Gå til innhold

Kjedelig sexliv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er det samme hver gang...Han fingrer meg, noe han er veldig god til. jeg ronker han samtidig. Så kommer jeg, og han får fullføre inni meg. Penetreringen varer bare sekunder. Han er over 40 år men kommer like fort enda. Derfor må vi gjøre det sånn hvis jeg også skal ha nytelse. Men det er så kjedelig og lite varierende. Setter jeg meg på han, kommer han på under 1 min. Vi har etter 20 år enda ikke funnet en løsning på dette problemet

Anonymkode: 3ad91...062

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En «quick fix» for å forsinke han sin utløsning er kondom. Kjapt, trygt og billig.

Den lange ruten å gå, er å bevisst trene på å forlenge stimuli før orgasme. Museskritt av gangen. God gammel «start stopp teknikk».

Anonymkode: 41602...fc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være frekk, men er ikke dette et luksusproblem? All form for sex blir kjedelig ettersom tiåra går. Slik er det bare 

Anonymkode: d128e...987

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke for å være frekk, men er ikke dette et luksusproblem? All form for sex blir kjedelig ettersom tiåra går. Slik er det bare 

Må være lov å ønske seg et tilfredsstillende sexliv. Synes ikke dette som TS beskriver høres veldig tilfredsstillende ut. For tidlig sædavgang blir jo ansett som et medisinsk problem av en grunn. Jeg synes det er viktig for et forhold at sexlivet fungerer. Trenger ikke være hurramegrundt hele tiden, men man må kunne forlange å få ha kuk i mus i mer enn noen sekunder.

Anonymkode: 0c836...f0a

• Liker 2
Skrevet

Hva med og kjøpe inn cock sleeve? 
da kan du få nytelse i hvilken størrelse du vil 🦾 også holder han lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Enig.  Etter 20 år er det vanlig at sexlivet er dødt eller fullstendig stopp. 

Anonymkode: e9a66...b3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ALDRI opplevd kjedelig sex selv etter 20+10 års ekteskap. Heller tvert om! 
Datet en mann i noen måneder, det var drit kjedelig sex.

Dame 50+

Anonymkode: cfd4d...a77

AnonymBruker
Skrevet
Likerstor35 skrev (1 time siden):

Hva med og kjøpe inn cock sleeve? 
da kan du få nytelse i hvilken størrelse du vil 🦾 også holder han lenger. 

Takk ! Det skal jeg sjekke. Finnes det slik at penis også får nytelse, at den ikke er for tykk? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, det er ikke vanlig. Det skjer for noen. Men det er ikke vanlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har laget en liten mobilapp der vi har lagt inn mange ideer. Og så snurrer vi et roulette-hjul for å se hva vi skal gjøre i kveld. Da får vi variasjon uten å måtte tenke/huske på ideene akkurat der og da.

Ta gjerne en prat med ham om at du ønsker variasjon. Min erfaring er at sånne samtaler fungerer best når vi går/kjører en tur.

Hos oss er det jeg som ønsker variasjon. Han er fornøyd med «det som fungerer». Jeg setter pris på det vanlige, men selv favoritt-middagen min blir litt kjedelig hvis jeg skal spise den hver dag. ;-)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk ! Det skal jeg sjekke. Finnes det slik at penis også får nytelse, at den ikke er for tykk? 

Jeg har kjøpt en fra Blissful Creations. Barney, blir en del tykkere og litt lenger med den varianten jeg har kjøpt. Kan spesifisere hva dere ønsker på alle modellene da de lages på mål. Koster litt, men jeg syns det er verdt det og kvaliteten er veldig bra! 

Har ikke brukt den masse, men har klart å komme i den, og jeg syns det kjennes ganske deilig ut for meg som mann også. Den gir en slags sugeeffekt pga vakumet som er stimulerende. Pga den økte tykkelsen gir det også en deilig klemmefølelse på penis. 

Når jeg skriver dette skjønner jeg at jeg må dra den frem igjen med dama :D Lydene hun lager er også veldig opphissende, det blir jo andre former for stimuli for henne også. 

