KGerunderholdning Skrevet 18. mai 2024 #1 Skrevet 18. mai 2024 (endret) så ja, jeg er ikke akkurat myndig eller 18. men jeg har alltid hatt lyst på navle piercing så idag kjøpte jeg en falsk en som man kan ta av og på, så mitt spørsmål er hvordan hadde dere foreldre reagert vis deres barn hadde kommet i stua med falsk navlepiercing? Hadde dere blitt sure? Siden den tross alt er falsk.. 🥰🥰 den er allerede bestilt (sletter innlegget om noen dager) Endret 18. mai 2024 av KGerunderholdning
Stor pike Skrevet 18. mai 2024 #2 Skrevet 18. mai 2024 Så lenge den er falsk gjør det vel ikke så mye.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Skrevet 18. mai 2024 Mitt sønn (16) tok en ekte ring i nesa uten lov Anonymkode: 3a9cc...7da
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Skrevet 18. mai 2024 Jeg tok en ekte når jeg var 15-16, mamma brydde seg ikke så mye men sa at hun ikke syns det var fint. En falsk hadde de nok ikke brydd seg om. Og det hadde heller ikke jeg som forelder brydd meg om. Anonymkode: 6c90f...10d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Skrevet 18. mai 2024 Om barnet er gammelt nok til å bestille slikt selv har vel ikke foreldre så mye å si. Om tenåringen hadde kommet hjem med piercing hvor som helst hadde jeg tenkt det var en del av en naturlig utvikling til å finne sin egen stil. Og altså noe tenåringen må få bestemme selv. Anonymkode: ba07f...c55
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #6 Skrevet 18. mai 2024 Min datter tok ekte navlepiercing uten at jeg visste det da hun var 15. Jeg ble ikke sur, hun betalte selv, stelte den selv og det er hennes kropp. Anonymkode: 8512b...fa0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #7 Skrevet 18. mai 2024 KGerunderholdning skrev (18 minutter siden): så ja, jeg er ikke akkurat myndig eller 18. men jeg har alltid hatt lyst på navle piercing så idag kjøpte jeg en falsk en som man kan ta av og på, så mitt spørsmål er hvordan hadde dere foreldre reagert vis deres barn hadde kommet i stua med falsk navlepiercing? Hadde dere blitt sure? Siden den tross alt er falsk.. 🥰🥰 den er allerede bestilt (sletter innlegget om noen dager) Det gjør vel ikke noe når den er falsk 😅 Anonymkode: eef12...8e1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #8 Skrevet 18. mai 2024 Bare å påse at du rengjør det skikkelig, så får det jo bare være. Tok selv piercing i navelen da jeg var 14, da med nål 😅 Gjør det hos en piercer som er profesjonell. Min mor derimot, var ikke særlig begeistret. Men pytt. Lettere å få tilgivelse enn tillatelse. Piercinger kan tas ut. Tatoveringer er det verre med (tok det da jeg var 16 😂) Anonymkode: 117ee...f39
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #9 Skrevet 18. mai 2024 Sånn sett er det vel noen steder du kan ta piercing i navlen uten godkjennelse når du er 16. Om du har lyst på ekte Anonymkode: eef12...8e1
KGerunderholdning Skrevet 18. mai 2024 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare å påse at du rengjør det skikkelig, så får det jo bare være. Tok selv piercing i navelen da jeg var 14, da med nål 😅 Gjør det hos en piercer som er profesjonell. Min mor derimot, var ikke særlig begeistret. Men pytt. Lettere å få tilgivelse enn tillatelse. Piercinger kan tas ut. Tatoveringer er det verre med (tok det da jeg var 16 😂) Anonymkode: 117ee...f39 Det her er en som er sånn klips på, vis du søker opp «clip on navle piercinger» så får du se hva jeg har bestilt 🥰 kroppen min tåler ikke piercinger dessverre ❤️
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #11 Skrevet 18. mai 2024 Det gjorde jeg når jeg var 15 år. Sa ikke noe til foreldrene mine før den var grodd. Slik at hvis hun sa jeg måtte ta den ut så gjorde det ikke noe. Hehe. Anonymkode: ee430...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #12 Skrevet 18. mai 2024 Gå påkledt i stua, så er det problemet løst. Anonymkode: 45f16...695
