Gå til innhold

Dere som har 2 barn men 4 soverom. Hva bruker dere det siste soverommet til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sover du og partneren på hvert deres rom?

Er det et slags tvrom? 

Kontor?

Anonymkode: dc7bb...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle har ett rom hver. Både jeg og mannen sover bedre hver for oss

Anonymkode: 35ccc...fad

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har gjort det om til ett tv rom. Har en dagseng der som sofa (som kan dras ut slik at det blir en dobbeltseng), slik at det kan brukes som ett gjesterom.

Anonymkode: 1f90b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle har ett rom hver. Både jeg og mannen sover bedre hver for oss

Anonymkode: 35ccc...fad

Var det planlagt da dere kjøpte? At dere skulle et ekstra soverom slik at dere kunne sove i forskjellige rom?

Anonymkode: dc7bb...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har et garderobeskap, gjesteseng, litt treningsutstyr og en hylle med diverse. Men vi tenker å ordne litt etterhvert nå når barna blir litt større. En liten sovesofa, bedre oppbevaringsløsninger for treningsutstyr og diverse som er lettest å oppbevare inne og ikke i garasjen. Kanskje et lite bord/pult. Tv. Da kan barna bruke rommet når de har besøk også. Soverommene deres er ikke så store.

Anonymkode: fa82e...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vi hadde et ekstra rom, var det hobbyrom for mannen. Da vi hadde to ekstra rom var det siste bibliotek/gjesterom (sjeldent vi hadde gjester der men).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle 4 sover på hvert sitt rom😊

Anonymkode: 8966c...619

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har 5 soverom, og 2 barn. Et soverom er gjesterom, og et er kontor. Nå er de voksne, og har flyttet ut, så bruker et av rommene til tredemølle.

Anonymkode: 733d4...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et slags alt-mulig-rom egentlig. Jeg har treningsutstyret mitt der, og i det daglige er det treningsrom, samtidig som det er en sovesofa som gjør at det funker både som gjesterom og en ekstra stue for barna. Foreløpig er barna så små at de ikke bruker det så mye, men tror det blir gull når de blir eldre. 

Har faktisk enda et soverom også, som er litt for lite til at det er et hyggelig soverom, det brukes som gaming/pc-rom, pluss at vi har satt inn et overdimensjonert skap der for ekstra oppbevaringsplass. 

Anonymkode: afb9c...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er alene med to tenåringer og har 4 soverom. Det 4. soverommet er tv stue. 

Anonymkode: 8982b...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten sover sammen. Barn på eget rom. Men har stort hus, så fortsatt to soverom til overs. De brukes til henholdsvis hjemmekontor/gamingrom og gjesterom.

Sånn bortsett fra at noe greier stadig stables inn på det gjesterommet, så hadde jeg fått overraskende overnattingsbesøk måtte jeg trolig ryddet der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har to barn og fire soverom, og to av soverommene brukes ikke... Begge er innredet med seng, det ene rommet har også en del leker. Men ungene vil dele rom, og det vil jeg og samboer også. Er det sykdom i huset har vi mulighet for hvert vårt rom. Eller hvis en av oss voksne trenger en natt i ro, kan vi bruke ett av ekstrarommene.

Anonymkode: 353ba...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før da vi hadde et ekstra soverom.  Det var i 1 etasje   så ble det rommet brukt son lekerom,kontor og gjesterom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barna deler rom så da er det, så har vi et soverom som brukes som kontor/gaming rom for meg og mannen. Så er det vårt soverom og et hobby/gjesterom som ikke brukes så mye.  

Barna hadde tidligere hvert sitt rom,  men de er 4 og 5 nå og ønsket å dele rom.  De brukte jo ikke rommene til annet enn å sove i uansett.  Så nå ligger de å snakker litt sammen før de sovner ☺️

Anonymkode: bede7...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er to uten barn, og synes fire rom er for lite, så forstår ikke spørsmål en gang 😅

Deler soverom. Ett gjesterom, skulle helst hatt to da familie ofte kommer med barn. Jeg trenger kontor. Han trenger kontor. Ønsker et leserom/stillerom adskilt fra stue. Skulle helst hatt separat treningsrom. 

Anonymkode: 3b3ed...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...