Gå til innhold

Tips til klær som passer til mage og under mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I fjor ble jeg operet i magen pga dritsydom (som jeg ikke skal si noe mer om) som jeg hadde fått. Da ble det ikke en dump inn før en begynner på magen. Det som er problemet mitt jeg får ikke klær til å sitte skikkelig siden har fått innsnurpinga på magen. Før operasjonen så kunne jeg dra bukser og skjørt lengre opp slik at de gikk opp til navlen. Nå blir det blitt slik at jeg må ha busker/skjørt/truser under magen eller jeg må dra de over og langt opp..dvs over magen. Fikk stomi.

Jeg vet ikke om dere forstår hva jeg mener her, men jeg prøver…

Så er det mitt spørsmål er hva ville dere gjøre ha bukse /skjørt rett under, eller ville dere dra det langt opp over magen? Og finnes det noen klær som fungere mot det problemet som jeg forteller om her…

Gode tips mottas med stor takk,,,, jeg syns det ikke er noe godt å ha klærne langt ned eller langt oppe.

Har dere også tips til klær som kunne passe til dame på 36 år…vil ikke se ut en dass…

Takk til alle som kommer med gode forslag. For dette er jeg veldig fortvilet over..

Anonymkode: e8105...ca1

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke stomi selv, men feiler noe annet så jeg følger ei utrolig fin ei på blant annet YouTube og Instagram. Hun har flere videoer med tips til klær som passer for stomi. Her er en av dem 😊

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er på bærtur, men hva med gravidbukser? De lave er lagd for å sitte under, de høye sitter under men har mykt og lett stoff over magen. 

Har du prøvd å spørre i div støttegrupper på fb for sykdommer med stomi?

Anonymkode: 3a615...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tipse deg om Angelina buksen til floyd. Jeg klarer alltid å dra de til nesten rett under puppene, syns de er ekstra behagelig nettopp grunnet det superhøye livet. 

Anonymkode: 6c4f8...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...