Anonymkode: 3ac83...507

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg har kjøpt en fra Blissful Creations. Barney, blir en del tykkere og litt lenger med den varianten jeg har kjøpt. Kan spesifisere hva dere ønsker på alle modellene da de lages på mål. Koster litt, men jeg syns det er verdt det og kvaliteten er veldig bra! 

Har ikke brukt den masse, men har klart å komme i den, og jeg syns det kjennes ganske deilig ut for meg som mann også. Den gir en slags sugeeffekt pga vakumet som er stimulerende. Pga den økte tykkelsen gir det også en deilig klemmefølelse på penis. 

Når jeg skriver dette skjønner jeg at jeg må dra den frem igjen med dama :D Lydene hun lager er også veldig opphissende, det blir jo andre former for stimuli for henne også. 

Gir den såpass lite friksjon at du varer lengere? Min kommer på sekunder, så alle teknikker prøvd har vært nytteløst. Håper dette er siste utvei

AnonymBruker
Skrevet

Hver uke poster noen (den samme?) innlegg med et eller annet engelsk uttrykk. Nå pushes de derre sleeve-greiene. Noen har googlet et uttrykk, legger ut et par tråder og lanserer begrepet i et par andre tråder. Er det noen fra KG som regelmessig gjør sånt for å "skape debatt"? Litt rart, litt morsomt og litt forstyrrende.

Anonymkode: a1d0b...30e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Uenig. Har vært gift med mannen min i 23 år, sexlivet er bedre enn noen sinne. Barna er store/større, har mer overskudd, mye mer trygg på meg selv/oss og dermed så blomstrer sexlivet også.

Mannen din må lære seg å si fra før det er for seint, slik at du/dere kan stoppe. Vi kjører start/stopp enda vi altså, selv om han er 54 år. ;) Noen ganger er det jeg som har behov for å stoppe også, vil jo ikke komme for fort. ;)

Anonymkode: 9ed2f...fa6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gir den såpass lite friksjon at du varer lengere? Min kommer på sekunder, så alle teknikker prøvd har vært nytteløst. Håper dette er siste utvei

Jeg varer lengre ja, ikke like lett å komme, men nå har jeg ofte ikke noe problem med å holde ut. Jeg vil tro det hjelper, men er han såpass sensitiv vil det sikkert hjelpe. Gitt hvordan status er hos dere, så tenker jeg det er verdt et forsøk. 

Det finnes billigere alternativ på norske nettbutikker, men de er sjeldent like bra og man vet liksom ikke helt passform om det ikke er spesiallaget. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hver uke poster noen (den samme?) innlegg med et eller annet engelsk uttrykk. Nå pushes de derre sleeve-greiene. Noen har googlet et uttrykk, legger ut et par tråder og lanserer begrepet i et par andre tråder. Er det noen fra KG som regelmessig gjør sånt for å "skape debatt"? Litt rart, litt morsomt og litt forstyrrende.

Jeg skjønner ikke problemet med at det tas opp diverse ting, ideer kan deles, menings utveksles og informasjon kan gis. Det er hele poenget med forum, å nå ut til andre med erfaringer og ideer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det noen fra KG som regelmessig gjør sånt for å "skape debatt"? 

Velkommen til KG.

Anonymkode: 41602...fc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 11.58):

Det er det samme hver gang...Han fingrer meg, noe han er veldig god til. jeg ronker han samtidig. Så kommer jeg, og han får fullføre inni meg. Penetreringen varer bare sekunder. Han er over 40 år men kommer like fort enda. Derfor må vi gjøre det sånn hvis jeg også skal ha nytelse. Men det er så kjedelig og lite varierende. Setter jeg meg på han, kommer han på under 1 min. Vi har etter 20 år enda ikke funnet en løsning på dette problemet

Jeg har ikke prøvd men det skal finnes salve som gjør penis blir mindre følsom . Og også med kondom, kanskje lit tykk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...