Gå til innhold

Funnet kul i armhulen og er livredd nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjente for tre dager siden en kul i venstre armhule, ble så bekymret at jeg fikk bestilt legetime privat i dag. Legen bekreftet at det var en kul, og sendte meg videre til mamografi

jeg tok mammografi for et år siden, alt var normalt da. Jeg har tre små barn og vet ikke hvordan ventetiden skal gå😔

Anonymkode: ca82c...7e0

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er den øm? Jeg hadde en øm kul og det var en betent kjertel. Kom masse vet ut etter hvert. 

Anonymkode: 0fb98...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, øm når jeg tar på den. Men hadde man ikke fått sår/uslett/ rød hud om det er kjertel?

Anonymkode: ca82c...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, øm når jeg tar på den. Men hadde man ikke fått sår/uslett/ rød hud om det er kjertel?

Anonymkode: ca82c...7e0

Var ikke noe sårt og rødt til meg. Bare ømt. Tøt verk ut og så ble det bra. 

Anonymkode: 0fb98...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er øm eller vond, er det i de fleste tilfeller ikke kreft (har lege fortalt meg), men hoven eller betent lymfekjertel

Anonymkode: 423a4...552

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg trengte å høre noe beroligende nå. mulig det er en lymfe, men er ikke syk eller forkjølet 

Anonymkode: ca82c...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg en tur til legen. Opplevde det samme som deg. Fikk legetime dagen etter. Konklusjon; tett svettekjertel. Gikk over av seg selv. Vært fin siden, å det er noen år siden nå. 

Anonymkode: f55eb...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk, jeg trengte å høre noe beroligende nå. mulig det er en lymfe, men er ikke syk eller forkjølet 

Anonymkode: ca82c...7e0

Kan være lymfe selv om du ikke er syk, jeg har det rett som det er. Google tørrbørsting, kjøp deg en og gjør det hver morgen før du dusjer. Hjelper veldig :) 

Anonymkode: 642d9...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja, øm når jeg tar på den. Men hadde man ikke fått sår/uslett/ rød hud om det er kjertel?

Anonymkode: ca82c...7e0

Høres ut som en hoven lymfeljertel eller knute, jeg får noen sånne hovne ømme kuler hver mnd, lymfer. 

Har også fått høre at kreft ikke gjør vondt som regel. 

Klem

Anonymkode: 70b9d...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvis den er øm eller vond, er det i de fleste tilfeller ikke kreft (har lege fortalt meg), men hoven eller betent lymfekjertel

Anonymkode: 423a4...552

Ja, er oftest bare dét, og ikke vanligvis noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ta deg en tur til legen. Opplevde det samme som deg. Fikk legetime dagen etter. Konklusjon; tett svettekjertel. Gikk over av seg selv. Vært fin siden, å det er noen år siden nå. 

Anonymkode: f55eb...e07

Jeg har vært hos legen i dag

Anonymkode: ca82c...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...