Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på sommerfest med jobben i går, og gikk hjem derfra med en god kollega jeg har jobbet med i flere år og som jeg har et vennskapelig og veldig godt forhold til. Vi bor i samme nabolag og slo derfor følge hjem. Vi var ganske brisne begge to, og i det vi gikk forbi en badeplass foreslo en av oss et nattbad. Dette var jo ikke planlagt, så ingen hadde med badetøy. Det var nesten helt mørkt, så vi ble enige om å bare bade uten klær. Så til saken. Vi har begge samboere hjemme. Og dette var ikke akkurat noe jeg fortalte samboeren neste dag. Er det som skjedde innafor, eller burde jeg ha dårlig samvittighet? Må nevne at ingenting seksuelt skjedde, men det er første gang jeg er naken sammen med en annen enn samboeren min, så vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette..?

Anonymkode: e3195...03e

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var på sommerfest med jobben i går, og gikk hjem derfra med en god kollega jeg har jobbet med i flere år og som jeg har et vennskapelig og veldig godt forhold til. Vi bor i samme nabolag og slo derfor følge hjem. Vi var ganske brisne begge to, og i det vi gikk forbi en badeplass foreslo en av oss et nattbad. Dette var jo ikke planlagt, så ingen hadde med badetøy. Det var nesten helt mørkt, så vi ble enige om å bare bade uten klær. Så til saken. Vi har begge samboere hjemme. Og dette var ikke akkurat noe jeg fortalte samboeren neste dag. Er det som skjedde innafor, eller burde jeg ha dårlig samvittighet? Må nevne at ingenting seksuelt skjedde, men det er første gang jeg er naken sammen med en annen enn samboeren min, så vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette..?

Ingen fasit. Hvis jeg var samboeren din ville jeg nok likt å vite om det.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg vært din samboer og fått rede på dette så hadde jeg gått. Hadde ikke trudd på at det ikke hadde vært sex.

Anonymkode: 9ccbb...a79

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker null stress hvis tonen mellom dere var vennskapelig og ikke-flørtete. Det er digg og gøy å bade naken. Og nakenhet trenger ikke nødvendigvis være seksuelt ladet.  

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Siden du skjuler det for samboeren din og spør om råd sier seg selv TS. Du dreit på leggen. For meg er det utroskap. 

Anonymkode: 2a6fa...c37

• Liker 31
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg syntes var veldig ugreit. 

Dere kunne badet med undertøyet hvis bading var poenget 

Anonymkode: 97191...a99

• Liker 41
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hadde nok ikke likt hvis samboeren min bada naken med en annen kvinne midt på natta. Og unnlatt å fortelle det😆

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Om du er dame eller bifil mann så er det ganske ugreit ja. Også fordi det er farlig å svømme i beruset tilstand, beklager for å være sikkerhetspoletiet her men noen kunne ha druknet.

Men bortsett fra disse tingene, morsomt med spontan nakenbading!

Vet ikke om du bør fortelle det. Kan slå feil begge veier, men åpenhet er jo viktig. Men klarer du å fortelle det på en måte som overbeviser han om at du bare hadde en morsomt øyeblikk i naturen? Å ikke et ligg med naboen?

Anonymkode: 1d786...78b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nakenhet er ikke noe big deal i mitt hode. Jeg hadde ikke brydd meg. 

Føler ikke jeg har noen som helst rett til å bestemme over samboer på den måten, Det er hennes kropp og hun setter grensene for hvem hun ønsker å vise seg naken for, ikke jeg. 

Anonymkode: fd2d1...ffd

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ville vært åpen og ærlig med samboeren din, for plutselig hører han det fra noen andre! Hadde ikke likt det, men heller ærlig enn løgn!

Anonymkode: f6470...0f7

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min erfaring er at dere har skapet en liten gnist, en av dere vil starte å sende uskyldige meldinger, den andre responderer uskyldig tilbake - og før sommeren er over så har dere hoppet i seng. 

Hadde informert samboer for å sette en mental stopp på neste fase.. 

Anonymkode: 2b80d...f8b

• Liker 20
  • Nyttig 9
Skrevet

Helt greit!

Vi som er naturister klarer å skille mellom nakenhet og sex/utroskap!

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min erfaring er at dere har skapet en liten gnist, en av dere vil starte å sende uskyldige meldinger, den andre responderer uskyldig tilbake - og før sommeren er over så har dere hoppet i seng. 

Hadde informert samboer for å sette en mental stopp på neste fase.. 

Anonymkode: 2b80d...f8b

Helt enig 😇

Anonymkode: acb0d...b7f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, petterm said:

Helt greit!

Og en del av oss som ikke er naturister klarer også det.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, hvis du følte for å skjule det sier det jo sitt. Jeg hadde vært veldig ukomfortabel om samboer hadde gjort dette, det hadde ikke vært greit i det hele tatt.

Anonymkode: 91118...41b

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok bare ledd av det hvis det var mannen min. 

Sånne ting skal han få slippe å være redd for noen negative reaksjoner av meg. Men folk er forskjellige da. Og du kjenner vel samboeren din best. 

Vet du om kollegaen din kommer til å fortelle sin samboer om det samme og kommer samboeren hans til å fortelle dette til din samboer hvis du ikke hadde tenkt å si noe og omvendt? Hvordan tror du at samboeren hans vil tenke om situasjonen? Utroskap eller ikke? 

Anonymkode: be586...d9a

• Liker 3
Skrevet

Ikke innafor, hadde du syns det var greit om kjæresten din bada naken med en annen dame?

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Djungelvrål said:

Ikke innafor, hadde du syns det var greit om kjæresten din bada naken med en annen dame?

Det burde i alle fall være det. Hva i all verden er der med at man ikke kan være naken med andre selv om man er i forhold??

• Liker 1
Skrevet
petterm skrev (14 minutter siden):

Helt greit!

Det blir jo noe helt annet om man er naturister 🤦🏻‍♀️ Det kan ikke sammenlignes. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikker på at du ville likt om mannen din badet naken med en annen dame.

Anonymkode: f09a4...a30

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...