AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #21 Del Skrevet 4. oktober 2024 NILEA skrev (På 24.5.2024 den 15.56): Hei alle dere deltidsmødre med 50/50-løsning osv! Hvor finner jeg dere? Jeg er en deltidspappa som nærmer meg 40 og ønsker å møte en deltidsmamma sånn et sted i 30årene. Ønsker en jente med barn som jeg kan ha det hyggelig med annenhver uke, samtidig som vi lever hver våre liv når vi har barn... Etterhvert som tiden går, kan jo ting utvikle seg videre, men det vil jo tiden vise... Men dere deltidsmødre, hvor finner jeg dere? Hvordan vet jeg at du i parken eller på lekeplassen med barn er singel, og kunne tenke deg å prate med meg? Jeg får ikke match med dere på tinder og hinge hvertfall, så kanskje jeg må oppsøke steder dere er... Jeg vet bare ikke hvor det er? 😜 Du går bort å prøver å starte en samtale med noen ser/møter så finner du ut av det. Det verste som skjer er at hun sier nei, men hun blir smigret over enda ha draget. Og du får øvd på å ta kontakt😊 evt prøve å få venner til å spleise deg med noen de kjenner. Anonymkode: c7f65...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 4. oktober 2024 #22 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det noen du syns er kjekk? For da er det sikkert ikke all verden å undersøke det nærmere Anonymkode: 41aa6...a22 Ikke som jeg vet om, men jeg trenger stort sett å bli kjent med folk før jeg klarer å se om de er kjekke eller aktuelle som kjæreste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #23 Del Skrevet 4. oktober 2024 singel1973 skrev (46 minutter siden): Jeg lurer også på hvor deltidsmødrene er, finner du ut hvor deltidsmødre i 40 årene er, gi meg gjerne er hint 😉 Her er jeg 🙋♀️ Er vanligvis på fotballkamp eller golfbanen når jeg er uten barn i hvert fall, ingen som har funnet meg der ennå 😄 Anonymkode: 4fd4a...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #24 Del Skrevet 4. oktober 2024 Iðunn skrev (23 minutter siden): Ikke som jeg vet om, men jeg trenger stort sett å bli kjent med folk før jeg klarer å se om de er kjekke eller aktuelle som kjæreste. Skjønner, da må du nok bare ta initiativ til å øke sosial kretsen din. Anonymkode: 41aa6...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singel1973 Skrevet 4. oktober 2024 #25 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Her er jeg 🙋♀️ Er vanligvis på fotballkamp eller golfbanen når jeg er uten barn i hvert fall, ingen som har funnet meg der ennå 😄 Anonymkode: 4fd4a...dfb Der er svaret ja, jeg er aldri i nærheten av en fotballkamp, da ser jeg heller på maling tørke 😂. Og så foretrekker jeg å gå tur i marka, fremfor på en golfbane, så da er det ikke rart at vi ikke har støtt på hverandre 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #26 Del Skrevet 4. oktober 2024 NILEA skrev (På 24.5.2024 den 15.56): Hei alle dere deltidsmødre med 50/50-løsning osv! Hvor finner jeg dere? Jeg er en deltidspappa som nærmer meg 40 og ønsker å møte en deltidsmamma sånn et sted i 30årene. Ønsker en jente med barn som jeg kan ha det hyggelig med annenhver uke, samtidig som vi lever hver våre liv når vi har barn... Etterhvert som tiden går, kan jo ting utvikle seg videre, men det vil jo tiden vise... Men dere deltidsmødre, hvor finner jeg dere? Hvordan vet jeg at du i parken eller på lekeplassen med barn er singel, og kunne tenke deg å prate med meg? Jeg får ikke match med dere på tinder og hinge hvertfall, så kanskje jeg må oppsøke steder dere er... Jeg vet bare ikke hvor det er? 😜 Deltidsmødre har som regel null interesse av å være pauseunderholdning til en mann. Kvinner i 30-årene forstår for øvrig at "kan utvikle seg videre" betyr pulevenner. Anonymkode: a8ae2...4bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 5. oktober 2024 #27 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skjønner, da må du nok bare ta initiativ til å øke sosial kretsen din. Anonymkode: 41aa6...a22 Den dagen jeg ønsker en kjæreste så må jeg nok det ja, for som frivillig singel i mange år så vet jeg at det ikke kommer av seg selv. Men for å svare på det ts spør om, så er jeg stort sett hjemme eller på butikken. Eller så er jeg med barna på idretten sin. Det er ikke veldig mange muligheter for å møte på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #28 Del Skrevet 5. oktober 2024 Jeg er introvert, er enten på høyskolen, hjemme, på butikken eller trening/tur. Forsøkt meg på diverse dating apper men virker til å være bruk og kast. Men det er like greit. Er heldigvis velsignet med å trives i eget selskap, og koser meg med det når barnet er hos far. Enten blir jeg kattedame eller så finner jeg en ny en. Tiden begynner hvertfall å renne ut for å få flere barn. Er 35 btw. Anonymkode: ce32e...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xfreya Skrevet 5. oktober 2024 #29 Del Skrevet 5. oktober 2024 Du finner selvfølgelig deltidsmødrene i Aleneforeldreforeningen! Bare å melde seg inn, og som mann vi du ha et enormt utvalg av damer å bli kjent med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå