AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #21 Skrevet 30. mai 2024 Da begynner endelig blødningene å avta, men nå har jeg også brukt opp nesten hele pakken. Spennende å se hvor lang tid det tar før det er masse blødninger igjen Jeg vet ihvertfall en ting, å det er at når spiralen har sittet i 5 år, så skal det ikke inn noen ny spiral. Ts Anonymkode: 795b9...f65
AnonymBruker Skrevet 21. februar #22 Skrevet 21. februar Farsken, jeg skal på hjemmedate hos en fyr jeg har begynt å date, jeg tror vi ender opp i bingen imorgen om vi begge har lyst å føler det er riktig.. nå ikveld har jeg begynt å blø litt, jeg har egentlig ganske regelmessig mens å skal egentlig ha mensen om 2 uker..som regel får jeg vondt i bekkenet som forvarsel også, men ikke nå.. hender seg at jeg noen få ganger bare får sånn mikro blødning når jeg går på do( vi snakker maks halv teskje med litt lyserosa blod) jeg går ikke på noe hormonprevansjon pga blodpropp risiko i familien så primolur kan jeg ikke ta selv om jeg vet for min del det stopper hele blødningen.. men jeg kom på at jeg har cyclokapron i skapet som regnes som trygt å bruke, aldri brukt det før, når ieg blør symbolisk lite nå vil dere tro at det stopper helt opp med de tablettene? skal møte han 19, ser for meg at sex kan kanskje skje etter 1,5 timer cirka.. når bør jeg ta tablettene da? og bør jeg ta tidligere på dagen også, som i når jeg våkner ? Anonymkode: 63b4c...3d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå