Gå til innhold

Hvorfor ser nesten alle tjukke ut i bunad?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at noen ser det de leter etter.

I går så tydeligvis alle i omgangskretsen din smellfeite ut, mens du strålte i spotlighten for deg selv..

Litt trist da, at det er det du sitter igjen med etter å ha sett folk du omgås pynte seg 

Anonymkode: c3c76...746

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller ser de normale og sunne ut?? 

Anonymkode: e39d2...a6c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ble overrasket i går hvordan slanke, trente damer i omgangskretsen så overvektige ut i bunad. Er det fasongen som gjør det? For øvrig en av grunnene til at jeg ikke bruker bunad. Ser smellfeit ut i den. På høytider og merkedager ønsker jeg å ta meg godt ut.

Anonymkode: 9bd7d...72b

Trist du ikke bruker bunad fordi du er redd for å se smellfeit ut…. Enten er du smellfeit eller ikke! Syk tankegang, har du hvertfall! 

Anonymkode: e39d2...a6c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig i at man ser tykk ut i bunad! 

Jeg har gått opp noen kg det siste året og er veldig misfornøyd med valkene og bilringene jeg har fått. Det var så vidt jeg fikk på meg bunaden i går. Den var ubehagelig trang. Men synet i speilet fikk meg til å gå med den likevel. For der så jeg jo like flott ut som jeg bruker i bunad! 

Jeg syns kvinner er staselige i bunad, mens menn virkelig er flotte! Er det menn i bunad i nærheten, så ser jeg ikke andre menn.  Jeg forelsket meg i han som ble mannen min første gang jeg så ham i bunad. Skikkelig sjekketriks det der 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ble overrasket i går hvordan slanke, trente damer i omgangskretsen så overvektige ut i bunad. Er det fasongen som gjør det? For øvrig en av grunnene til at jeg ikke bruker bunad. Ser smellfeit ut i den. På høytider og merkedager ønsker jeg å ta meg godt ut.

Tenk å være så jålete at man ikke kan bruke bunad pga det! Trist! evt troll? 

Anonymkode: 840d0...671

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig og egentlig et trist fokus @TS         

Anonymkode: cd043...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Jeg gjør det. Gjør bunad ekstra stygt.

Anonymkode: af054...951

Så utrolig trist å lese, TS. Slike holdninger er det som er virkelig ødelggende i dagens samfunn.

Anonymkode: c349d...8fc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ser ut som feite budeier i bunad. 

Anonymkode: 614d8...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TS. De som ser bra ut i bunad er syltynne til vanlig (undervektig), som feks hun der Caroline Berg Eriksen, eksfrua til Jare, Karianne Wølmer (slanket seg nylig). 

Anonymkode: 4e6f9...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du trenger hjelp av en psykolog, TS, om dette er målestokken du dømmer folk etter. Det høres ut som du har veldig lite innhold og glede i livet ditt utenom hvordan speilbildet ditt ser ut og at du er tynnere enn andre. Bildet du har av andre (og deg selv) er ikke faktabasert heller når du ser og dømmer folks vekt ulikt alt etter hva de har på seg.

Anonymkode: 0b8b5...5a7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Motsatt føler jeg. Spørs hvilken bunad. Rogaland bunad ( bor i Stavanger) der vesten er stram ser man godt når man er veldig slank. Jeg er tynn,og ser nesten tynnere ut i bunad da midjen kommer godt frem i vest. 

Rogaland_damebunad_jelsa_lys_02.jpg.21c2ed0ae9de3d02235f310164a15729.jpg

Anonymkode: ea309...ac3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 13.30):

Hmm. Jeg så ikke på. Jeg speidet bare etter spennende matboder. Me hungry. 

Anonymkode: d3aea...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...