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #13 Skrevet 18. mai 2024 KGerunderholdning skrev (34 minutter siden): jeg har alltid hatt lyst på navle piercing så idag kjøpte jeg en falsk en som man kan ta av og på genialt! Anonymkode: c2eee...83d
Fighter83 Skrevet 18. mai 2024 #14 Skrevet 18. mai 2024 KGerunderholdning skrev (31 minutter siden): så ja, jeg er ikke akkurat myndig eller 18. men jeg har alltid hatt lyst på navle piercing så idag kjøpte jeg en falsk en som man kan ta av og på, så mitt spørsmål er hvordan hadde dere foreldre reagert vis deres barn hadde kommet i stua med falsk navlepiercing? Hadde dere blitt sure? Siden den tross alt er falsk.. 🥰🥰 den er allerede bestilt (sletter innlegget om noen dager) Jeg tok en ekte da jeg var 14 år uten å få lov, tenkte ikke på å spørre heller for å være ærlig. Min mamma reagerte ikke så veldig med annet enn at jeg måtte passe på å bruke ekte gull og sølv o.l da jeg er allergisk mot noen typer metaller mot huden. Men min mamma hadde selv en piercing i nesa året etter o.l og hadde selv lyst på tatovering mm bl.a. Hun var sikkert den eneste forelderen i kommunen der vi bodde som hadde piercing i nesa🤣 føltes ihvertfall sånn for min del😅 Hun var fin med det da👏 Var tøff nok til å endelig få seg en søt tatovering som 50 åring også, da hadde hun drømt om den i 20 år liksom 🤣
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #15 Skrevet 18. mai 2024 KGerunderholdning skrev (1 time siden): så ja, jeg er ikke akkurat myndig eller 18. men jeg har alltid hatt lyst på navle piercing så idag kjøpte jeg en falsk en som man kan ta av og på, så mitt spørsmål er hvordan hadde dere foreldre reagert vis deres barn hadde kommet i stua med falsk navlepiercing? Hadde dere blitt sure? Siden den tross alt er falsk.. 🥰🥰 den er allerede bestilt (sletter innlegget om noen dager) Mammaen min var med meg når jeg tok min en alder av 14 en datteren i huset har lyst på det når hun har samme alder så er det helt OK. Så med andre ord hadde ikke vi reagert. Anonymkode: ed62c...a2d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #16 Skrevet 18. mai 2024 KGerunderholdning skrev (1 time siden): så ja, jeg er ikke akkurat myndig eller 18. men jeg har alltid hatt lyst på navle piercing så idag kjøpte jeg en falsk en som man kan ta av og på, så mitt spørsmål er hvordan hadde dere foreldre reagert vis deres barn hadde kommet i stua med falsk navlepiercing? Hadde dere blitt sure? Siden den tross alt er falsk.. 🥰🥰 den er allerede bestilt (sletter innlegget om noen dager) Det er 16år på å ta det de fleste plasser. Hadde selvsagt ikke blitt sur for om du kom med en falsk en! Tenk gjennom risikoen om du tenker å ta en ekte!Og pass på at det er en skikkelig plass. Pierceringen i navlen kan ikke tas på alle, det kommer ann på navlen din! Noen blir den skubbet ut på og stygt arr og betent! Anonymkode: 2ef5e...639
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #17 Skrevet 18. mai 2024 Datteren min kom hjem med en ekte navlepiercing da hun var 15-16, jeg gjorde ingen stor sak ut av det. Hadde nok reagert mer om det var tatovering. Vil gjerne at de venter noen år slik at de er sikre på hva de vil ha (har selv, så det er kun av erfaring, hadde angret om jeg hadde tatt noe av det jeg syntes var kult da jeg var 18 😄). Jeg har alltid vært nøye på at ungene går til et ordentlig piercingstudio uansett, noe hun har fulgt opp (lillesøster har også hull i ørene). Hun har nå en septumpiercing og fem i ørene i tillegg til navlen, hun er 18. Jeg klarer ikke helt se hvorfor noen skulle reagert på en falsk piercing? Anonymkode: 41075...e32
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #18 Skrevet 19. mai 2024 Hadde ikke sagt noe på verken ekte eller falsk.. Hadde det vært en ekte hadde jeg vært mer opptatt av at den var tatt på ett skikkelig sted og ikke noe jallagreier...Jeg tok tatovering uten tillatelse fra foreldre når jeg var 16.. Anonymkode: 4c1c0...a3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå