Gå til innhold

Varme og kåthet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som blir mer kåt når det er varmt sommervær ute? 

jeg er så sykt kåt, har ingen mann.. orker ikke å engasjere meg i en ny fyr nå men womanizeren får kjør seg!! 👌🏽👌🏽👌🏽

Anonymkode: 6c4e2...4bf

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, motsatt 😅 Slik varme får meg til å føle meg svett, tung og daff.

Svale sommerkvelder, kanskje 🤔

Anonymkode: 103f1...80c

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er ingen tvil om at det er en veldig klar sammenheng der 😮‍💨😮‍💨😮‍💨😇

AnonymBruker
Skrevet
kjekkfyr skrev (3 minutter siden):

Ja, det er ingen tvil om at det er en veldig klar sammenheng der 😮‍💨😮‍💨😮‍💨😇

Helt klart, ser bare hvor amorøse kvinner blir i syden.  Både gifte, samboende og single.

Anonymkode: 72714...2f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er kåt til vanlig, men nå er jeg dritkåt. Mannen får kjørt seg 😅😅😅 

Vi blir lett klam og svett begge to, selv ved 15 grader 😅 Så er nyter vi kroppene til hverandre, dryppende våte 😅😅😅 

Har gjerne en kjappis bakfra på kjøkkenet eller jeg trer meg ned på han på sofaen. 

Kommer som et uvær også. Huff 🙈

Anonymkode: 2bd21...a83

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, er kåt til vanlig, men nå er jeg dritkåt. Mannen får kjørt seg 😅😅😅 

Vi blir lett klam og svett begge to, selv ved 15 grader 😅 Så er nyter vi kroppene til hverandre, dryppende våte 😅😅😅 

Har gjerne en kjappis bakfra på kjøkkenet eller jeg trer meg ned på han på sofaen. 

Kommer som et uvær også. Huff 🙈

Du kan umulig være mann..., du er nok en høyseksuell kvinne. 

Anonymkode: d8031...70d

AnonymBruker
Skrevet

Oh yes. Veldig. 

Anonymkode: 58633...bc4

Skrevet

Kjempekåt i varmen. Våkner om natta med skikkelig morrabrød som ikke vil gi seg. Men er skilt og singel da 😢

Skrevet

Forskningen tyder på det motsatt. Om det blir for varmt, krasjer sexlysten.

Men dette gjelder kanskje ikke i Norge der man blir sjeldent utsatt for ekstreme temperaturer.

Når sommeren kommer her, treffer man flere mennesker, viser mer hud osv.. 

Så du er ikke alene ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan umulig være mann..., du er nok en høyseksuell kvinne. 

Anonymkode: d8031...70d

Jeg er kvinne ja.. vurderer at jeg (vi) har en sunn kjønnsdrift og et levende sexliv i tillegg til et nydelig samliv med mannen 🥰

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, uff, sex er noe av det verste jeg kan tenke meg på en varm sommerdag. Har ikke engang lyst til å runke når det er for varmt ute.

Vanligvis runker jeg 3-4 ganger i uka, men i juni, juli og august blir det maks 2-3 ganger i måneden. Er bare ikke noe deilig når man er svett og klam.

Anonymkode: d5cc9...b02

AnonymBruker
Skrevet
Alexthecool skrev (59 minutter siden):

Forskningen tyder på det motsatt. Om det blir for varmt, krasjer sexlysten.

Men dette gjelder kanskje ikke i Norge der man blir sjeldent utsatt for ekstreme temperaturer.

Forskere er fagidioter som sitter med sine mikroskop, vi ser hele bildet. I det varme bildet ser vi damer i skjørt, shorts og bikini. Da har temperatur minimal betydning for lysten til å ha sex.

Anonymkode: 6b1ea...960

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Leste noe om at menn produserer mer testosteron når større deler av kroppen blir utsatt for sollys. Tror det kan ha en sammenheng. En kan vel anta at det samme gjelder kvinner.

Anonymkode: 3bf92...37e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I det varme bildet ser vi damer i skjørt, shorts og bikini.

Altså, du ser en hel haug med løse damer som knuller rundt og sprer kjønnssykdommer.

Anonymkode: d5cc9...b02

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forskere er fagidioter som sitter med sine mikroskop, vi ser hele bildet. I det varme bildet ser vi damer i skjørt, shorts og bikini. Da har temperatur minimal betydning for lysten til å ha sex.

Anonymkode: 6b1ea...960

Ah ah det er vel etablert at du som enkel individ klarer å samle mye mer meningsful data ut fra dine egne obsevasjoner enn opplært forskere som har tenkt gjennom en protokol/metode for å samle data.

Nesten gang må bare spørre deg ;)

AnonymBruker
Skrevet
Alexthecool skrev (Akkurat nå):

Ah ah det er vel etablert at du som enkel individ klarer å samle mye mer meningsful data ut fra dine egne obsevasjoner enn opplært forskere som har tenkt gjennom en protokol/metode for å samle data.

Nesten gang må bare spørre deg ;)

Du har vel strengt tatt bare slengt ut en påstand du også, så dere stiller jo likt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har vel strengt tatt bare slengt ut en påstand du også, så dere stiller jo likt.

Det var ikke meningen å virke bastant med å vise til forskning. Til tross for deres begrensninger er disse studiene det best vi har for å besvare et slikt spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet
Alexthecool skrev (3 timer siden):

Det var ikke meningen å virke bastant med å vise til forskning. Til tross for deres begrensninger er disse studiene det best vi har for å besvare et slikt spørsmål.

Send gjerne linken på nytt, tror ikke den kom med her hos meg👌

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart mer kåt i varmen! 

Anonymkode: 75119...87e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Leste noe om at menn produserer mer testosteron når større deler av kroppen blir utsatt for sollys. Tror det kan ha en sammenheng. En kan vel anta at det samme gjelder kvinner.

Vitamin D er veldig viktig for mangt i kroppen, også fertilitet. Så man kan anta at sollys bidrar positivt slik.

Anonymkode: 103f1...80c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...