AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg har aldri vært på Tusenfryd, nå skal jeg dit med en sjuåring. Hen har en diagnose som gjør at det er litt ekstra vanskelig å stå i kø. Mener å huske at man må ha ledsagerbevis for å få noe fast track-pass, så det er ikke aktuelt. Dermed blir det ekstra viktig å planlegge godt! Vi tenker å være der når parken åpner, og kan gjerne gå rett til en poppis-ride som det fort blir mye kø på. Hvilke rides er egnet for en sjuåring? Hen har ikke vært i en slik park før, så jeg vet ikke helt hvor tøff han er. 😉 Er det ellers noen tips og triks? Det er en egen buss som går dit, hvor lang tid tar den? Anonymkode: 3e3ca...25c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Jeg ville helst ha de største karusellene, de som gikk fortest og tøffest. Thundercoaster ville nok vært en favoritt for 7årige meg nå, den gangen jeg var syv år så tok jeg loopen igjen og igjen og igjen. Vil anbefale ta med mat og drikke, husk solkrem! Og mye solkrem! Det er vanlig rutebuss, den tar 25 min når den er i rute. Vær obs på at den kan være veldig full om dere skal ta den for å komme dit til åpningstiden. Anonymkode: bbadc...00b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Thundercoaster (høydekrav 120 cm), Loopen (høydekrav 110 cm) og SuperSplash (høydekrav 120 cm) var i hvert fall favorittene til mitt barn da han var 7 år Anonymkode: 85e73...490
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #4 Skrevet 25. mai 2024 Takk for tips! Barnet har aldri vært i en karusell før, så jeg tror vi starter med en som står oppført som nybegynnervennlig (HuriHuri), og så ser vi! Ønsker ikke å skremme livskiten ut av barnet på første ride. 🙈 Anonymkode: 3e3ca...25c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #5 Skrevet 25. mai 2024 Siden han aldri har tatt karusell ville jeg tatt andre karuseller enn de som er nevnt her. Alt fra froskehopp, bestefars bil, bilene man kan kjøre selv, sommerfuglene, marihøna, motorsyklene, finkaruselllen. Alle disse likte min 7-åring som var litt forsiktig av seg. når han ble tøffere var også tømmerrenna gøy. Han liker også western express men der er det høydekrav. Anonymkode: 82ea8...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå