Gjest Smeltemann Skrevet 23. mai 2024 #41 Skrevet 23. mai 2024 Diskulis skrev (1 minutt siden): Ikke seksuell trening, men måtte rydde i andre ting i livet som ikke fungerte så kom den tilbake 🙂 Bl.a å avslutte et dødt forhold, gjøre noen grep i hverdagen for bedre helse, skifte jobb. Måtte ut av bekymrings-gjørma før hodet tillot plass til seksuell lyst igjen. Men den dukket raskt opp igjen med full styrke når livet tok seg opp ellers👌 Det er mye som tar plass i hode,høres ut som du gjorde det riktige 😁
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #42 Skrevet 24. mai 2024 Jeg er 49, har aldri vært kåtere enn jeg er nå. Tenker på sex hver dag. Vi har sex 2-3 ganger i uken, har vært gift i 22 år, mannen min er 54 år. Min lyst gikk betraktelig opp etter fylte 40 år. Mannen min har samme sexlyst som han alltid har hatt, og er klar når som helst. Anonymkode: 97114...a17
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #43 Skrevet 24. mai 2024 Kan bekrefte at det foregår ligging på sykehjem. Min erfaring etter 23år som seksuell aktiv er at kvinner er på topp seksuelt 40-50år. Både pga lyst, men også fordi de er mye tryggere på seg selv seksuelt Anonymkode: 27f76...2df
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #44 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 49, har aldri vært kåtere enn jeg er nå. Tenker på sex hver dag. Vi har sex 2-3 ganger i uken, har vært gift i 22 år, mannen min er 54 år. Min lyst gikk betraktelig opp etter fylte 40 år. Mannen min har samme sexlyst som han alltid har hatt, og er klar når som helst. Anonymkode: 97114...a17 Det gjorde det hos meg og. På topp mellom 42 til 52. Hadde det herlig. Så kom overgangsalderen og nå har jeg null lyst. Vært sånn siste 1,5 år. Jeg avsluttet med en kjæreste fordi jeg plutselig ikke orket at han tok på meg seksuelt. Selv om jeg var forelsket. Hadde bare vært sammen noen måneder. Merket at jeg ikke hadde lyst på noen og heller ikke behov for onani. Tåler ikke hormonbehandling. Så har det best alene. Beholdt vennskapet med han. Anonymkode: 15981...90d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #45 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan bekrefte at det foregår ligging på sykehjem. Min erfaring etter 23år som seksuell aktiv er at kvinner er på topp seksuelt 40-50år. Både pga lyst, men også fordi de er mye tryggere på seg selv seksuelt Anonymkode: 27f76...2df Jeg var på topp mellom 40 og 50. Så ble det bråstopp når jeg kom i perimenopause(tiden før overgangsalder). Vært helt stopp i halvannet år. Jobber på sykehjem og har over 30 års erfaring, aldri noensinne opplevd ligging der. De er for skrøpelig til det. Enten fysisk og/eller mentalt. Anonymkode: 15981...90d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #46 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 21.38): Når slutter egentlig å ha sex? 40+? Hørt den.myten om at folk har seg på gamlehjem så ofte, at det må være tull Anonymkode: 05d1b...de2 Når de mister lysten eller blir for syke. Det er en markant økning i soi blant de eldre, så joda, de har seg de også. Når tenker du selv å slutte med det? Setter du en dato? Anonymkode: 0ba99...fe1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #47 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det gjorde det hos meg og. På topp mellom 42 til 52. Hadde det herlig. Så kom overgangsalderen og nå har jeg null lyst. Vært sånn siste 1,5 år. Jeg avsluttet med en kjæreste fordi jeg plutselig ikke orket at han tok på meg seksuelt. Selv om jeg var forelsket. Hadde bare vært sammen noen måneder. Merket at jeg ikke hadde lyst på noen og heller ikke behov for onani. Tåler ikke hormonbehandling. Så har det best alene. Beholdt vennskapet med han. Anonymkode: 15981...90d Hvorfor ikke gå for en åpen relasjon? Da kan du være med den du ble forelsket i..? Anonymkode: 0ba99...fe1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #48 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg synes ikke folk over 40 skal ha sex. Anonymkode: 86d45...ad2 🤣🤣🤣 hvorfor ikke? Anonymkode: 1f57c...ef5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå