AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #21 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil egentlig si at det bare er ufint å beskylde et bud for å gjøre noe sånt. Hva er motivet liksom? Å spekulere i slikt fører til hets, og som bud selv, så synes jeg ikke det er spesielt morsomt at folk går rundt å tror at jeg stjeler. Flytelys? Rett utenfor noen når det er lyst? Dette er bare en latterlig beskyldning, men det med at "vi" får skylden for stjålne pakker hele tiden, når det er naboene deres og andre som følger etter oss som stjeler (ekkelt å tenke på at jeg blir forfulgt). Synes man skal tenke litt over hva man beskylder/spekulere i. Det er sikkert tilfeller der bud stjeler, slik det er alle steder, men disse må være veldig få av. For det er for lite verdier i disse pakkene til at man risikerer jobben for noe sånt. Anonymkode: 768a0...a73 Jeg skrev ikke at alle bud stjeler, jeg spurte om noen andre har opplevd det. Det er selvfølgelig alltid noen som driter i jobben sin i et firma og stjeler, mens andre igjen kan være så hyggelige og greie. Og nå idag synts jeg det har blitt veldig mye stjeling rundt omkring. Jeg hadde en far som jobbet i posten og kjørte lastebil, men der fikk han også høre flere i jobben som stjal pakker eller andre ting. Jeg har heldigvis ikke opplevd at noen har stjålet pakken min. Og ikke tror jeg noen tørr heller for folk rundt her vet at jeg har en flink vakthund som virkelig passer på. Anonymkode: 2bb4b...eb6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #22 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg skrev ikke at alle bud stjeler, jeg spurte om noen andre har opplevd det. Det er selvfølgelig alltid noen som driter i jobben sin i et firma og stjeler, mens andre igjen kan være så hyggelige og greie. Og nå idag synts jeg det har blitt veldig mye stjeling rundt omkring. Jeg hadde en far som jobbet i posten og kjørte lastebil, men der fikk han også høre flere i jobben som stjal pakker eller andre ting. Jeg har heldigvis ikke opplevd at noen har stjålet pakken min. Og ikke tror jeg noen tørr heller for folk rundt her vet at jeg har en flink vakthund som virkelig passer på. Anonymkode: 2bb4b...eb6 "Postbud som stjeler" har du skrevet i overskriften. Veldig stigmatiserende, og du beskylder budet, ingen andre muligheter for at dette flytelyset er borte. Anonymkode: 768a0...a73 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #23 Skrevet 22. mai 2024 Brunello skrev (17 timer siden): Det er laget en morsom norsk film om dette. Husker ikke hva den heter. Et dårlig tips er Postbudet. Var det Joner som spilte i den, mon tro? Budbringeren, du tenkte på? Det er Robert Skjærstad som var det late postbudet der. Anonymkode: b5a64...bb1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #24 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke det, da var det merkelig at det var der rett før og at det skulle forsvinne akkurat når pakken var levert. Helthjem er et bud som leverer post(pakker), derfor er det et slags postbud. Og jeg skriver det for å forklarer... Anonymkode: 2bb4b...eb6 Nei, som forklart tidligere, så har Posten ingenting med Helthjem å gjøre. Det er budtjeneste eid av Schibsted og pakkene leveres vanligvis av avisbudet som også leverer Aftenposten. Du kan ikke fortsette å si at postbudet stjeler når detikke er tilfelle. Anonymkode: db4b3...7a4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #25 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, som forklart tidligere, så har Posten ingenting med Helthjem å gjøre. Det er budtjeneste eid av Schibsted og pakkene leveres vanligvis av avisbudet som også leverer Aftenposten. Du kan ikke fortsette å si at postbudet stjeler når detikke er tilfelle. Anonymkode: db4b3...7a4 Her jeg bor er det helthjem selv som leverer, med egne biler og logoen på. Anonymkode: 2bb4b...eb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå