Gå til innhold

Sex og døgnrytme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg endrer døgnrytmen min for jeg har slitt med søvnmangel og sykdom i mange år. Det fungerer jeg sovner om kvelden og er mye friskere. Dermed er det vanskelig å få tid til sex, vi har store barn de er oppe til jeg legger meg. 
Og skal vi da ha sex er det jo midt på natten om vi ikke bare skal ta en kjapp en. 
Dagtid blir vanskelig da vi er på jobb. 
Tenker jeg er ikke den eneste som må endre døgnrytme pga helse, hvordan gjør dere dette? 

Anonymkode: df277...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Leier prostituerte, de jobber ofte 24/7.

Anonymkode: a9ee5...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange timer mellom jobb og leggetid. Ha sex da, i dusjen f.eks. Er ungene dine hjemme hele tiden? Utnytt tiden når de er hos venner eller aktiviteter. Kan dere ikke ha sex når dere legger dere selv om barna ikke har sovnet enda? Vil tro de er mye på rommet, som ungdommer flest (antar de er ungdommer i og med at de er våkne så sent.) 

Du finner løsninger hvis du har lyst :) 

Anonymkode: f7c45...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er mange timer mellom jobb og leggetid. Ha sex da, i dusjen f.eks. Er ungene dine hjemme hele tiden? Utnytt tiden når de er hos venner eller aktiviteter. Kan dere ikke ha sex når dere legger dere selv om barna ikke har sovnet enda? Vil tro de er mye på rommet, som ungdommer flest (antar de er ungdommer i og med at de er våkne så sent.) 

Du finner løsninger hvis du har lyst :) 

Har alltid en unge hjemme ja, når de er flere så blir det litt sånn. Jeg har ikke sjans til å klare å ha sex med de i naborommet, når de var 3 år ja, men ikke nå. 
Det er kanskje det andre får til? Verken jeg eller mannen er der🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har alltid en unge hjemme ja, når de er flere så blir det litt sånn. Jeg har ikke sjans til å klare å ha sex med de i naborommet, når de var 3 år ja, men ikke nå. 
Det er kanskje det andre får til? Verken jeg eller mannen er der🥴

Kan dere gjøre om på fordeling av rom i huset? Så dere har rom et stykke unna barna? Ha sex på andre rom enn soverommet? Dusjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...