Gå til innhold

Varme og kåthet

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 23.19):

Flere som blir mer kåt når det er varmt sommervær ute? 

jeg er så sykt kåt, har ingen mann.. orker ikke å engasjere meg i en ny fyr nå men womanizeren får kjør seg!! 👌🏽👌🏽👌🏽

Anonymkode: 6c4e2...4bf

Jeg blir mer kåt når jeg ser damer med mindre klær på seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så absolutt mer kåt av at det er varmt, men har nok også noe med at min mann ikke er så tilpakket å gjøre. Hyppigere berøringer hud mot hud, og kropp til inspirasjon. Dessuten er jeg et sommermenneske, og sol og varme girer totalt sett opp mitt humør. Veldig godt humør påvirker sexlyst. 

Må være temmelig varmt for at jeg egentlig tenker på svette og varme, og da er det at vi omtrent glir på hverandre og det innimellom kommer noen uvanlig slapsete lyder noe vi ler av. Fungerer det. 😄

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg blir sliten og daff. Så lenge jeg er innendørs blir jeg mest kåt på vinteren. Jeg blir lettere betatt av kvinner om sommeren, da.

Anonymkode: df684...8fc

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så absolutt. Og det blir jo ikke bedre av at jentene kler av seg og sprader rundt i bittesmå bikinier, som avslører struttende pupper og glattbarbert kjønn.

Anonymkode: ee901...be3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig følsom for berøring. Lette sommerklær mot naken hud gjør at jeg er mer kåt. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 7.33):

Ja, så absolutt. Og det blir jo ikke bedre av at jentene kler av seg og sprader rundt i bittesmå bikinier, som avslører struttende pupper og glattbarbert kjønn.

Hvordan vet du at det er glattbarbert?

Anonymkode: 30626...be5

AnonymBruker
Skrevet

Er vel normalt det når det plutselig går mye mer lettkledd folk ute. Kombinert med solbriller og stirrende øyne så blir det fort fart på sakene 

Anonymkode: dc265...344

• Liker 1
Skrevet

Ja, absolutt mer kåt om sommeren. Deilig med mindre tøy på seg.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
On 6/1/2024 at 1:55 PM, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at det er glattbarbert?

Anonymkode: 30626...be5

Våte bikinitruser avslører det meste. 

AnonymBruker
Skrevet

Var på festival i helga. Herregud hvor deilig det er med unge kropper, alkohol, sol, god stemning og lite klær.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 23.19):

Flere som blir mer kåt når det er varmt sommervær ute? 

jeg er så sykt kåt, har ingen mann.. orker ikke å engasjere meg i en ny fyr nå men womanizeren får kjør seg!! 👌🏽👌🏽👌🏽

Anonymkode: 6c4e2...4bf

Heldig du som kan bruke womanizer👏 Men du kan vel ikke sole deg å bruke den samtidig, den bråker jo så forfærdelig😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...