AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #41 Skrevet 1. juni 2024 Alene med en tenåring. Har enebolig på ca 250 kvadrat, tre soverom 2 bad kontor og stuer. I underkant av 2 mål hage. Akkurat passe men åpen stueløsning gjør at jeg havner i 2 etg i soverom/ hobbyrom når det fylles med ungdommer, gammel kjeller ellers hadde en kjellerstue vært etterlengtet. Anonymkode: d84ac...675
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #42 Skrevet 1. juni 2024 Vi har bitteliten leilighet på 45 kvm, er 2 voksne og 1 barn. Barnet har eget soverom. Vi voksne har sovesofa i stua. Ikke ideelt, men det fungerer for oss nå. Siden vi ikke hadde råd til noe stort var vi veldig nøye med å finne riktig planløsning for oss. Separert kjøkken så vi kunne ha spiseplassen der var f.eks. veldig viktig for oss. Vi jobber med å forbedre familieøkonomien og kunne oppgradere til to soverom etter hvert. Anonymkode: 8d002...aef
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #43 Skrevet 1. juni 2024 200kvm enebolig på landet, første etasje har bestått av boder og vaskerom. Nå pusser vi opp så det blir 2 soverom, et toalett, vaskerom, kjellerstue og to boder i kjelleren. Oppe er det åpen stue kjøkkenløsning, to soverom og bad. Har 3 barn av samme kjønn. Her vi bor er det veldig billige boliger, denne boligen er pusset opp for 150k og kostet 1.3 mill. Det er en veldig god følelse å ha så lavt lån nå. Anonymkode: aeced...3d6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #44 Skrevet 1. juni 2024 Enebolig på 250 kvm. 2 tenåring og to voksne. Fem soverom, tre brukes som soverom og to som kontor. To stuer og to bad. Ungene har egen etasje, så de får mye privatliv. Vi bor i en liten by, men på utsiden av byen. Så vi bor på et veldig rolig område. Kan vel kalle det et eldre boligfelt, med kun eneboliger og store tomter. Har tomt på ca 1,3 mål. Dobbel garasje som brukes til alt annet enn å ha bilene i. Vi trives veldig godt med størrelse og området. Anonymkode: d4c7f...ac4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #45 Skrevet 1. juni 2024 Leilighet på 93kvm 3 soverom. Er meg og 3 ungdommer jeg sover i stua. 2 verandaer, ikke hage Anonymkode: 8f33f...2fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå