Gå til innhold

Gave til en kommende mor


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som kan anbefale meg en god bok som jeg kan gi til en som skal bli mor.

Jeg tenker litt på "Mamma for første gang" eller "Fra baby til smårolling" eller "Å sette grenser for barn" eller "Barnets 3 første år".

Noen som har lest noen av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvorfor gi en bok?

Nok råd og tips vil hun helt sikkert få uansett og boken stemmer svært sjelden med barnet.

Gi henne et gavekort til en klesbutikk så hun kan piffe seg opp med noe nytt etter mange lange måneder med stor mage der ingenting passer eller spander en tur til frisøren , i alle fall noe som gir henne velbehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma for første gang er en veldig fin bok, som jeg likte veldig godt å få da jeg fikk sønnen min. Fikk også en bok som heter "boken om amming", og det var faktisk veldig greit å ha et oppslaggs verk om hva jeg gjorde feil/riktig når det kom til et slikt tema.

Vi kjøpte oss selv en bok som heter foreldreboka, og det er vel den jeg har brukt minst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som startet temaet

Jeg vil gi en bok nå siden jeg bruker å gi gavekort og klær og slike ting ellers.

Jeg tenker også kanskje på et oppslagsverk om barnesykdommer eller har dere andre forslag på bøker som kan være nyttige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg fikk "Alt om barnet" av Penelope Leach da jeg ble gravid. Er kjempefornøyd med boken. Den omhandler alt fra nyfødt til 6 år. Koster ca 300,- :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...