AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #1 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg har aldri hatt vaginal orgasme. Da jeg var yngre fikk jeg lettere klitorisorgasme enn nå når jeg er snart 40. Kanskje fordi jeg går på noen medisiner som kan påvirke. Nå kan jeg bruke lang tid på å få klitorisorgasme, og noen ganger går det ikke. Det er isåfall oftest jeg selv som klarer det, det må være sånn og sånn, så litt roligere, så hardere. Og det må være ordentlig hardt og fort til slutt for at det skal gå, men ikke for tidlig, da blir jeg bare nummen. Det stresser meg, og det vet jeg ikke er bra, så prøver jo å ikke stresse. Er redd kjæresren min skal bli lei av meg siden jeg aldri kommer. Men han vet at jeg nyter det likevel. Men ofte er det langt fra en orgasme. Noen som også har det sånn? Anonymkode: 3f686...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #2 Del Skrevet 25. mai 2024 Helt unødige bekymringer. Jeg (mann) har vært i et samliv som dette i flere tiår (og er det fortsatt). At du ikke får orgsme ved penetrering, tror jeg er vanlig. Så lenge du nyter sex sammen med din mann, er jo ikke dette et problem for ham. Og faktisk, hvis noen skulle være bekymret, er det jo mannen, som fort kan tenke at han ikke er dyktige nok i sengehalmen. Anonymkode: edd6b...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå