AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Har det blitt sånn at ansatte som søker permisjon for å prøve seg i ny jobb har krav på en gave? Det er vel ingen regel på det, det skjønner jeg. Men hva er mest vanlig og riktig? Vår kollega skal begynne i ny jobb fra juni og det er gode sjanser for at hun kommer tilbake om et halvt år. Vi blir allikevel bedt om å betale 50 kr hver av oss. Jeg mener at det holder med en blomst/ sjokolade i denne omgangen. Så får vi skrape sammen til større gave når hun endelig har tatt en avgjørelse.. Leder er den som setter igang disse innsamlingene. Synes det er en uting å tigge fra ansatte! Anonymkode: ea458...ced 1
Daisy-love Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Jeg hadde tenkt som deg. En blomst eller ikke noe for en midlertidig permisjon. Slutter vedkommende kan dere heller evt gi noe, men jeg tenker det bør arbeidsplassen egentlig gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Den hadde jeg fort glemt å betale. Anonymkode: aef73...a78
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 Du kan jo bare si i fra at du ikke vil være med på gaven? Selv synes jeg at slike gaver som regel er krimskrams som man burde la være å gi for å spare miljøet, men det gjør meg ingenting å være med på det dersom andre ønsker. På arbeidsplassen min (offentlig forvaltning) er det imidlertid i overkant mye fokus på dyrtiden og at det kan være at noen av oss har lite penger, så vi har ikke slike innsamlinger for øyeblikket. Anonymkode: 237b4...bf5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå