AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Det går sannsynligvis mot samlivsbrudd her i gården. Jeg kjenner ikke jeg klarer mer nå. Vi har vært et par i 13 år, men jeg kjenner dessverre at følelsene mine er vekk.. Det har mye med gjentatte økonomiske krangler. Min samboer har tatt opp store forbrukslån gjentatte ganger, jeg har tilgitt igjen og igjen.. alltid er det en unnskyldning for at han ikke betaler til felleskonto, aldri har han råd til å betale for ferier eller annet… Vi har, som andre, et travelt småbarnsliv med tre barn 3-10 år. Et av barna har spesielle behov, så det tærer selvfølgelig på forhold og familieliv. Problemet er at jeg føler jeg er alene om alt! jeg kunne skrevet opp og ned, men d jeg til syvende og sist lurer på er hva jeg skal gjøre nå… jeg får jo ikke lån alene til å kjøpe noe til oss, og har ikke råd til å overta huslånet alene.. i tillegg kveler det meg at han nok blir å kreve å ha barna 50/50, pga økonomi mest.. han gjør aldri noe med barna, tar de aldri med ut alene om jeg ikke ber han… hvordan har dere andre løst alt dette??? Anonymkode: fbb9b...d94
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): i tillegg kveler det meg at han nok blir å kreve å ha barna 50/50, pga økonomi mest.. han gjør aldri noe med barna, tar de aldri med ut alene om jeg ikke ber han… hvordan har dere andre løst alt dette??? Anonymkode: fbb9b...d94 Det er da ikke et ukjent fenomen at barnebidrag har vært et viktig insentiv ved et samlivsbrudd. Først som sist så tror jeg du gjør det lurt i å forberede deg på å være deltidsmamma, for det er bedre enn å leve med en person som ikke har økonomisk styring. Anonymkode: e9e8c...54b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå