Gå til innhold

Værmelding som ikke stemte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er det ingen vits i å se værmeldinga. Idag var det meldt sol og blå himmel men er kun overskyet. Den stemmer aldri.

Anonymkode: c722c...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skriver jo det i hi, du har visst ikke lest innelgget skikkelig

Ts

Anonymkode: 9e5fe...505

Men i HI lurer du på om noen har erfaring med at det blir bedre enn varslet, og senere skriver du at det er noe alle vet at værmeldingen ikke alltid stemmer.

Så igjen lurer jeg fælt på hva du lurer på....

Skal du ha bekreftelse på at været kan bli bedre enn varslet, selv om alle vet at værmeldingen ikke alltid stemmer?

Eller vil du ha bekreftelse på at noen har blitt glad når været ble bedre enn varslet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Litt usikker. Jeg vet hvor Påskeøya er, men Påskefjellet er jeg mer usikker på. Tilsvarende vet jeg hvor Norden er, men Syden har jeg ikke helt kontroll over hvor man finner på kartet.

Anonymkode: e851b...66a

Om du googler, finner du definisjon på det... et godt innarbeidet begrep. 

Anonymkode: 820c0...67f

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal du? Stor forskjell på Spania nesten alltid sol og nord Italia ofte regn.

Anonymkode: fcdea...12a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Her er det ingen vits i å se værmeldinga. Idag var det meldt sol og blå himmel men er kun overskyet. Den stemmer aldri.

Anonymkode: c722c...f88

Her stemmer det ofte bra, korttidsmeldingen i allefall, men ikke alltid. Jeg er litt spent på om det blir mer sol enn meldt siden det ofte heller blir dårligere enn først spådd. Det er ikke ofte det blir finere vær enn spådd, etter min erfaring her i fra😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jo vi i Norge hatt høytrykk og +26 mens det har vært regn og 20 i syden. Noe som er unormalt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei!

Er det noen som har opplevd at værmeldingen ikke har vært riktig, at det er meldt dårlig vær men at det ikke ble det likevel, i syden?

Vi skal dra på søndag og værmeldingen varierer hele tiden. Det er meldt litt regn, noe sol og endel skyer disse dagene. Har et håp om at det blir bedre enn det ser ut, men blir det ikke det, må vi så klart bare gjøre det beste ut av det og det blir bra uansett. 

Værmeldingen er ofte feil.

Anonymkode: 6151a...8d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Om du googler, finner du definisjon på det... et godt innarbeidet begrep. 

Anonymkode: 820c0...67f

Greit at begrepet Syden er innarbeidet, men området som nordmenn kaller Syden er enormt stort

Derfor er det i 99,9% av alle tråder som omhandler "Syden" så utrolig mye enklere å svare på spørsmål dersom trådstarter skriver hvor de skal. 

Anonymkode: 4a253...42d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 11.33):

Nå har jo vi i Norge hatt høytrykk og +26 mens det har vært regn og 20 i syden. Noe som er unormalt.

Tror ikke det gjelder alle steder i syden den siste tiden. Vi er på Rhodos og har hatt godt over 30 varmegrader den siste uka, og ikke en dråpe regn.

Anonymkode: b1bde...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...