Gå til innhold

Noe å reagere på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gårsdagens feiring gikk rolig for seg med baby på 2 måneder. Vi trillet en tur og vinket til barnetoget og niese, så var samboer og jeg bare hjemme og koste oss i hagen i skyggen og spiste god mat. 
Senere på dagen dro han til en kamerat og hadde noen øl. Han hadde avtalt skyss, men det gikk i vasken. Så jeg hentet han med baby i bilen i halv 10 tiden. Baby har ikke noe døgnrytme enda og fikk seg en hvil i bilstolen. Samboer var ikke full heller. 
Jeg nevnte dette til svigermor idag når hun spurte om feiringen vår, og hun ble helt satt ut. At jeg kjører så sent på kvelden med baby, og henter samboer fra fest var helt uhørt. Også begynner jeg å tenke, gjorde jeg noe feil?

Anonymkode: 19323...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virkelig ikke! 

Anonymkode: e235a...f34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gårsdagens feiring gikk rolig for seg med baby på 2 måneder. Vi trillet en tur og vinket til barnetoget og niese, så var samboer og jeg bare hjemme og koste oss i hagen i skyggen og spiste god mat. 
Senere på dagen dro han til en kamerat og hadde noen øl. Han hadde avtalt skyss, men det gikk i vasken. Så jeg hentet han med baby i bilen i halv 10 tiden. Baby har ikke noe døgnrytme enda og fikk seg en hvil i bilstolen. Samboer var ikke full heller. 
Jeg nevnte dette til svigermor idag når hun spurte om feiringen vår, og hun ble helt satt ut. At jeg kjører så sent på kvelden med baby, og henter samboer fra fest var helt uhørt. Også begynner jeg å tenke, gjorde jeg noe feil?

Anonymkode: 19323...387

Herregud nei. Jeg kjører da ofte hjem på kvelden med 3 åringen i bilen, sovner godt i bilen så tar bare å bærer ungen inn i sengen når vi kommer hjem. 
 

Når barnet var liten (typ 2-6 mnd) satt vi oss i bilen å kjørte både klokken 21 og 23 for å få ungen til å sovne når det stod på som værst med sykdom, kveldsuro osv. 
 

Hadde vært noe helt annet om samboeren din var snydens… 

Anonymkode: 902f6...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skjønner ikke hvorfor svigermor reagerte på det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare glem reaksjonen. Folk er så rare, og det er mulig de gjorde ting litt annerledes før i tiden. 

Anonymkode: ccdd7...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke!!

Denne må samboeren din ta opp med henne, bare for å "make a statement". Var jo han som bad deg hente seg

Anonymkode: 28c21...398

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo helt merkelig reaksjon fra svigermor. Å hente samboeren din gikk sikkert helt fint. De fleste småbarn sovner lett i bil (ikke alle, men mange...) så jeg tipper babyen din sov godt på turen?

Anonymkode: cd08d...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Dette er ikke noe å reagere på. 
 

Det eneste som svigermor burde reagert på er at far valgte å dra ut og la deg og baby være alene, men hvis det faktisk var greit for deg så ser jeg virkelig ikke noe problem her. 
 

 

Anonymkode: 5553b...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...