AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #1 Skrevet 20. mai 2024 Vi har småbarn, og mannen har vært deprimert en stund. Hvordan kan jeg støtte han på riktig måte? Føler alt jeg gjør er feil, og mye av ansvaret med småbarnslivet faller på meg. Det er utrolig vanskelig situasjon, og ønsker ikke å gjøre det verre for han med «å støtte på feil måte».. «alt» jeg foreslår eller ber om tas i verste mening.. Anonymkode: 395e4...81e
Rosa Gnom Skrevet 20. mai 2024 #2 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har småbarn, og mannen har vært deprimert en stund. Hvordan kan jeg støtte han på riktig måte? Føler alt jeg gjør er feil, og mye av ansvaret med småbarnslivet faller på meg. Det er utrolig vanskelig situasjon, og ønsker ikke å gjøre det verre for han med «å støtte på feil måte».. «alt» jeg foreslår eller ber om tas i verste mening.. Anonymkode: 395e4...81e Be han enten skjerpe seg eller komme seg til psykolog? Man kan ikke leve sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #4 Skrevet 20. mai 2024 Er ikke alle som blir frisk av depresjon. Jeg ble ikke det. Anonymkode: b6daf...dec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå