Gå til innhold

Sensitiv klitoris og runde nummer 2 osv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har veldig sensitiv klitoris etter jeg har fått orgasme og lurer på hvordan andre har det og eventuelt hvor lenge andre må vente til å ta runde nummer 2 osv? 🧐

Anonymkode: 7eae7...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del handlet det om å lære seg akkurat hvordan stimulere etter første orgasme. Ved riktig stimuli kan vi bare fortsette til ny orgasme kommer. Min mann kan fint slikke/fingre meg til flere orgasmer på den måten. Blir derimot stimulien for intens blir det bare ubehagelig. Kan derfor ikke få flere orgasmer ved bruk av vibrator, da må jeg ha en lang pause mellom og orgasme 2 sitter langt inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig følsom/øm klitoris etter orgasme, men vil jeg (prøve) å komme flere ganger, så pleier jeg å fortsette å stimulere veeeldig forsiktig etter orgasmen (jeg stopper altså ikke med å stimulere klitoris når jeg kommer, men endrer hvordan). Så øker jeg styrken litt og litt, utfra hva kroppen min liker. Tøyer grensene litt, det er hårfin grense mellom deilig og ikke deilig. Det er ikke alltid jeg får til å komme flere ganger (selv om klitoris ikke er øm lenger), men da har jeg det uansett deilig underveis. 

Anonymkode: fae4f...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min mann slikker meg til orgasme så blir jeg så gal og ligger og vrir meg og tenker meg, han holder da lårene mine litt fast, han vil slikke mer til enda en orgasme, men jeg syns at også klitoris er for sensitiv da, så det får jeg ikke til

Anonymkode: 65389...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis stimulien har vært for hard/intens/rask under første runde, blir klitoris for følsom for runde to. 😉

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 17.57):

Hei. Jeg har veldig sensitiv klitoris etter jeg har fått orgasme og lurer på hvordan andre har det og eventuelt hvor lenge andre må vente til å ta runde nummer 2 osv? 🧐

Anonymkode: 7eae7...365

Litt samme her. Vet egentlig ikke hvor lenge jeg «må» vente. Når jeg har fått orgasme, så er jeg helt ferdig. Da er lystbryteren skrudd av. Da går det gjerne flere uker før jeg får lyst på sex igjen. Noen ganger flere måneder.

Men ja, det er helt normalt at klitoris blir veldig følsom etter orgasme.

Anonymkode: 277a5...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Litt samme her. Vet egentlig ikke hvor lenge jeg «må» vente. Når jeg har fått orgasme, så er jeg helt ferdig. Da er lystbryteren skrudd av. Da går det gjerne flere uker før jeg får lyst på sex igjen. Noen ganger flere måneder.

Men ja, det er helt normalt at klitoris blir veldig følsom etter orgasme.

Anonymkode: 277a5...9f6

Oxytocin kan vare lenge hos kvinner. Det er da klokt å huske at er du fornøyd for en periode, så er mannens behov der allikevel. Så en klok kvinne vet å takke for mannens bidrag med litt dessert innimellom. Plutselig kan det hende at du selv får lyst på dessert selv, for smaksskyld. Det kan hende det gir mersmak, en mersmak du må omfavne og nyte.

The Chef.

Anonymkode: ce277...086

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Oxytocin kan vare lenge hos kvinner. Det er da klokt å huske at er du fornøyd for en periode, så er mannens behov der allikevel. Så en klok kvinne vet å takke for mannens bidrag med litt dessert innimellom. Plutselig kan det hende at du selv får lyst på dessert selv, for smaksskyld. Det kan hende det gir mersmak, en mersmak du må omfavne og nyte.

The Chef.

Anonymkode: ce277...086

Såååå sant🔥

k47

Anonymkode: e40e2...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oxytocin kan vare lenge hos kvinner. Det er da klokt å huske at er du fornøyd for en periode, så er mannens behov der allikevel. Så en klok kvinne vet å takke for mannens bidrag med litt dessert innimellom. Plutselig kan det hende at du selv får lyst på dessert selv, for smaksskyld. Det kan hende det gir mersmak, en mersmak du må omfavne og nyte.

The Chef.

Anonymkode: ce277...086

Det er mye min mann igjennom 21 år sitt «behov» som styrer når vi har sex. Han tar initiativ når han vil ha sex. Om vi bare skulle hatt sex når jeg vil, så hadde vi hatt sex 1-3 ganger i året.

Ikke at vi har sex så ofte, men når mannen min tar initiativ, så er jeg klar på sekunder. Sånn er det å ha et utpreget responsivt tenningsmønster.

Jeg kunne sikkert levd fint resten av livet uten sex. Jeg kunne levd like fint med sex hver dag også. Alt avhenger av hvor ofte partner vil og tar et initiativ.

Anonymkode: 277a5...9f6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...