AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #21 Del Skrevet 18. mai 2024 Elsker å suge, men er singel og får aldri gjort det 🤷♀️ Anonymkode: 75ccc...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #22 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 20.16): Suger du en penis under gj.snittet\liten eller er den ikke verdig i din munn? Jo lengre og større = Jo mer verdig? Anonymkode: 40a26...78d Om en penis er verdig har jeg aldri tenkt..... Uansett... Jeg synes en stor en er lettere, men det er bare for det at min første kjærste var ganske stor, og vi var sammen i over 10 år, så jeg fant en teknik som passet for meg og han. Lå med en som var mye mindre etter det var slutt mellom oss, og da knotet jeg fælt🤣 Uff, det var absolutt ikke det beste han hadde opplevd.... Hadde jo ikke noe med han å gjøre, jeg var bare uerfaren med andre enn han jeg hadde vært sammen med💁♂️ Uansett, jeg traff nåværende mannen min etter 2 år som singel, og jeg lå bare med han jeg knotet med mellom dem, og mannen min er ganske lik i størrelse som eksen.. Så må vel si at jeg foretrekker å utføre oralsex på stor penis. Men det har ingenting med om størrelsen er verdig🤦♂️ My god.... Hadde mannen hatt mindre, så hadde jeg funnet ut hva han likte.... Jeg suger, for jeg ønsker gi han nytelse, slik han gir meg💗 Anonymkode: fe3ce...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå