Gå til innhold

Jo lengre forspill jo bedre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har merket jo lengre forspill jo bedre. Hva er deres tips og hva gjør dere? Hvor lenge har dere forspill… kan noen komme med sine tips og erfaringer hva dere gjør og hva dere liker?

Anonymkode: e2a16...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Forspill her er oftest oljemassasje, det tenner oss begge veldig. Men desverre er hun mer utålmodig enn meg, så det blir sjelden så lenge jeg ønsker før hun vil ha meg inni henne 

Anonymkode: 455e9...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva mener du med forspill, da? Alt unntatt PIV?

Anonymkode: 22465...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har merket jo lengre forspill jo bedre. Hva er deres tips og hva gjør dere? Hvor lenge har dere forspill… kan noen komme med sine tips og erfaringer hva dere gjør og hva dere liker?

Litt usikker på hva du mener med «forspill»? Hva er «hoveddelen»?

Vi deler ikke opp sex på den måten. 
Vi har ofte sex uten at det innebærer samleie/penetrasjon. Samleie/penetrasjon er langt i fra det beste med sex for vår del. 

Noen ganger starter vi med penetrasjon og noen ganger avslutter vi med det.

Anonymkode: 228da...751

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ønsker forspill, men mannen er så ego og gir lite av seg selv.. Har glemt at forspill finnes.

Men slikking, kos, stryking,kyss/klining osv er drømmen en gang i framtiden!

Anonymkode: 8333d...843

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

ja, jeg får deiligere orgasme med god tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det du refererer til som forspill kaller jeg sex. Jeg elsker teasing, edging, bruke fingre og tunge, ta meg god tid på å ta på kroppen hennes. Jeg utsetter så lenge som mulig å berøre brystvortene og klitten. Dette gir jo en ganske voldsom oppbygging for henne, og jeg blir veldig kåt av det. Ofte ender det med at jeg bare fingrer henne til orgasme. Jeg elsker å slikke, men hun liker ikke det, så det er dessverre ute av repertoaret. 

Anonymkode: 6540b...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med langvarig teasing får jeg alltid heftige orgasmer og jeg kan få orgasme mange ganger.

G19

Anonymkode: 80bcc...bd6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 16.48):

Forspill her er oftest oljemassasje, det tenner oss begge veldig. Men desverre er hun mer utålmodig enn meg, så det blir sjelden så lenge jeg ønsker før hun vil ha meg inni henne 

Det er ikke ulovlig å stoppe en kvinne, og seigpine og erte henne opp ytterligere når hun vil ha. Min kjære gjør dette ofte, og det er forferdelig frustrerende, og samtidig helt fantastisk, og når jeg endelig får en slik forløsende opplevelse at det er verdt all desperasjon i forkant. 😉

Nei så enkelt slipper du ikke unna, sier han gjerne bestemt, og det er i seg selv utrolig opphissende at han tar kontrollen og makta over meg slik. 😊

Anonymkode: d62af...f5d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 22.56):

Ønsker forspill, men mannen er så ego og gir lite av seg selv.. Har glemt at forspill finnes.

Men slikking, kos, stryking,kyss/klining osv er drømmen en gang i framtiden!

Anonymkode: 8333d...843

Da bør du si i klartekst hva du ønsker og trenger, og stoppe ham. Gjør jeg med største selvfølge om mannen er den som blir for ivrig og hastig. 

Mannen din har ikke anledning til å glemme slikt dersom du ikke tillater sex før du er klar for det. Om du aksepterer sex før du er klar for det skaper du denne situasjonen sammen med ham. Konsekvenser er hva mennesker lærer best av. Ingen forspill = nei til sex, så skjønner han nok fort. Ingen forspill og han får likevel sex lærer ham at det er helt greit. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med godt å langt forcing 

Kline godt mens jeg fingrer og blir ronka er digg fex 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke ulovlig å stoppe en kvinne, og seigpine og erte henne opp ytterligere når hun vil ha. Min kjære gjør dette ofte, og det er forferdelig frustrerende, og samtidig helt fantastisk, og når jeg endelig får en slik forløsende opplevelse at det er verdt all desperasjon i forkant. 😉

Nei så enkelt slipper du ikke unna, sier han gjerne bestemt, og det er i seg selv utrolig opphissende at han tar kontrollen og makta over meg slik. 😊

Joda vet, og skulle ønske hun likte det slik, men akkurat den slår ikke helt an hos henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og den generelle justeringa karer tar til seg når de har hatt sex med meg over tid er å kutte ned på forspillet.

Men ja takk til sensuell flørt som får plass i hverdagen og store mengder kos og kroppskontakt.

Anonymkode: 79131...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er bare å rydde tid, være sikker på at du får fred i så mange timer som du trenger. Da kan dere kysse, slikke, suge, penetrere, snuse, stryke, ta på, høre på, kose, dele fantasier, drikke og smake, og lengte og kose og nyte, så lenge dere vil egentlig. Rent konkret har jeg mye annet som en også kan gjøre, men det er hemmeligheter som er forbeholdt kjæresten.

Anonymkode: fb225...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/24/2024 at 4:45 PM, AnonymBruker said:

Jeg tar utgangspunkt i at du spør etter forspill før penetrerende sex eller oral sex etc.. jeg er kanskje litt nerd her, og bruker godt tid og går lidenskapelig til verks for å hi min partner en god opplevelse. 

Kommunikasjon, står øverst. Jeg spør henne om det er noe hun ønsker eller lengter etter. Gjør mitt beste og innfri det hun liker/ønsker. 
Gir henne rikelig med komplimenter, feks. Hvor heldig jeg er som får være med henne, hvor myk huden hennes er, hvor godt hun lukter, her er det viktig å være genuin og ekte. 
Starter med kyssing og lette berøringer, og følger med på hvordan hun reagerer på berøring. Viktig at en ikke stresser, men ha all tiden i verden. Utforsker kroppen som om det er første gang og 100% fokus på henne. Intensitet økes gradvis på responsen hun gir. Kyssene går fra å være myke til mer lidenskapelig men liker også å bruke nesen/hender. Fokuser på sensitive områder som nakken, øreflippene, innsiden av lårene og korsryggen. Bruk både hender og munn for å stimulere disse områdene forsiktig.
Enda flere verbale bekreftelser, der finnes ingen andre plasser enn her jeg ønsker å være nå. Jeg elsker å være nær deg osv…  

Følger med på kroppsspråk, om hun ikke nyter det så godt går jeg videre til en annen plass på kroppen. 
Sørger også for at hun er komfortabel til en hver tid, ved ny partner spør jeg også om jeg kan gjøre ditt og datt så jeg på en måte får litt samtykker underveis på at det er ok det jeg gjør. 

- Kvinne 38

Anonymkode: 79504...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Joda vet, og skulle ønske hun likte det slik, men akkurat den slår ikke helt an hos henne 

Det gjorde det ikke hos meg heller i starten, men man må gi og ta i et forhold, og når ene trenger lengre forspill må man innstille seg på det. Å gå for hurtig frem for ene blir noe galt å gjøre, men å trenge mer tid til forspill er noe kurrant partner må klare å tilpasse seg. 

Skulle gjort seg om det var mannen som ønsket sex før kvinnen var tilstrekkelig klar for det. Som skjer altfor ofte hos for mange, men da forstår også fikk flest at det er feil. Man skal ikke knulle før begge ønsker knulling. 

Så hva så om hun vil ha samleie før du er klar for det? Da må hun tilpasse seg. 

Noe jeg gjorde, og da oppdaget at det ikke er så dumt likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...