Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på denne daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en sånn en til en person. Har datet en mann i et halvt år, begge med voksne barn, bruker mest helgene sammen og en og annen hverdag nå og da, fulle jobber begge to. Sjelden på byen, isåfall bare ute og spiser og rusler rundt i gatene etterpå. Vi kan også være ute hver for oss, men blir mest obligatoriske jobb/vennegreier. 

En fredag ville mannen på kino, jeg var ikke så gira på hverken filmen eller på kino, så han halte meg med litt. Da vi satte oss kom det en jentegjeng og satte seg ved siden av han og var veldig oppmerksomssyke på min mann. Han sola seg i glansen og glemte både meg og filmen, følte meg rimelig tråkka på, men begynte å tenke at han sikkert er drittlei av meg. Ble litt dårlig stemning etterpå, er egentlig ikke så gira på å fortsette, og har blitt litt stille etter det, overreagerer jeg? Gidder ikke å ta det opp med han heller, blir liksom litt dramaqueen, og syns det er bedre å trekke seg tilbake. Hva ville du ha gjort?

Anonymkode: 1c8a1...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men begynte å tenke at han sikkert er drittlei av meg

What, hvor kom det fra, bare fordi en gjeng fjortisser brusa litt i fjærene hans? 😂

Anonymkode: 5d7b2...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert vist en kald skulder i en uke og ventet på unnskyldning. Tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du overreagerer, spesielt hvis du har tenkt til å «trekke deg tilbake» uten å si noe om hvorfor du trekker deg tilbake. Barnslig oppførsel, man forventer bedre fra noen med voksne barn.. 

Anonymkode: d6c37...e68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er en sånn en til en person. Har datet en mann i et halvt år, begge med voksne barn, bruker mest helgene sammen og en og annen hverdag nå og da, fulle jobber begge to. Sjelden på byen, isåfall bare ute og spiser og rusler rundt i gatene etterpå. Vi kan også være ute hver for oss, men blir mest obligatoriske jobb/vennegreier. 

En fredag ville mannen på kino, jeg var ikke så gira på hverken filmen eller på kino, så han halte meg med litt. Da vi satte oss kom det en jentegjeng og satte seg ved siden av han og var veldig oppmerksomssyke på min mann. Han sola seg i glansen og glemte både meg og filmen, følte meg rimelig tråkka på, men begynte å tenke at han sikkert er drittlei av meg. Ble litt dårlig stemning etterpå, er egentlig ikke så gira på å fortsette, og har blitt litt stille etter det, overreagerer jeg? Gidder ikke å ta det opp med han heller, blir liksom litt dramaqueen, og syns det er bedre å trekke seg tilbake. Hva ville du ha gjort?

Anonymkode: 1c8a1...6e8

Du er allerede en dramaqueen. 

Anonymkode: 7c65f...f51

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt ts. 
Jeg lurer på hva han hadde tenkt og gjort om situasjonen var motsatt.. 

Anonymkode: 6ea40...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker jo spesielt slik du forteller det, at han ble så ivrig etter å holde øye med de damene/jentene at han glemte både deg og filmen. Virker veldig barnslig.

Tror jeg ville ha gjort som deg, og trukket meg unna. Hvis vi tar utgangspunkt i oss selv, så ville vel ingen av oss vært så opptatt av andre om vi var ute med en vi virkelig var interessert i.

Anonymkode: eebba...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres merkelig ut. Hadde kjæresten min glemt meg og flørtet med andre damer hadde jeg bare reist meg og gått🤷🏻‍♀️

Men det høres litt ut som om at du blåser dette litt opp(?) Jeg har blitt sjekket opp på byen foran typen og han synes det bare er gøy🤭 Jeg flørter ikke med andre menn og viser null interesse for det er kun han for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...