Peanut Skrevet 27. mai 2024 #41 Del Skrevet 27. mai 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Ord fra en som er for fattig til å eie en skikkelig hage. Anonymkode: 0b27f...39f Hva er en skikkelig hage? <_< (Jeg har en 1 m bred, 15 m lang gresstripe ved siden av en del av huset. Resten av utvendig (1 mål) er belegningsstein). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 27. mai 2024 #42 Del Skrevet 27. mai 2024 Nei takk til hage. Terrasse er mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #43 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Her spiser jeg svært sjelden i hagen,da jeg rett og slett ikke gidder å bære mat og utstyr ned trappen og ut i hagen. Men koser meg ellers med den lille hagen vår. Men jeg bruker hagen svært lite nå som det er så varmt fordi jeg mangler skygge. Anonymkode: 5a279...dad Plant trær, så har/får du skygge og en mer spennende hage! Anonymkode: 67e0d...186 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 27. mai 2024 #44 Del Skrevet 27. mai 2024 Har et snaut mål tomt og digger hage! Det å ha et stort eget uteområde å bestemme over og å ikke dele vegg med naboer er årsaken til at jeg vil ha enebolig fremfor en mer lettstelt leilighet. Men er ikke glad i hagearbeid. Så har kjøpt robotklipper som gjør at gresset ser nydelig ut hele tiden mens jeg ser på. Har en liten mengde blomster som tåler en eier som ikke tar særlig godt vare på dem, og ikke fler enn at jeg får vannet de på 10 minutter. Og en hekk som klippes 1-2 ganger i året. Da klarer jeg meg fint, selv om hagearbeid er pes 😁👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå