Trygdefrue Skrevet 20. mai 2024 #1 Del Skrevet 20. mai 2024 En ung dame jeg la oss si «surrer» litt med om dagen, kommer alltid først, og ofte så får ikke jeg komme, da hun har fått tilfredsstilt sine behov. Hva kan jeg gjøre her? bør jeg bare be henne pakke sammen hele «apparatet» og gå på dass og ta meg en «stille Anders»? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 20. mai 2024 #2 Del Skrevet 20. mai 2024 Trygdefrue skrev (8 minutter siden): En ung dame jeg la oss si «surrer» litt med om dagen, kommer alltid først, og ofte så får ikke jeg komme, da hun har fått tilfredsstilt sine behov. Hva kan jeg gjøre her? bør jeg bare be henne pakke sammen hele «apparatet» og gå på dass og ta meg en «stille Anders»? Sier seg vel selv for oppegående mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2024 kaiturid skrev (6 minutter siden): Sier seg vel selv for oppegående mennesker... Jaha? Anser meg selv som oppegående, men her er jeg usikker…. Hva vil hun vel tro om meg, om jeg bedriver selv-tilfredsstillelse på/med egen hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 20. mai 2024 #4 Del Skrevet 20. mai 2024 Trygdefrue skrev (13 minutter siden): Jaha? Anser meg selv som oppegående, men her er jeg usikker…. Hva vil hun vel tro om meg, om jeg bedriver selv-tilfredsstillelse på/med egen hånd? Må være opp til deg det om du vil være sammen med noen som bare tenker på seg selv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 20. mai 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mai 2024 kaiturid skrev (6 minutter siden): Må være opp til deg det om du vil være sammen med noen som bare tenker på seg selv. Sammen? Ville da aldri vært sammen vedkommende… men er det sosialt akseptert å nappe seg i loffen på toalettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Del Skrevet 20. mai 2024 Trygdefrue skrev (28 minutter siden): Sammen? Ville da aldri vært sammen vedkommende… men er det sosialt akseptert å nappe seg i loffen på toalettet? Eller finn noen andre å ligge med. Anonymkode: edd93...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 20. mai 2024 #7 Del Skrevet 20. mai 2024 Et velkjent fenomen i min verden. Selv har jeg aldri slitt med tidlig utløsning. Den må jobbes litt for. Mange jenter forventer at mannen skal jobbe og gi flere orgasmer mens de selv bare skal ligge å nyte. Jeg gir gjerne orgasmer, men da forventer jeg også å få orgasme tilbake. Som trådstarter beskriver, har jeg også flere ganger opplevd å gi flere orgasmer, og så er jenta fornøyd. Ikke noe tegn på at hun vil gjøre noe for at jeg skal komme. Dette har skjedd med flere partnere gjennom årene. Er det ikke ganske egoistisk å ta imot flere orgasmer, og så ikke gjøre noe forsøk på å gjengjelde? Det skal selvsagt sies at dette ikke gjelder flertallet av partnerne. De fleste setter seg oppå og rir meg inn i solnedgangen, eller det aller beste, suger meg gjennom orgasmen. All ros til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #8 Del Skrevet 20. mai 2024 Dette er jo det menn har holdt på med i lange tider- når de kommer i mål så er «akten» over😄Og menn kommer ofte i mål først. Men jeg mener hvis en er kommet i mål først så kan man gjøre så partneren også gjør det på forskjellige måter (som ikke bare innebærer inn/ ut). Men det er jo enkelt for en mann å bare bruke høyrehånda etterpå hvis kvinnen kommer i mål først?:) Anonymkode: 80f3a...8f5 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Del Skrevet 20. mai 2024 Mannen her orker lite når han er ferdig, så kommer han før meg så må jeg nesten gjøre resten selv. Så mulig derfor Anonymkode: 511cc...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #10 Del Skrevet 20. mai 2024 Livet er for kort til å ha dårlig sex, jeg hadde funnet meg en annen partner. Anonymkode: e7dce...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. mai 2024 #11 Del Skrevet 20. mai 2024 Hans Tore Lem skrev (32 minutter siden): Et velkjent fenomen i min verden. Selv har jeg aldri slitt med tidlig utløsning. Den må jobbes litt for. Mange jenter forventer at mannen skal jobbe og gi flere orgasmer mens de selv bare skal ligge å nyte. Jeg gir gjerne orgasmer, men da forventer jeg også å få orgasme tilbake. Som trådstarter beskriver, har jeg også flere ganger opplevd å gi flere orgasmer, og så er jenta fornøyd. Ikke noe tegn på at hun vil gjøre noe for at jeg skal komme. Dette har skjedd med flere partnere gjennom årene. Er det ikke ganske egoistisk å ta imot flere orgasmer, og så ikke gjøre noe