AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Hei! Jeg har begynt å gå på mølle i oppoverbakke på max stigning( 15) 1 time daglig, gjort dette en uke nå… virker som rumpa og lår mi allerede har blitt litt strammere? Kan det være tilfelle eller er det bare jeg som innbiller meg det tror dere? 😅vekta er den samme, har ikke begynt å kutte ned på kaloriene enda( men skal ned 5 kg) Anonymkode: 53a6b...5b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Mista vann, mer blod til muskulaturen pga økt bevegelse. Anonymkode: b24ae...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai Ja, i starten når man begynner å trene er det lett å både se og kjenne endringer. På sikt vil fremgangen flate mer ut og ta mer tid. Anonymkode: f1826...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai Mista vann, mer blod til muskulaturen pga økt bevegelse Som ovenfor skriver her, betyr det noe positivt eller negativt? ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Del Skrevet 23. mai Flere? ts Anonymkode: 53a6b...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Del Skrevet 23. mai Hei! Opplevde det samme som deg, gikk 45 min uten stigning 5 ganger i uken. Føler og endringer på kroppen (og målebånd) men kan jo så klart ha sammenheng med vektnedgang og😊 Anonymkode: 7e2b0...b40 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 23. mai #7 Del Skrevet 23. mai Det er lett at kroppen slipper vann i begynnelsen ja. Stå på❤️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Del Skrevet 8. juni Jeg merker ikke så mye enda. Jeg er over 40 år. Magen er fortsatt veldig stor😲Kiloene sitter hardt. Har gått ned en kilo på en mnd. Har trent gruppe timer aerobic ca 3-4 ganger i uken. Hvorfor går jeg ikke ned mer? Anonymkode: 87712...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg merker ikke så mye enda. Jeg er over 40 år. Magen er fortsatt veldig stor😲Kiloene sitter hardt. Har gått ned en kilo på en mnd. Har trent gruppe timer aerobic ca 3-4 ganger i uken. Hvorfor går jeg ikke ned mer? Anonymkode: 87712...ca8 Har akkurat startet å trene fra 0 til 100 . Før ingen trening nå flere ganger i uken. Anonymkode: 87712...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg merker ikke så mye enda. Jeg er over 40 år. Magen er fortsatt veldig stor😲Kiloene sitter hardt. Har gått ned en kilo på en mnd. Har trent gruppe timer aerobic ca 3-4 ganger i uken. Hvorfor går jeg ikke ned mer? Anonymkode: 87712...ca8 Fordi du spiser for mange kalorier i forhold til det du forbrenner. vekt er 90% kosthold, og husk at du fort får i deg mange kalorier via drikke også. Anonymkode: 803eb...1f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 15.03): Hei! Jeg har begynt å gå på mølle i oppoverbakke på max stigning( 15) 1 time daglig, gjort dette en uke nå… virker som rumpa og lår mi allerede har blitt litt strammere? Kan det være tilfelle eller er det bare jeg som innbiller meg det tror dere? 😅vekta er den samme, har ikke begynt å kutte ned på kaloriene enda( men skal ned 5 kg) Anonymkode: 53a6b...5b3 Jeg økte markant en periode i blant annet knebøy og benpress etter jeg begynte med hurtig gange/løping på maks incline fast. Men mest av alt økte kondisjon/utholdenhet. Ekstremt mye mer effektivt for min del en jogging på flatmark. Anonymkode: 4fa5a...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 10. juni #12 Del Skrevet 10. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 0.20): Fordi du spiser for mange kalorier i forhold til det du forbrenner. vekt er 90% kosthold, og husk at du fort får i deg mange kalorier via drikke også. Anonymkode: 803eb...1f0 Hvor får du 90% fra? Sikker på at det ikke er 87,82,93%? Hvordan regnet du det ut? Endret 10. juni av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #13 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 21.10): Har akkurat startet å trene fra 0 til 100 . Før ingen trening nå flere ganger i uken. Anonymkode: 87712...ca8 Hvorfor gir du full gass fra start? Om du skulle løpt 60 km maraton ville du gått ut i full sprint? Skjønner ikke hvorfor folk går så hardt ut når man skal løfte vekter i typ 50 år😅. Starter med 3 dager jeg , nå år 6 vurder jeg å legge til en dag allså skru opp volumet litt. Anonymkode: e371d...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #14 Del Skrevet 10. juni Nei, èn uke med trening gir ikke målbare resultater. Trening tar tid. Dessuten blir man ikke strammere som i økt muskelmasse av kondisjonstrening med mindre man er SVÆRT utrent. Du må trene styrke! Og kaloriunderskudd. Man kan jo gå ned en kg på en uke og enda litt mere i vann som er tapt, men det beror på kostendringer, ikke bare trening. Treningen du gjør skaper ikke et så stort kaloriunderskudd. Anonymkode: 2f42b...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå