Gå til innhold

Jeg sendte nudes og en video....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har chattet med en fyr i 8 måneder nå. Har aldri truffet han av div. grunner bl.a vi begge har full omsorg for mindre barn og han bor 4 timer unna meg. Vi er begge i midten av 40-årene. Vi chatter så og si hver dag og ofte går det over til sexting utpå kvelden. Jeg er sykt tiltrukket av han og tenner når han sender bilder og videoer av han selv mens vi sexter så i går gjorde jeg det samme... Tidligere har jeg sendt bilde kun av puppene mine og han har aldri bedt om noe som helst. I dag har jeg angret og vært redd for at han skal tro jeg er søppel. Jeg har aldri gjort noe sånt i hele mitt liv! Jeg skrev til han at jeg angret og håpet han ikke så annerledes på meg men han svarte at han heller ser på meg som enda mer spennende og deilig....

Hva tenker dere om å gjøre sånt? Jeg filmet ikke ansiktet mitt, kun brystene og massering der nede.... Vi er begge veldig sjenerte og dette er jo veldig spennende og opphissende. Håper jo selvsagt at vi får truffet hverandre snart, og har som mål å få det til før sommerferien.

Anonymkode: 1f1e9...f2f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Har chattet med en fyr i 8 måneder nå. Har aldri truffet han av div. grunner bl.a vi begge har full omsorg for mindre barn og han bor 4 timer unna meg. Vi er begge i midten av 40-årene. Vi chatter så og si hver dag og ofte går det over til sexting utpå kvelden. Jeg er sykt tiltrukket av han og tenner når han sender bilder og videoer av han selv mens vi sexter så i går gjorde jeg det samme... Tidligere har jeg sendt bilde kun av puppene mine og han har aldri bedt om noe som helst. I dag har jeg angret og vært redd for at han skal tro jeg er søppel. Jeg har aldri gjort noe sånt i hele mitt liv! Jeg skrev til han at jeg angret og håpet han ikke så annerledes på meg men han svarte at han heller ser på meg som enda mer spennende og deilig....

Hva tenker dere om å gjøre sånt? Jeg filmet ikke ansiktet mitt, kun brystene og massering der nede.... Vi er begge veldig sjenerte og dette er jo veldig spennende og opphissende. Håper jo selvsagt at vi får truffet hverandre snart, og har som mål å få det til før sommerferien.

Hadde det vert meg så ville jeg ha likt det og syns du kan gjøre det.  Men aldri send din nakne kropp og ansikt i samme bilde  eller noe som gjør at dine nakne bilde kan avsløre deg hvem du er.

Endret av feliek54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har chattet i 8mnd og ikke møttes fysisk? 

Lever begge i ett annet forhold på si? 

Seriøst. Du sender bilder til en du ikke har møtt. Du vet ikke om du liker fyren IRL engang. 

IRL kan være noe helt annet enn chatting i månedsvis! I know! been there tried that! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sander33 skrev (Akkurat nå):

Dere har chattet i 8mnd og ikke møttes fysisk? 

Lever begge i ett annet forhold på si? 

Seriøst. Du sender bilder til en du ikke har møtt. Du vet ikke om du liker fyren IRL engang. 

IRL kan være noe helt annet enn chatting i månedsvis! I know! been there tried that! 

Nei, vi lever ikke i noe forhold noen av oss. Jeg kjenner folk som kjenner han veldig godt. Og han er helt alene. Har ikke hatt dame på mange år. Og jeg vet at jeg liker han IRL. Når man prater med hverandre så lenge så merker man jo litt. Vet at mange ikke skjønner dette, men heldigvis er det noen som skjønner også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor chatter du med noen i 8 måneder? Om man faktisk vil treffes så får man til det. Alt av interesse er dødt etter 8 mnd med chatting. Det er ca 8 setninger man chatter før man møtes. Ikke 8 mnd. 

Anonymkode: b9ab8...dd0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hva du stresser med. Han skrev jo at han likte det????

Slapp av. Livet går videre. Pust- 

Jeg har sendt slike bilder og videoer mange ganger før, vel og merke kun til de mennene jeg allerede har fysisk pult da. men hallo slapp av, det går bra! 

Anonymkode: bce4f...1c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja dere er kjempesjenerte. Dette blir bra...

Anonymkode: a54fa...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over førti år og ennå ikke lært at man ikke skal dele/sende nakenbilder/nakenvideoer?

Endret av Hareena
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjenert.. men sende nudes er ok...

Yeah right.

Anonymkode: a54fa...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nei, vi lever ikke i noe forhold noen av oss. Jeg kjenner folk som kjenner han veldig godt. Og han er helt alene. Har ikke hatt dame på mange år. Og jeg vet at jeg liker han IRL. Når man prater med hverandre så lenge så merker man jo litt. Vet at mange ikke skjønner dette, men heldigvis er det noen som skjønner også. 

Jeg har datet MYE og chattet MYE. 

Nå utleverer jeg meg ikke på chat før jeg har hatt 5minutter IRL der jeg vet at ja « hun vil jeg date». DA kan jeg utlevere livet mitt til personen. 

4timers kjøring.

Hadde ikke vært bekymret for nudes og video. 

Har ei jeg har hatt som chattevenn i 10år, vi brukte 5år på å møtes. Vi er ekstremt gode venner, men etter 5minutts møte etter 5år med chat så var begge enige om at vi blir ikke noe mer enn venner! Vi var og «sjenerte». 

Seriøst kvinne/dame/mann. Få ut fingern. 4timers kjøring. Planlegg nå en dag sammen da.

Eller en ferie til samme badeland😆 hver deres hytte.

Det er lite sannsynlig at han driver en godt betalt onlyfans side, der alle dine bilder og videoer ligger som innhold! 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sander33 skrev (6 minutter siden):

Har ei jeg har hatt som chattevenn i 10år, vi brukte 5år på å møtes. Vi er ekstremt gode venner, men etter 5minutts møte etter 5år med chat så var begge enige om at vi blir ikke noe mer enn venner!

Dette er viktig å vite. Har samme erfaringer. Enn kan føle all verdens kjemi på nett og telefon, men virkeligheten er en helt annen når vi treffes, Hadde en slik opplevelse for ikke lenge siden. Å treffes skulle nærmest bare være en formalitet og dersom vi kjente at noe skurret så skulle vi likevel forsøke igjen senere fordi vi hadde jo så god kjemi ellers. Neida. Det var hyggelig, men begge var svært enige dagen etter om at noe videre forsøk ikke var nødvendig.

Så ts; hold igjen litt. Ikke forvent for mye. Da kan det kanskje bli fantastisk. :)

Anonymkode: 8ac1e...f0d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke angre. Det går fint. Kos deg med sexting. 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid en slags risiko med nakenbilder, men det er sannelig deilig også. Kjør på. 
Bare hør på tipsene med å ikke vise ansikt og kropp i samme bilde. Vær forsiktig med tatoveringer og andre ting som kan identifisere deg. 
Ellers er det bare å kjøre på. 
Jeg har satt veldig pris på jenter som sender bilder og filmer til meg. Det kan være alt fra et bilde av puppene til en film der hun snakker dirty og deepthroater en dildo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Etter et kjapt søk på nett så fant jeg videoen. Har sett den nå et par ganger og synes absolutt ikke at du har noe å være redd for. Videoen var smakfull og deilig.

Anonymkode: 7fe9b...cfb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere om å gjøre sånt? 

Jeg synes det er dritteit, og hadde aldri gjort det selv.

Anonymkode: 48802...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etter et kjapt søk på nett så fant jeg videoen. Har sett den nå et par ganger og synes absolutt ikke at du har noe å være redd for. Videoen var smakfull og deilig.

Anonymkode: 7fe9b...cfb

Din var heller ikke så verst. Kanskje urologene kan bruke den i undervisningen? 

Anonymkode: a1987...3a2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At jeg aldri hadde giddet å gjøre noe sånt selv. Men nå er ikke «sexting» og dickpics min greie.

Så tenker jeg at dere er voksne, samtykkende mennesker som gjør det dere vil selv.

Anonymkode: 1e4c5...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At det finnes to typer damer, de som gjør sånt og de som ikke gjør sånt.

De som gjør sånt er spennende og deilig, de som ikke gjør sånt får respekt.

At han synes du bare er mer spennende og deilig, tyder på at han så på deg sånn før du gjorde det.

Anonymkode: a5de6...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...