Gå til innhold

Tatovering av avdød eks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis han hadde ønsket en fremtid sammen med deg, så ville han tatt hensyn til deg og dine følelser. Dette er en mann som dyrker sorgen og du vil aldri bli viktig nok for ham. 

Anonymkode: b5664...d90

  • Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er ikke eksen hans. De var sammen da hun døde.

Jeg synes det er fint med et bilde av sin kjære på kroppen. Jeg fatter ikke hvorfor vi kvinner skal slite med sjalusi. Det er det som får partneren til å trekke seg utav hele forholdet.

Anonymkode: beb63...247

Hvis jeg er sjalu fordi jeg ikke vil se ansiktet til hans tidligere sexpartner igjennom flere år hver gang vi har sex, så ja, da er jeg sjalu da...

Jeg tror det er svært langt mellom damene som tenner på å se kjæresten sin avdøde sengepartner hver gang man skal ha sex...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke eksen hans, det er en avdød kjæreste, det er stor forskjell. Personen blir aldri eksen og vil alltid være en avdød kjæreste. 

Anonymkode: c89b3...40e

Det blir ikke mindre sandpapir nedentil uansett om jeg må se ansiktet hennes hver gang vi har sex bare fordi hun er død... Det er fortsatt hans tidligere sexpartner...

Og jeg synes det er fryktelig respektløst å tatovere tidligere sengepartneres ansikt på kroppen etter man har funnet en ny...

Anonymkode: 346b7...c5f

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis han hadde ønsket en fremtid sammen med deg, så ville han tatt hensyn til deg og dine følelser. Dette er en mann som dyrker sorgen og du vil aldri bli viktig nok for ham. 

Anonymkode: b5664...d90

Jepp, han lever i fortiden og har perfeksjonert den, han er ikke her og nå. 

Anonymkode: 2619b...23a

  • Liker 5
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg har påpekt at det vil gjøre veldig vondt, og at det vil svi å se hennes ansikt hver eneste gang vi er intime/han er naken. Han er veldig klar over dette. 

Anonymkode: dedc1...5fa

Men det bryr han seg ikke om! Han dyrker sorgen og er absolutt ikke klar for et nytt forhold! 
Jeg kunne til nøds forstått det om det var et barn han hadde mistet, men en kjæreste!? Jeg hadde aldri noen gang hatt sex med ham igjen, så da hadde valget vært hans. 
 

Jeg forstår ikke at du kan godta dette, du er ikke viktigere enn litt blekk på kroppen hans! Det finnes tusen andre måter han kan hedre hennes minne på, og samtidig ta hensyn til dine følelser, men han bryr seg ikke! 

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart. Og det hadde jeg gjort om det var et avdød familiemedlem han hadde tatovert på brystkassa også. Navnet i en rose på skulderen, OK, men bilde?

Hvis jeg stryker med først så håper jeg ikke mannen min gjør noe sånt. Jeg synes det er respektløst ovenfor meg at en ny dame har sex med han og de begge får orgasme mens hun ser på bilde av meg. Det blir like taktløst som at de ligger og onanerer mens de ser på et bryllupsbildet vårt.

Dette er ikke normalt. Og det skyldes ikke bare sorg.

Anonymkode: 55677...15f

  • Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Så når du blir pult er det trynet på eksen du ser? Thats going to be a no, og han segler den skjebnen med alle andre kvinner han møter og. 

Anonymkode: 2619b...23a

Dette! Rart han ikke tenker på fremtiden - at så å si ingen kvinner gidder å ha sex med en mann som har bilde av ei annen dame på brystet. 

Anonymkode: cfa26...db9

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er rart. Og det hadde jeg gjort om det var et avdød familiemedlem han hadde tatovert på brystkassa også. Navnet i en rose på skulderen, OK, men bilde?

Hvis jeg stryker med først så håper jeg ikke mannen min gjør noe sånt. Jeg synes det er respektløst ovenfor meg at en ny dame har sex med han og de begge får orgasme mens hun ser på bilde av meg. Det blir like taktløst som at de ligger og onanerer mens de ser på et bryllupsbildet vårt.

Dette er ikke normalt. Og det skyldes ikke bare sorg.

Anonymkode: 55677...15f

Dette var godt skrevet. Det er respektløst mot begge. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (2 timer siden):

Jeg hadde faktisk gitt han det ultimatumet "meg eller henne". Dere har vært sammen i, hva da, to mnd? Nyforelskelse, du føyer deg etter han med noe du i utgangspunktet ikke er komfortabel med.

Da håper jeg han velger hun som døde. Man skal ikke og kan ikke slå av følelser selv om ens kjære er død. Det hadde jeg ikke akseptert. 

Anonymkode: ae9dc...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skaffe deg en midlertidig tatovering av en eks og feste den på brystkassen før dere skal være intime? Så kan jo han se hvordan det føles hvis du gjør det samme. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt. Jeg hadde nok ikke akseptert dette, og hadde nok gått videre. Så skal det sies at jeg ikke liker tatoveringer i utgangspunktet, så det hadde ikke gjort saken bedre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Da håper jeg han velger hun som døde. Man skal ikke og kan ikke slå av følelser selv om ens kjære er død. Det hadde jeg ikke akseptert. 

Anonymkode: ae9dc...b6d

Det finnes tusen andre måter å hedre henne på. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som skriver at dette er fint; hadde dere ønsket å blitt hedret på en slik måte? Dere må jo nesten gå ut fra at han skal være intim med en dame på ett eller annet tidspunkt.

Anonymkode: 55677...15f

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til dere som skriver at dette er fint; hadde dere ønsket å blitt hedret på en slik måte? Dere må jo nesten gå ut fra at han skal være intim med en dame på ett eller annet tidspunkt.

Anonymkode: 55677...15f

Jeg forstår at HI ikke synes det er kult med den tatoveringen og personlig ville jeg nok - om jeg skulle tatovert bilde av er ekte menneske, det være seg død mann eller dødt/levende barn - tatovert det på en arm og ikke på brystet. Hva noen hadde gjort når jeg var død kunne ikke brydd meg mindre. Er jeg død, er jeg død. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg har påpekt at det vil gjøre veldig vondt, og at det vil svi å se hennes ansikt hver eneste gang vi er intime/han er naken. Han er veldig klar over dette. 

Anonymkode: dedc1...5fa

Og likevel tar han mer hensyn til de døde enn de levende. Akkurat dette sier endel.  Du får se hvor dette bærer hen. Bare ikke gi deg selv opp for å være i et forhold med han. Det høres ut som du gjør hva som helst for å være med ham, og det er ikke alltid sunt. 

Anonymkode: 36ea2...a97

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har strukket deg langt allerede i det du er ok med bilder, hennes klær i skapene og flere minnetatoveringer. Forstår veldig godt at det er ubehagelig for deg at han skal tatovere hennes ansikt på brystet. Tror svært få ville godtatt det.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke klar for et nytt forhold enda. Det er ikke tatoveringen i seg selv, men det at han henger fast i sorgen og der er det du alltid en nr 2 ts. 

Anonymkode: 36ea2...a97

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei!

Jeg har nylig blitt sammen med en mann som mistet sin kjæreste brått og uventet i en tragisk hendelse for to år siden. Vi begynte å date rett før jul, og ble enige om å kalle oss kjærester rundt påsketider.

Allerede når vi datet var han åpen om at han ønsket en tattovering av sin avdøde eks på brystet. Han hadde ikke orket å gjøre dette umiddelbart etter hennes død, men nå følte han seg klar, og dette var han helt tydelig på at han kom til å gjøre i løpet av året. Jeg viste forståelse for at han ønsket dette, og synes jo i utgangspunktet at dette er en fin ting av ham å gjøre.

For et par uker siden fortalte han meg at han hadde bestilt timen for tatoveringen. Jeg ble ikke veldig overrasket, siden jeg var klar over at dette kom. Men selvfølgelig - som hans kjæreste vekker det jo også en del smerte/ubehag i meg å vite at jeg kommer til å se hennes ansikt på en del av hans kropp som jeg elsker, og som jeg har et nært forhold til. 

Nå er jo dette en ganske snever problemstilling - men er det noen der ute som har noen tips til hvordan jeg kan håndtere disse såre følelsene? Han er kjempeforståelsesfull når jeg har forklart at dette gjør vondt for meg, og jeg føler jeg kan snakke godt med han om det meste. Men jeg ønsker ikke å legge mine vonde tanker og følelser rundt dette over på han. Jeg har forklart hva jeg føler på en måte som jeg tror opplevdes fin og tydelig for begge - nå ønsker jeg rett og slett å få håndtert det jeg kjenner på på egenhånd.

Det er selvfølgelig ikke et option å be han revurdere å gjøre dette, bare så det er sagt. :)

 

 

Anonymkode: dedc1...5fa

Helt ærlig?

Jeg hadde ikke likt det.

Da var da. Hun var hun.

Nå er nå. Du er nå. 

Min kjæreste mistet også en kjæreste ,altså hun døde mens de var sammen. Han har tattoert bokstaven min på brystet sitt,ikke hennes. 

Jeg mener du har lov reagere. Minnet om noen kan man ha uten å tattoere. 

Anonymkode: 6d3b4...a19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh det hadde jeg ikke likt 😅 Det hadde vært kroken på døra. Han må jo selvfølgelig gjøre som han vil men det hadde ikke blitt med meg ved sin side

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig sært. Hadde ikke reagert på bilder, en symbolsk minnetatovering og lignende som du beskrev, men ansiktet på brystet.. nei takk. Hadde tenkt at han sitter litt fast i sorgen, men hvis han ikke var åpen for å snakke om det/jobbe seg videre hadde jeg avsluttet det hele. Så får han dele livet med tatoveringen sin. Men syns det var realt av han å være tydelig på at dette er noe han kommer til å gjøre - da blir det også tydelig at du må ta et valg om det er noe du kan leve greit med. 

Anonymkode: f8176...994

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da håper jeg han velger hun som døde. Man skal ikke og kan ikke slå av følelser selv om ens kjære er død. Det hadde jeg ikke akseptert. 

Anonymkode: ae9dc...b6d

En tatovering av ett symbol, bokstaver, tall eller lignende hadde vært helt greit. Bilde av henne i stua helt i orden. Gå med ett smykke fra henne, null problem. Behold navnet på ringeklokka, dekk middagsbordet med en ekstra tallerken om det føles bra.

Men man tar da ikke med seg bilde av den avdøde kjæresten i senga...

Anonymkode: 346b7...c5f

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...