AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Har sett så mange tips på tiktok om at man burde unngå håndkle i bomull til å tørke håret med og bytte til microfiber for mindre slitasje. Kjøpte en pakke med to stk på normal men det var jo helt grusomt mot håret? Hårstråene filtrerte seg inn i og satte seg fast i stoffet, noe som førte til at jeg slet av håret når jeg prøvde å ta av meg microfiberturbanen. Er det så dårlig? Anonymkode: fe9c6...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Jeg har kjøpt fra makeup mekka! Passe stor og ikke noe filtrering av hår inni stoffet på den i hvertfall Anonymkode: d86fe...c93
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 Mikrofiber har små mothaker. Om man gnir et stykke mikrofiber mot håret vil det naturligvis floke seg. Du trenger ikke gni for at mikrofiberen trekker til seg væten. Anonymkode: e8358...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Har sett så mange tips på tiktok om at man burde unngå håndkle i bomull til å tørke håret med og bytte til microfiber for mindre slitasje. Kjøpte en pakke med to stk på normal men det var jo helt grusomt mot håret? Hårstråene filtrerte seg inn i og satte seg fast i stoffet, noe som førte til at jeg slet av håret når jeg prøvde å ta av meg microfiberturbanen. Er det så dårlig? Anonymkode: fe9c6...5b6 Det kan bli sånn hvis håret er slitt, f.eks bleket hår kan gi litt sånn borrelåseffekt i våt tilstand. Jeg har microfiberturbaner fra forskjellige merker, og merker forskjell på dem. De jeg har fra Normal trekker nesten ikke til seg vann og er de jeg liker minst, selv om de ikke setter seg fast i mitt hår. Anonymkode: 2b137...e1d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Skrevet 22. mai 2024 Har ikke opplevd noe floking når jeg bruker der. Anonymkode: c1aec...e74
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #6 Skrevet 22. mai 2024 Har samme opplevelse som deg TS. Kjøpte microfiber turban og det ble veldig flokete ved bruk. Så ble til pussefiller i stedet. Jeg drev ikke og gnikket eller lagde noen som helst friksjon. Men har ekstremt fine hårstrå, lurer på om det er grunnen. Det er faktisk bedre med et vanlig frottehåndkle. Anonymkode: cf10b...c4a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 jeg bruker en gammel, myk bomulls T-skjorte, bare kniper av vannet uten å gni. Har fine hårstrå, føler dette sliter minst 😊 Anonymkode: 6ac41...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå