AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Skrevet 19. mai 2024 Jeg er onkel til en gutt på 16 år. Når han er på ferietur med foreldrene sine sover han i samme seng som mammaen eller pappaen. Foreldrene krangler ofte med hverandre, og derfor er det sønnen som må dele seng med en av foreldrene når det er ferietur. Denne gutten har ingen spesielle behov og han er oppegående. Jeg mener det er umoralsk at en gutt på 16 år må dele seng med foreldrene sine når han er på ferietur. Foreldrene klager over dårlig økonomi, men jeg tenker at dette kan løses på en bedre måte. Det er overhodet verken sunt eller vanlig med en sånn løsning. Hva ville dere gjort i en sånn situasjon? Anonymkode: fb863...68f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Skrevet 19. mai 2024 Samsoving? Du er jo ikke helt god. Dette kalles å dele seng - noe som er helt vanlig, også noe voksen datter og mor kan gjøre på storbytur. At foreldrene krangler er et stort problem, og noe du kunne skrevet tråd om. Anonymkode: 730ee...d0c 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #3 Skrevet 19. mai 2024 Spesielt , her får selvsagt 16 åringen eget rom Anonymkode: dc887...6b0
Daria Skrevet 19. mai 2024 #4 Skrevet 19. mai 2024 At en tenåring deler rom og eventuelt dobbeltseng med en forelder på ferie av praktiske årsaker er helt uproblematisk, og har ingenting med samsoving å gjøre. At denne praktiske årsaken er at foreldrene krangler så mye at de ikke kan eller vil dele rom er bekymringsfullt, men av helt andre grunner enn det du fokuserer på. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå