Gå til innhold

Jeg kommer meg ikke videre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mistet mammaen min for over 3 år siden. Hun var syk i noen år i forkant og vi visste hun kom til å dø.

Jeg synes sorgen bare blir verre og verre. Jeg er så frustrert over at jeg ikke får snakket med henne, ringt henne, høre stemmen hennes, treffe henne. Jeg blir helt gal. Hjernen slår seg ikke til ro med at hun er borte, det er som om den hele tiden forsøker å finne en løsning på hvordan jeg kan få tak i henne selv om jeg vet det er helt umulig.

Jeg har ingen fra min familie å dele ting med. Jeg har ett barn som starter i 2.klasse på skolen og jeg får helt fnatt av å ikke dele noe om barnet mitt med mamma. 

Hvordan kommer jeg meg videre?? Er ofte lei meg og frustrert.

Anonymkode: a8372...c7b

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er i sorg selv etter at kjæresten min døde av kreft, men det er bare 7 måneder siden.

Høres ut som du trenger noen profesjonelle å snakke med?

Hva med sorgruppe?

Har ingen gode råd utover det.

❤️

Anonymkode: 16948...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig å få slike tanker ut. Vil anbefale sorggruppe. Hvis det ikke er aktuelt, kjenner du noen av vennene til moren din som du kunne snakket med? Å mimre med noen som kjente henne vil løsne litt på trykket vil jeg tro. Ellers så vil jeg anbefale å gå til psykolog, sorgmestringskurs eller lignende for å lære å håndtere slike overveldende følelser. Høres ikke ut som du har det noe bra, så det beste er å få snakket om det med en eller annen. 

Ønsker deg det beste:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...