Gå til innhold

Upassende kommentarer om barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg har to små barn og her om dagen var jeg og barna med familien til barnefar, vi to er ikke sammen. 
Et familiemedlem av barnefar har fått en kjæreste som selv er i en prosess der moren til hans barn prøver å ta fra han foreldreretten, han har sittet i fengsel 3 ganger. Hun som er sammen med han har et barn med en annen mann som nå har meldt henne til BV pågrunn av denne kjæresten og hans fortid. 
Da vi var sammen her om dagen så hadde den ene datteren min en gjenstand i munnen som hun tygde og suttet på. Da begynte denne kjæresten å le fordi han syns det så seksuelt ut. 
Jeg syns det er utrolig ekkel oppførsel av han og helt feil reaksjon på noe som er helt normalt for barn å gjøre som på ingen måte er seksuelt eller morsomt. 
Jeg kjenner et sterkt ubehag av å tenke på at han kommer til å være rundt barna mine og vet ikke helt hvordan jeg skal angripe dette. 
Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 6093a...6e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva han har sittet inne for? Du kan vel prøve å ta en samtale med barnefar å si du er bekymret. 

Anonymkode: b7d37...4ec

• Liker 1
Skrevet

Antar du at det var derfor han lo eller sa han det?

Om det siste er korrekt så hadde denne personen aldri fått være nært mitt barn igjen.

• Liker 1
Skrevet

Bare å ikke dukke opp i slike sammenhenger frem til fyren er tilbake i fengsel. 

AnonymBruker
Skrevet
Skjold skrev (5 minutter siden):

Antar du at det var derfor han lo eller sa han det?

Om det siste er korrekt så hadde denne personen aldri fått være nært mitt barn igjen.

Han sa det, ikke rett ut men han sa det. 

Anonymkode: 6093a...6e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymMisbruker skrev (11 minutter siden):

Bare å ikke dukke opp i slike sammenhenger frem til fyren er tilbake i fengsel. 

Det er  vel ikke bare bare det. det er kjæresten til et familiemedlem av barnefar, ts og barnefar er ikke ilag. Så godt mulig barna møter han når barna er hos barnefar 

Anonymkode: b7d37...4ec

Skrevet

Dette er garantert folk som ikke kommer til å ha interesse av å være særlig mye sammen med dine barn. I tillegg kommer forholdet sikkert ikke til å holde.

Men det beviser det jeg mener om at ved vurdering av partner må man også se på familien til vedkommende. Folk fra dårlige familier må man styre unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...