Gå til innhold

Hvor ofte skifter du håndkle etter dusj?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå om dagen skifter jeg håndkle hver dag. Dusjer to ganger om dagen, da jeg bader i sjøen på morgen og kvelden. Så jeg bruker altså håndkle etter dusj to ganger før det blir lagt til vask. 

Anonymkode: 92a05...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker nytt håndkle hver gang jeg dusjer. At folk mener at de er helt ren når de har dusjet stemmer nok dessverre ikke helt 😆det er fortsatt en god dose av døde hudceller, kroppsvæsker, bakterier og diverse andre ting på huden.  Selv om man har dusjet, brukt såpe, skrubbet og spylt. 

Selv om jeg vasker meg og spyler godt i underlivet og mellom rumpeballene så føles det skikkelig ekkelt å bruke et håndkle  om igjen som jeg har tørket meg med nedentil og under føttene 😳 det er sikkert hygenisk trygt, men jeg blir kvalm av tanken på det. Når man tørker seg sitter det også n god del døde hudceller igjen på håndkle. Tenk å få døde hudceller fra fiffi, rumpen og føttene i ansiktet eller håret som sitter på håndkle fra forrige bruk 🤢 jeg vasker og alltid håndklær på 90 grader for å få de helt rene 😅

Anonymkode: 803ac...1aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg bruker nytt håndkle hver gang jeg dusjer. At folk mener at de er helt ren når de har dusjet stemmer nok dessverre ikke helt 😆det er fortsatt en god dose av døde hudceller, kroppsvæsker, bakterier og diverse andre ting på huden.  Selv om man har dusjet, brukt såpe, skrubbet og spylt. 

Selv om jeg vasker meg og spyler godt i underlivet og mellom rumpeballene så føles det skikkelig ekkelt å bruke et håndkle  om igjen som jeg har tørket meg med nedentil og under føttene 😳 det er sikkert hygenisk trygt, men jeg blir kvalm av tanken på det. Når man tørker seg sitter det også n god del døde hudceller igjen på håndkle. Tenk å få døde hudceller fra fiffi, rumpen og føttene i ansiktet eller håret som sitter på håndkle fra forrige bruk 🤢 jeg vasker og alltid håndklær på 90 grader for å få de helt rene 😅

Anonymkode: 803ac...1aa

Hva tenker du når du suger en mann?

Endret av Brunello
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter dusj bør kroppen luftes naken i en times tid....ikke kle på seg undertøy/sokker.

Anonymkode: dd337...61d

Bør den?   Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker det kanskje i 1-2 uker, alt etter hvor ofte jeg dusjer. Jeg er jo ikke spesielt skitten når jeg tørker meg. Bruker også vaskeklut når jeg dusjer.

Anonymkode: b7067...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bruker det i ukesvis! Etter en dusj er jeg ren, og det er stort sett håndkleet mitt også. 

Anonymkode: b93ee...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brunello skrev (På 28.5.2024 den 16.11):

Hva tenker du når du suger en mann?

Mange kvinner gjør ikke det uten at han er nydusjet.

Skifter for øvrig håndklær etter hver dusj, men jeg trenger ikke nødvendigvis bruke kjempestore badehåndklær.

Med tanke på de som skriver at de kan søle blod, så går det fint an å ha et tørkepapir liggende som du putter et visst sted for ikke å få blod på håndklærne.

Anonymkode: cf0e7...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 19.14):

Hvorfor? 

Anonymkode: 08d82...8ae

Vil vel ikke grise seg inn neste gang med gammelt blod, bare en tanke.

Anonymkode: 0aeea...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 8.04):

Jeg pleier å vaske meg før jeg tørker meg, så ja? 

Anonymkode: 08d82...8ae

Noen blør litt mer enn andre, Dorris.

Anonymkode: 0aeea...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer kanskje en gang i uka så bruker vel håndkle 4 ganger ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker håndklær hver helg, vi har ett badehåndkle hver, bruker 1-2 ila uken. Litt avhengig av om det er synlig møkkete eller lukter, da byttes det straks. Ellers tåler det iblant en uke hvis jeg er nøye med å lufte ut fuktighet på badet, eller håndklærne henges ut til lufting.

Eget lite håndkle ved vasken SKAL brukes etter håndvask, dobesøk etc, ikke lov å bruke de store. Det lille håndkleet byttes 2-3 ganger i uken for det blir fortere møkkete. Man er ikke alltid like ren etter håndvask som etter dusj, hvertfall ikke unger 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...