forsøk på å gjengjelde? Det skal selvsagt sies at dette ikke gjelder flertallet av partnerne. De fleste setter seg oppå og rir meg inn i solnedgangen, eller det aller beste, suger meg gjennom orgasmen. All ros til dere. Helt enig med deg her. Jo det er en veldig egoistisk tankegang synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 20. mai 2024 #12 Del Skrevet 20. mai 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Helt enig med deg her. Jo det er en veldig egoistisk tankegang synes jeg. Takk. Jeg har flere ganger vært slukøret uten orgasme etter en ellers fantastisk økt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. mai 2024 #13 Del Skrevet 20. mai 2024 Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå): Takk. Jeg har flere ganger vært slukøret uten orgasme etter en ellers fantastisk økt Det skjønner jeg godt 👌. Hadde dem enda gjort en innsats, og ikke fått det til, så skulle jeg nå i det minste gitt dem det.... Men å ikke prøve eller gidde engang....Det blir for drøyt for min del ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 20. mai 2024 #14 Del Skrevet 20. mai 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg godt 👌. Hadde dem enda gjort en innsats, og ikke fått det til, så skulle jeg nå i det minste gitt dem det.... Men å ikke prøve eller gidde engang....Det blir for drøyt for min del ihvertfall.... Absolutt. De fleste kan i det minste klare det med hjelp av hånda om de ikke kan ri bra eller liker å bruke munnen. Og alle skal ha for innsatsen gjør de sitt beste og det ikke strekker helt til, kan jeg heller ta den siste biten selv mens de assisterer på et eller annet vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #15 Del Skrevet 20. mai 2024 Hans Tore Lem skrev (34 minutter siden): Takk. Jeg har flere ganger vært slukøret uten orgasme etter en ellers fantastisk økt Hvis du er sånn evighetsmann så må du ofte regne med det. For det er slitsomt å holde på lenge. Blir sår og tørr. Anonymkode: 47018...6dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 20. mai 2024 #16 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du er sånn evighetsmann så må du ofte regne med det. For det er slitsomt å holde på lenge. Blir sår og tørr. Anonymkode: 47018...6dc Det har jeg forståelse for, men jeg har aldri opplevd at ei jente har fått blemmer i hendene av å gi en siste innsats med hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #17 Del Skrevet 20. mai 2024 Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå): Det har jeg forståelse for, men jeg har aldri opplevd at ei jente har fått blemmer i hendene av å gi en siste innsats med hånda. Jeg sliter med senebetennelse i begge håndledd. Så det kan jeg ikke. For meg er menn som bruker lang tid ikke noe aktuelt. Var med en sånn og begynte å grue meg til sex fordi jeg visste det ble langvarig hver gang. Anonymkode: 47018...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 20. mai 2024 #18 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sliter med senebetennelse i begge håndledd. Så det kan jeg ikke. For meg er menn som bruker lang tid ikke noe aktuelt. Var med en sånn og begynte å grue meg til sex fordi jeg visste det ble langvarig hver gang. Anonymkode: 47018...6dc Da hadde nok ikke vi vært en bra match nei. Det finnes heldigvis kvinner som setter pris på å kunne holde på lenge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #19 Del Skrevet 20. mai 2024 Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå): Da hadde nok ikke vi vært en bra match nei. Det finnes heldigvis kvinner som setter pris på å kunne holde på lenge også Jeg har heldigvis primært hatt partnere som har kommet etter 5-15 min med knulling. Og det synes jeg er sexy og herlig. Jeg kommer ganske fort og etter det er jeg ganske ferdig egentlig, men kan holde på noen minutter til. Hendene mine er dessverre lite brukende til sånt, da de må spares til jobb. Anonymkode: 47018...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 20. mai 2024 #20 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har heldigvis primært hatt partnere som har kommet etter 5-15 min med knulling. Og det synes jeg er sexy og herlig. Jeg kommer ganske fort og etter det er jeg ganske ferdig egentlig, men kan holde på noen minutter til. Hendene mine er dessverre lite brukende til sånt, da de må spares til jobb. Anonymkode: 47018...6dc Det er jo helt topp det når bagge kommer kjapt, og du ikke orker mange orgasmer etter hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå