AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Del Skrevet 21. mai Jeg vet jo godt at det er forskjell på fôr og for. Men stort sett hopper jeg over cirkumfleksen og lar konteksten beskrive hva jeg vil frem til. Men det er kanskje like greit å venne seg til å bruke den. Hvorfor ikke liksom. Bruker du cirkumfleks eller andre spesialtegn? Anonymkode: 519e9...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Del Skrevet 21. mai Jeg bruker cirkumfleks og hhv akutt og grav aksent hvis det er fare for forvekslinger/misforståelser og ellers når det er viktig at leseren raskt skal forstå hvordan trykket på ordet er ment. Tegnene kan absolutt gjøre at teksten flyter lettere når man skal lese den. Anonymkode: 1705a...2e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 21. mai #3 Del Skrevet 21. mai Ja, det gjør jeg. Det hender en sjelden gang jeg slurver i en sms eller på messenger, men det ser rart ut uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Del Skrevet 21. mai Ja, alltid. Anonymkode: aceac...4e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå