AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #21 Del Skrevet 23. mai 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner har den beste sexen når de er ferdige med overgangsalderen. Mens for menn er det når de er rundt 25–30. Anonymkode: 4ff7f...9e6 Ehm! Er mann. Den beste sexen har jeg hatt fra da jeg var 35 og endelig fant en partner hvor kjemien i senga virkelig var full klaff. Alt før det er det mer så jeg nesten begynner å glemme nå. Nå har vi hatt sex flere ganger i uka i 17 år, og aldri har vi hatt så bra sex som NÅ hvor vi er 49/51. Lyst og potens er det mer enn nok av ennå. Hilsen "late bloomer". Anonymkode: 41d2e...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #22 Del Skrevet 23. mai 2024 Smeltemann skrev (2 timer siden): Å din mann er fornøyd med det også? Eller har han frikort til andre damer? Han er absolutt fornøyd ja. Han ønsker ikke noe oftere sex en hva jeg gjør, for å si det slik. Anonymkode: ee807...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #23 Del Skrevet 23. mai 2024 Smeltemann skrev (2 timer siden): Er vel de som jobber der som har sex på sykehjemmet. Det har jeg aldri opplevd Anonymkode: 15981...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #24 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min seksuelle «høyde» var utvilsom da jeg var yngre. Fra jeg debuterte og frem til slutten av 20 årene. Da var jeg kåt hele tiden og tenkte masse på sex. Ble gravid da jeg var 30. fra da fikk lysten på sex gradvis nedover. Nå er jeg 47. Sexen vi har er den beste sexen jeg har hatt, men det er svært sjeldent jeg har lyst. Går ikke lenger rundt og er kåt eller tenker på sex. Har sex 1-3 ganger i året og er mer en fornøyd med det. Hadde ikke sexen vært så bra, så hadde jeg sikkert mistet lysten fullstendig. Anonymkode: ee807...a55 Jeg var også veldig kåt fra 18+, men i 30årene fikk jeg et mer tryggere og avslappet forhold til sex. Utforsket endel, jentesex etc. Har også sex med kvinner av og til, men alltid fast partner. Nå en mann. Nå er jeg 46år, har sex 1 gang i uken. Kjempedeilig hver gang, orgasme HVER gang vaginalt av samleie Veldig fornøyd med det, utover dette onanerer jeg hver dag(ikke dagen med sex). Anonymkode: 3f7e7...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #25 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er jeg 46år, har sex 1 gang i uken. Kjempedeilig hver gang, orgasme HVER gang vaginalt av samleie Veldig fornøyd med det, Anonymkode: 3f7e7...b5e Som en kuriositet. Jeg kan ikke huske å noen gang ha hatt sex, uten å ha fått orgasme. Fra jeg debuterte som 16 åring til i dag over 30 år senere☺️. Jeg er en «orgasmemaskin» som alltid har hatt veldig lett for å «komme i mål» 😆 Som sagt så er sexen vi er veldig bra. Vi har alltid hatt veldig bra sex. Nå hvor vi har veldig sjeldent sex og tidligere da vi hadde ofte sex. Har aldri stått på kvaliteten☺️ Anonymkode: ee807...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 23. mai 2024 #26 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Når slutter egentlig å ha sex? 40+? Hørt den.myten om at folk har seg på gamlehjem så ofte, at det må være tull Anonymkode: 05d1b...de2 Finnes ikle noen øvre aldersgrense for sexlyst og lidenskap. Hverken for kvinner eller menn. Hvor høy lyst man har varierer uansett fra person til person, og gjennom livet. Noen mister lysten når de er 30, noen holder på til siste åndedrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #27 Del Skrevet 23. mai 2024 Det er ingen aldersgrense, men svært mange kvinner får kraftig redusert lyst (og andre seksuelle problemer) i og etter klimakteriet. Den mannlige seksualdriften faller jevnt fra omtrent midten av 20-årene, så i løpet av 40- og 50-årene vil den ofte være vesentlig redusert. Som på alle områder, finnes det også her noen unntak. Anonymkode: ddd9b...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. mai 2024 #28 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er absolutt fornøyd ja. Han ønsker ikke noe oftere sex en hva jeg gjør, for å si det slik. Anonymkode: ee807...a55 Hmm,håper jeg ikke kommer i den situasjonen at jeg har sex 3-4 ganger i året. Må være en veldig tålmodig mann du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #29 Del Skrevet 23. mai 2024 De har sex på gamlehjem, ja Anonymkode: 1f57c...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #30 Del Skrevet 23. mai 2024 Smeltemann skrev (5 minutter siden): Hmm,håper jeg ikke kommer i den situasjonen at jeg har sex 3-4 ganger i året. Må være en veldig tålmodig mann du har. Tja. Er vel like mye jeg som er tålmodig i tilfelle😊. Han er ikke giret på noe mer/hyppigere sex en hva jeg er. Vi har bodd sammen i godt over 20 år. Kommunikasjon har aldri vært en utfordring for oss. Heller ikke om sex. Vi har hatt et svært variert sexliv igjennom alle disse årene. Alt fra perioder med sex hver dag, til slik vi har det nå med sex et par, tre ganger i året. Vi vet begge to at når en av oss tar et initiativ, så blir man ikke avvist. Har aldri skjedd. Ikke en, eneste gang har noen av oss avvist den andre. Det nærmeste jeg har vært å avvise mannen min har vært å si at han må vente til kvelden fordi jeg har vært på vei ut og har hatt dårlig tid feks. Du vil ha sex mye oftere en hva vi har sex. Selvfølgelig håper du at du ikke kommer i en situasjon du ikke kan ha det. Sier seg selv😊. . Jeg har det jo slik jeg vil ha det. Hva fremtiden bringer aner jeg ikke. Mulig vi får perioder med mye mer sex i fremtiden💁🏼♀️ Anonymkode: ee807...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 23. mai 2024 #31 Del Skrevet 23. mai 2024 Med mindre man er syk eller skadet skal man bli ganske gammel før kroppen ikke tåler sex lenger, fullt mulig å kose seg godt forbi pensjonsalder. Og å miste sexlysten kan skje i alle aldre. Jeg hadde en skikkelig dupp i 30-årene med småbarnsfase og et forhold og flere ting i livet som ikke fungerte. Sexlysten gikk skikkelig i dvale. Siden ca fylte 40 har jeg et bedre sexliv enn noen gang. Vet hva som funker, vet hva jeg liker, lever fint med å vise frem et par bilringer og strekkmerker, er kåt hver dag og har sex flere ganger i uken og ingen indikasjon på at det skal gi seg med det første 😍 Så ta ikke bekymringene på forskudd, nyt lyst og evne så lenge den er der, det KAN faktisk være ganske mange tiår 😉👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 23. mai 2024 #32 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bullehurk? Anonymkode: 59496...5a2 NOT ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. mai 2024 #33 Del Skrevet 23. mai 2024 Diskulis skrev (5 minutter siden): Med mindre man er syk eller skadet skal man bli ganske gammel før kroppen ikke tåler sex lenger, fullt mulig å kose seg godt forbi pensjonsalder. Og å miste sexlysten kan skje i alle aldre. Jeg hadde en skikkelig dupp i 30-årene med småbarnsfase og et forhold og flere ting i livet som ikke fungerte. Sexlysten gikk skikkelig i dvale. Siden ca fylte 40 har jeg et bedre sexliv enn noen gang. Vet hva som funker, vet hva jeg liker, lever fint med å vise frem et par bilringer og strekkmerker, er kåt hver dag og har sex flere ganger i uken og ingen indikasjon på at det skal gi seg med det første 😍 Så ta ikke bekymringene på forskudd, nyt lyst og evne så lenge den er der, det KAN faktisk være ganske mange tiår 😉👌 "Trente" du deg opp for å finne kåthet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #34 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Når slutter egentlig å ha sex? 40+? Hørt den.myten om at folk har seg på gamlehjem så ofte, at det må være tull Anonymkode: 05d1b...de2 Det morsomme er at de fleste som svarer her er under 50 og TROR de vet svaret. Jeg er selv passert 60 og har bedre tid og dermed mere lyst enn da barna var små, så her er det kos mange ganger i uken. Jeg tror kanskje mange vil ønske å tro at foreldrene ikke gjør det så mye når de er 55-65 års alderen, men det kan faktisk være mer spennende og lekent sexliv enn tidligere. Anonymkode: b5ed3...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #35 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det morsomme er at de fleste som svarer her er under 50 og TROR de vet svaret. Jeg er selv passert 60 og har bedre tid og dermed mere lyst enn da barna var små, så her er det kos mange ganger i uken. Jeg tror kanskje mange vil ønske å tro at foreldrene ikke gjør det så mye når de er 55-65 års alderen, men det kan faktisk være mer spennende og lekent sexliv enn tidligere. Anonymkode: b5ed3...f19 Må det brukes glidekrem? Eller blir du naturlig våt? Er mannen din i samme alder? Anonymkode: 951cc...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #36 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må det brukes glidekrem? Eller blir du naturlig våt? Er mannen din i samme alder? Anonymkode: 951cc...82c Her er det faktisk like vått som tidligere.. men litt oppvarming skal til. Husk at vi kvinner ofte kan få serieorgasmer,da blir det bløtt nok,for å si det slik. Anonymkode: b5ed3...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #37 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg synes ikke folk over 40 skal ha sex. Anonymkode: 86d45...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #38 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er det faktisk like vått som tidligere.. men litt oppvarming skal til. Husk at vi kvinner ofte kan få serieorgasmer,da blir det bløtt nok,for å si det slik. Anonymkode: b5ed3...f19 Ja hvem har ikke måttet tørke av under penetrering. Anonymkode: 951cc...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #39 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke folk over 40 skal ha sex. Anonymkode: 86d45...ad2 Du er ikke tørr bak ørene enda, og har antageligvis ikke hatt sex enda. Vent til du.blir voksen,du. Anonymkode: b5ed3...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 23. mai 2024 #40 Del Skrevet 23. mai 2024 Smeltemann skrev (9 minutter siden): "Trente" du deg opp for å finne kåthet igjen? Ikke seksuell trening, men måtte rydde i andre ting i livet som ikke fungerte så kom den tilbake 🙂 Bl.a å avslutte et dødt forhold, gjøre noen grep i hverdagen for bedre helse, skifte jobb. Måtte ut av bekymrings-gjørma før hodet tillot plass til seksuell lyst igjen. Men den dukket raskt opp igjen med full styrke når livet tok seg opp ellers👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå