Gjest Louisa Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Jeg har iblant fått høre at jeg likner på den eller den kjendisen, selv om det ikke alltid er noe jeg kan se selv. Liv Tyler, Demi Moore, Salma Hayek og Maria Bonnevie er blant dem jeg er blitt sammenliknet med (stor spennvidde med andre ord). Hvilken kjendis synes du selv eller har du fått høre at du likner på?
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Liker ikke å ligne på noen jeg.. hehe! Men flere personer har sagt at jeg ligner på Katie Holmes. Har de samme fargene som henne og kanskje lik ansiktsform.
Gjest care Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Jeg har iblant fått høre at jeg likner på den eller den kjendisen, selv om det ikke alltid er noe jeg kan se selv. Liv Tyler, Demi Moore, Salma Hayek og Maria Bonnevie er blant dem jeg er blitt sammenliknet med (stor spennvidde med andre ord). Hvilken kjendis synes du selv eller har du fått høre at du likner på? Det var litt av et spekter: fra lyse Bonnevie til Mørke Demi Moore. Vel, jeg fikk ofte før høre at jeg lignet Brooke Shelds. :blunke:
Gjest Janna Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 Har blitt sammenlignet med Salma Hayek og Eliza Dushku
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Har mer enn en gang blitt sammenlignet med Audrey Taotu (hun er min avatar). Hun har vært en av mine favorittskuespillerinner i mange år og etter at filmen om Amelie kom har det tatt helt av :-) Milla
Gjest Frøken Dings Skrevet 12. november 2002 #6 Skrevet 12. november 2002 Jeg har blitt sammenliknet med Mette Marit av alle personer. Ble ikke veldig smigret for å si det på den måten! :-?
Gjest Louisa Skrevet 12. november 2002 #7 Skrevet 12. november 2002 Det var litt av et spekter: fra lyse Bonnevie til Mørke Demi Moore. Ja, ikke sant! Maria Bonnevie var mørkhåret (som meg) i "Jeg er Dina", så det er vel derfor hun ble trukket frem. Vedkommende som sammenliknet meg med henne sa at jeg hadde det samme sarte ansiktet som Maria Bonnevie. Vel, vel... jeg ser ikke den likheten selv. Jeg har samme ansiktsform og litt like trekk som Salma Hayek, men ikke de samme eksotiske fargene. Øynene mine likner på Demi Moores, mens håret og hudfargen er som Liv Tyler. Så hvem man likner på, kommer vel an på øynene som ser! Selv synes jeg at jeg likner aller mest på meg selv!
Sofia Skrevet 12. november 2002 #9 Skrevet 12. november 2002 Milla....da ville jeg ha trodd om deg at du i det minste stavet navnet hennes rett..... Audrey Tautou...
Gjest Starya Skrevet 12. november 2002 #10 Skrevet 12. november 2002 Tror ikke jeg ligner spesielt på noen, jeg... Men i ungdomsskolen ble jeg ofte anklaget for å være lik Vibeke Løkkeberg.. :o Men det var på grunn av håret, da...
Gjest Hege Skrevet 12. november 2002 #11 Skrevet 12. november 2002 De sier at jeg ligner litt på Donald Duck. Må være ganglaget..
Gjest marge Skrevet 12. november 2002 #12 Skrevet 12. november 2002 fått høre at jeg ligner på sammy i livet på kennedy high. ser det vel egentlig selv også..
Sannasol Skrevet 12. november 2002 #13 Skrevet 12. november 2002 Da jeg var liten var det mange som syntes jeg lignet på jenta fra serien "Den hvite steinen". Om noen her husker den da. I ungdomsårene fikk jeg høre at jeg var lik Heather Locklear. Men sukk.... hun er nok mye penere og slankere enn meg. Nå, er jeg nok mest lik meg selv...
Tusenfryd Skrevet 12. november 2002 #14 Skrevet 12. november 2002 Tjorven... da jeg var liten vel og merke - og jeg ser det på barnebilder av meg selv - knubbete kropp, stritt hår til alle kanter, rutete overall (ja, jeg hadde en sånn),bollekinn og smale bøllete øyne og et frekt glis da jeg pønsket på noe, og store uskyldige da jeg bare var uskyldig - eller ville oppnå noe... hmm... når jeg tenker meg om stemmer vel det i dag også...bortsett fra den rutete buksa... I dag? Jeg vet ikke - har ikke turt å spørre noen som kjenner meg. Men jeg har av og til på følelsen at en eller annen er det - for veldig ofte får jeg gjenkjennende blikk på trikken, bussen, på gaten snur folk seg, mennesker jeg ikke kjenner sier hei - og det er ikke fordi jeg har usannsnylig flotte klær eller er veldig vakker...
Gjest *Perser* Skrevet 12. november 2002 #15 Skrevet 12. november 2002 jeg tror ikke det er noen som ligner på meg... eller jo søsterene mine..
*Lillian* Skrevet 12. november 2002 #16 Skrevet 12. november 2002 Ligner ikke på noen kjendiser, jeg... Ikke i utseendet iallfall. Sangstemmen min er fortreffende lik Olga Marie Mikalsen sin, da...
Klips Skrevet 12. november 2002 #18 Skrevet 12. november 2002 Likner visst på Jennifer Love Hewitt. Ikke i vimsete jeg-er-så-søt-altså oppførsel håper jeg :o Men hun ser jo ok ut. Og Ally McBeal har jeg fått høre (nok en vime). En sa jeg liknet Eva Sannum, men det har jeg prøvd å fortrenge. Synes ikke hun er noe pen.
Olivia Skrevet 12. november 2002 #19 Skrevet 12. november 2002 Har hørt at jeg ligner litt på nicole kidman,
Gjest Matahari offline Skrevet 12. november 2002 #20 Skrevet 12. november 2002 Pål Bang Hansen. Uten tvil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå