Gå til innhold

Hvor trygt er det å ligge med jenter på ferie i utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei.  Ville jeg ha skrytt så har jeg fortalt noen historier. 

Anonymkode: 914ab...db7

Driten er deg.

Anonymkode: 0cf54...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns du er ekstremt ufin om du forventer fitta hennes men ikke tåler å kysse henne på munnen.

Hun er en person, ha litt respekt.

Anonymkode: 0cf54...c32

Et kyss er vel mere intimt eller et ligg?

Anonymkode: 914ab...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Driten er deg.

Anonymkode: 0cf54...c32

Driten? nei har aldri interessert med for hull nr2. 

Anonymkode: 914ab...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Et kyss er vel mere intimt eller et ligg?

Anonymkode: 914ab...db7

Ja komdom beskytter kun kuken ikke munnen. Det gjelder begge kjønn.

Anonymkode: b4c36...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja komdom beskytter kun kuken ikke munnen. Det gjelder begge kjønn.

Anonymkode: b4c36...46c

Hjelper vel ikke å kysse med kondom 🥴🥴🥴

Anonymkode: 914ab...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 2.01):

Jeg skal med noen venner på ferie til Praha, og mye av tiden skal tilbringes på drikke og natteliv. Hvor trygt er det å ta med jenter fra byen hjem og evt ha sex? Med tanke på sykdommer. Det er jo flaut å si at jeg ikke vil kysse henne og sånn bare fordi jeg er redd for sykdom. Hva gjør/har gjort dere som er single og på sånne turer der og her?

 

Anonymkode: 67fbe...fc2

Har en skummel nyhet til det, du risikerer like mye å kysse noen i Norge som du gjør i de fleste deler av verden. Noen plasser er selvsagt verre og jeg skal ikke si at jeg kjenner til hvordan kjønn og munnsykdom er fordelt i Praha. Men du spiller herpes rullette hver eneste gang du kysser noen i Norge da 60% av befolkningen kommer til å få munnherpes før de har fylt 10 år av to enkel grunner. Majoriteten får det i barnehage da unger er siklemaskiner og samler du en masse barn og lar dem leke sammen kommer de til å sikle på hverandre, og unngår de det da, så er det alltids kysseleker som vil gjøre opp for resten. 

Det er ikke krise, mange får bare et dårlig utrbrudd første gangen og etter det så ingenting eller kanskje munnsår når de får influensa uten at det vet at det også er herpesen. Viste ikke en gang at jeg hadde herpes før jeg var 26 og dama la merke til at jeg ble uvanlig sår slik jeg aldri hadde vært før en gang jeg fikk influensa, og hun er den eneste jeg noen gang har vært med. Fra vi var 13, hun var mitt første alt så vidt jeg viste. Så fikk jeg plutselig høre fra foreldrene "ja det stemmer du fikk utbrudd når du var 3, vi skulle si det til deg men vi glemte det helt bort for du hadde aldri noe problem med det igjen."

Anonymkode: de360...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...