Gå til innhold

Hvorfor vil dere har flere orgasmer??

Gjest handmaid

Anbefalte innlegg

Helt umulig for meg å få mer enn en orgasme. Har prøvd. Er bare helt ferdig da. Hjelper ikke hva man gjør. Kommer relativt fort. Og for min del er jeg helt ferdig da. Hvis han ikke har kommet da, kan jeg holde på litt til. Men jeg er forsynt og vil da bare ligge på armen eller sove. Er visst bygd sånn, 1 orgasme. Samme ved onani 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
handmaid skrev (6 timer siden):

Ser det stadig skrives her inne om serieorgasmer og at man kommer flere ganger i et samleie. Jeg må være skrudd sammen helt annerledes enn dere andre kvinner (og noen menn?) . Når jeg har fått orgasme, er jeg ferdig, tilfredsstilt, ferdig å være kåt, klar for å gjøre noe annet/sove. Hvordan kan dere føle kåthet sekunder etter en orgasme? Skjønner det ikke. Føler dere på utilfredshet? Må det komme flere orgasmer for at det skal være fullkomment samleie for dere?

Åpenbart fordi vi ikke er ferdige med å være kåt bare fordi vi har fått en orgasme. Det er jo bare å fortsette, så får vi flere 🤷🏼‍♀️ Kommer alltid 2-3 ganger. Fryktelig kjipt å gi seg om man ikke er ferdig!

Anonymkode: fbb7e...488

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer helt an på om det er g-punkts orgasme som blir så kraftig og sensitiv etterpå at jeg må omtrent avbryte, eller om jeg får en orgasme som varer i 10 minutter der jeg bare kommer konstant

Anonymkode: f4880...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi det er godt? Når man får seie orgasme så betyr jo det st man ikke har gått tilbake til 0 etter den første så da er det motiverende å fortsette. Når man fortsatt ligger på 98% når neste orgasme så er jeg nesten vondt å slutte. For meg gir det seg oftest etter 3. 

Klitorisorgasme alene gjør ofte ikke at behovet mettes. Hos meg. 

Anonymkode: 45503...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan ikke skjønne at noen føler seg totalt ferdig etter en orgasme og være vil sove etterpå.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får sjeldent orgasme flere ganger, men beste som fins er sex etter orgasme. Blir veldig kåt og øm og sensitiv der nede etterpå. 

Anonymkode: bc449...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Etter den første orgasmen er det som om jeg blir enda mer sensitiv der nede og enda mer kåt, og da kommer orgasme nr 2 og 3 gjerne bare etter et par minutter.

Klarer meg fint uten 2, 3, 4 orgasmer også, men når man har først har fått en så kommer de andre trillende, så hvorfor ikke :)

Anonymkode: ec0b3...ba1

Har det på samme måte🤩

Anonymkode: 8b520...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mocca* skrev (46 minutter siden):

Og jeg kan ikke skjønne at noen føler seg totalt ferdig etter en orgasme og være vil sove etterpå.....

For meg bare er det sånn. Og det er helt umulig for meg å få mer enn en. Har prøvd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg var sånn som deg da jeg var ung. Kunne nesten besvime midt i en orgasme, og sov etterpå. Så endret alt det seg da jeg var rundt 35 kanskje. Etter dette har jeg kunnet få flere, med litt opphold, helt til jeg enten ikke gidder mer eller er tom for orgasmer.  

Anonymkode: c60a3...1ce

Samme her. Jeg var sånn, før jeg hadde så flere sexløse år. Men da jeg var nyskilt og tilbake på den hesten som 40-åring var det helt annerledes å ha sex.

Kombinasjonen av å ha trent meg opp til veldig god fysisk form, samt selvsikkerhet rundt kroppen (ikke slank, men er virkelig glad i kroppen min og hva den får til) og veldig utholdende og sprek partner - da kan jeg plutselig få til utrolige ting. Masse orgasmer under forspill gir helt utrolig sex etterpå. Da kan jeg komme flere ganger, men ofte også bare nyte alt ekstra uten at flere orgasmer er noe mål i det hele tatt.

Ikke hadde jeg sett for meg at sex kunne være sånn, men livet kan by på så mangt.

Anonymkode: faccb...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle ønske jeg kunne få serieorgasmer, men det funker rett og slett ikke. :(  Jeg er dønn ferdig når jeg har fått den første.

Underveis når jeg er kjempekåt så kan jeg tenke at jeg aldri vil slutte, og bare vil fortsette fordi det er så deilig. Men når jeg så kommer så er det å fortsette det SISTE jeg tenker på. Jeg er helt fullstendig mett liksom. Kjedelig. :( 

Anonymkode: 8bdd4...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
handmaid skrev (23 timer siden):

Når jeg har fått orgasme, er jeg ferdig, tilfredsstilt, ferdig å være kåt, klar for å gjøre noe annet/sove.

Den følelsen har jeg opplevd bare en gang, rett etter en skikkelig heftig orgasme. Og jeg syns dét var helt merkelig og fascinerende, for det har jeg aldri opplevd før.

Vanligvis er det nemlig som for flere andre her; den første tar lengst tid, og så kommer (pun not intended😆) de andre stadig tettere en stund, uten at jeg/vi trenger å gjøre noe annet enn å fortsette å stimulere skjeden. Så når jeg et punkt hvor sex fortsatt er godt/behagelig, men at jeg ikke får orgasme igjen. En stund etter det er jeg sliten, kroppen klarer ikke mer stimulering, og ... Nesten overmett, tror jeg? Nesten som når man vet at man egentlig er ganske mett, tar en bit/porsjon til bare fordi det smaker så godt ... Og etterpå kjenner du at den siste biten/porsjonen skulle du ikke spist 😆 Så jeg kan tenke at "åh, egentlig er det jo såå godt, men nå ORKER jeg ikke mer på en stund!"

Og slik har jeg alltid hatt det. I alle fall med vaginal stimuli. Ved klitoris-stimulering må jeg ha en pause fordi den blir superfølsom og all berøring blir ubehagelig/for intens.

Så ja, vi er helt klart bygd opp forskjellig! Fascinerende egentlig!

Anonymkode: 29612...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke fått vaginal orgasme før med nåværende kjæreste (som jeg håper varer livet ut ❤️ ). Ved onanering har jeg vært ferdig etter én orgasme og lysten er over.

Med kjæresten kommer jeg når jeg rir han og han stimulerer brystene mine samtidig. Da kommer jeg vaginalt flere ganger på rad, og jeg blir skikkelig svett og sliten etterhvert som orgasmene herjer kroppen. Fitta bare skriker etter mer og jeg vil bare bli holdt og herjet med og knullet hardt. Vi avslutter som regel fordi han ikke klarer å holde igjen lenger og jeg avslutter han i munnen min 😍 

Anonymkode: 6b947...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er forskjellige. Kjæresten min er også sånn, spesielt etter en veldig kraftig orgasme, da blir hun helt slått ut og klarer ikke mer 

Men hva som er "normalt" eller hva andre gjør i senga spiller vel ingen rolle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...