AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Del Skrevet 22. mai Hei! Lurte på om noen her vet sånn ca hva denne parkeringsbulken vil koste å fikse på et verksted? Bulk + lakkSkade V. Bakskjerm Anonymkode: b9a29...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Ca 10 000kr+. Anonymkode: 14d1a...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai Mange bulker kan du fikse selv ved bruk av sugekopp. Jeg hadde en bulk en gang som jeg "dro" ut ved hjelp av damas dildo som hadde sugekopp. Dette er faktisk sant. Anonymkode: 94605...544 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange bulker kan du fikse selv ved bruk av sugekopp. Jeg hadde en bulk en gang som jeg "dro" ut ved hjelp av damas dildo som hadde sugekopp. Dette er faktisk sant. Anonymkode: 94605...544 Her må det rettes og lakkeres....da blir det over 10 000kr... Anonymkode: 14d1a...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå