Gå til innhold

Oliven spm


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte å helle ut alt av vannet fra denne oliven flasken. Har fortsatt en del oliven igjen. Blir oliven ødelagt?

20240517_111136.jpg

20240517_111138.jpg

Anonymkode: bb0d8...b1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg klarte å helle ut alt av vannet fra denne oliven flasken. Har fortsatt en del oliven igjen. Blir oliven ødelagt?

20240517_111136.jpg

20240517_111138.jpg

Anonymkode: bb0d8...b1b


nei det blir ikke ødelagt, men om du ikke ønsker at vi skal bli tørre er det bare å helle på mer vann.

Anonymkode: 4f7de...417

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):


nei det blir ikke ødelagt, men om du ikke ønsker at vi skal bli tørre er det bare å helle på mer vann.

Anonymkode: 4f7de...417

Vann fra springen liksom?

Anonymkode: bb0d8...b1b

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Vann fra springen liksom?

Anonymkode: bb0d8...b1b

Det går fint men det der er oliven som kun bør brukes på pizza eller annen oppvarmet mat. Utrolig elendig kvalitet. 

Anonymkode: ab24c...fd4

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det går fint men det der er oliven som kun bør brukes på pizza eller annen oppvarmet mat. Utrolig elendig kvalitet. 

Anonymkode: ab24c...fd4

Jeg pleier å bruke i salaten😃

Anonymkode: bb0d8...b1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg pleier å bruke i salaten😃

Anonymkode: bb0d8...b1b

Å nei, du får jo oliven som er mye, mye bedre i salat enn disse. Disse egner seg, som noen over her sa, så og si bare til pizza. Til salat er kalamataoliven (og andre oliven) mye bedre. 

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De kan tørke inn, men mest sannsynlig gro mugg. 

Anonymkode: df310...d07

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (23 minutter siden):

Å nei, du får jo oliven som er mye, mye bedre i salat enn disse. Disse egner seg, som noen over her sa, så og si bare til pizza. Til salat er kalamataoliven (og andre oliven) mye bedre. 

Får man kjøpt de også på boks? Eller glass?

Anonymkode: bb0d8...b1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Får man kjøpt de også på boks? Eller glass?

Anonymkode: bb0d8...b1b

Jada, de har ihvertfall på Meny 😊

Skrevet

En (av mange) ting jeg savner ved å bo i Hellas, er å kunne kjøpe Kalamata-oliven i løs vekt. Her kan du lese om hvorfor disse olivenene er spesielt gode, og hvorfor du bør kjøpe dem med stein:

Kalamata

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vann fra springen liksom?

Anonymkode: bb0d8...b1b

Ja

Anonymkode: 4f7de...417

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...