Gå til innhold

Forvirret


Gjest Bananeple

Anbefalte innlegg

Gjest Bananeple

Rundt mars i år skulle onkelen min  spandere nye dører til leiligheten på meg fra arbeidsplassen. Når jeg kom innom for å velge og hente dørene var det en veldig kjekk fyr som hjalp meg sammen med onkel. Hadde i bakhodet mitt at han sikkert er hyggelig mot alle kundene sine. 
Jeg klarte ikke å få han ut av tankene, så bestemte meg for å sende onkel en melding: er han singel? spør for en venn. 
Det trodde han på at han var.
Drev og veide for og imot å ta kontakt, men landet på å ikke gjøre det siden fyren hadde sikkert bare gjort jobben sin og var hyggelig mot alle kunder.
 

På 17. mai sendte onkel melding om at han skulle på puben med noen venner, hadde vært hyggelig om jeg ble med. Men jeg orka ikke ut.. på søndag sendte onkel igjen melding å lurte på om jeg ville være med ut å spise og noen øl ilag med han og noen venner, så tenkte jeg.. jaja, kan vel bli med på det siden der er fri på mandag. 
Når det hadde gått en liten stund kom jo han jeg syns var kjekk. Etter hvert ble jeg sittende aleine med han kjekke og kompisen. Der han begynte å prate om de fine damene på jobben osv.. så jeg gikk og tenkte at her var det ikke noe å hente for meg. 
Etter hvert så kom de til der vi andre var, så sa han mens han så på meg «tror jeg skal prøve meg på hun borti der jeg». 
Svarte han at det kunne han vel prøve på, jeg kan være wingwoman. Det ble ikke noe av det da.

Utpå kvelden ble han hyggeligere i tonen, og holdt meg plutselig i hånda. Han Ble med hjem osvosv.. jeg våkner alltid tidlig, så vi kosa litt. Han sovna igjen og jeg gikk på stua siden jeg ikke fikk sover mer.

Når han sto opp var han tilbake i cocky modus.

I det han skulle gå sier han: «du får tenke litt da, på hva du vil videre.»
- Hva mener du nå? Hva er det du vil da? (Ble veldig forvirret)
«neis, jeg syns det har vært artig og kunne tenkt meg å møte deg igjen»

- åjaa, ja. Kanskje det (fortsatt forvirret)

Jeg tror ikke at onkelen min prøver å spleise meg med en dust, men prøvde han fyren å være kul/ hard to get eller er han bare en fuckboy?

Skal nevnes at han tydeligvis hadde pratet om meg til onkelen min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke han her i det hele tatt. Uansett om han er seriøs så er det jo bare dritt fra start til slutt. 

Hadde ikke orket å møte han igjen, eller i det hele tatt fra starten av. Er ikke en sånn som egentlig snakker om selvrespekt, men han her respekterer deg ikke når han til deg snakker om andre damer så får han bli med deg hjem allikevel? Hvorfor lot du han få det? Var det ikke litt ekkelt?

 

Anonymkode: 4f081...054

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bananeple

Takk. Det var egentlig det eneste svaret jeg trengte, bare å glemme hele greia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han høres ikke god ut.

Veldig respektløst å stå og snakke til deg om andre damer som han skal prøve seg på, etter det ville han vært luft for meg i hvert fall. Så er du plutselig bra nok (etter at han ikke kom noen vei med de andre damene?) til å ha med hjem.

Synes det var dumt av deg å bli med fyren hjem, særlig etter det som skjedde.

Anonymkode: a73c7...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykket jeg fikk var at han brukte seg som reserveløsning etter å ikke ha klart å plukke seg opp en ons siden han konstant pratet om masse fine damer og sjekke opp damer foran deg?

Mulig han selvfølgelig er helt sosialt tilbakestående og ble så usikker at han prøvde å tøffe seg ved å vise deg at han….jeg aner ikke😅 kan få seg damer?🤷🏻‍♀️🫣

Og at han ble cocky og prøver å få deg til å ta avgjørelse om dere skal møtes igjen er også tegn på usikkerhet. Spesielt siden han fulgte opp med at han ville møte deg igjen. Men han sier det på en måte som at det ikke spiller noen rolle.

Konklusjon.

Usikker, emosjonelt umoden og sosialt tilbakestående. 
 

For meg hadde det ikke vært noe å bygge videre på. Jeg mener; hadde dere noe dypere samtaler? Var sexen god(var han opptatt av å tilfredsstille deg?

Hadde nok uansett tatt det som en ONS.

Tar han kontakt igjen ville jeg konfrontert han med måten han oppførte seg på og sagt rett ut;

Enten er du veldig dårlig på å sjekke damer, eller jeg var en fin ONS da du tydeligvis følte du kunne prate om fine damer og hvem du skulle sjekke opp eller så er du veldig usikker på egne følelser og har en mur som gjør at du behandler meg overlegent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...