ikke det du har mellom beina. Dump og ta pause fra menn og prioriter barna du valgt å sette til verden. Anonymkode: f7f73...1b3 7 1 8
Blondiemamma Skrevet 26. mai 2024 #18 Skrevet 26. mai 2024 Du må skille deg fortere enn svint..! Du kan ikke leve med denne forferdelige mannen. Og du kan ikke utsette barna dine for han. 5 8
katties Skrevet 26. mai 2024 #19 Skrevet 26. mai 2024 (endret) OK... så han bruker deg for å få opphold her, og du har så lav selvfølelse at du lar dette monsteret bo med deg og barna?... Du trenger psykolog hvis dette er sant. Krisesenter også, og kanskje besøksforbud óg. Endret 26. mai 2024 av katties 10 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #20 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): ....Sier jeg ikke fortjener å leve osv. Anonymkode: 2aa16...462 Dette høres dessverre ut som drapstrussel. Vel er tyrkere dramatiske - mange av dem inkludert min eks sier det selv. Men han her er på et annet plan, han høres vill og gal ut. Anonymkode: fd5f4...cc4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå