AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #1 Skrevet 17. mai 2024 Jeg klarte å helle ut alt av vannet fra denne oliven flasken. Har fortsatt en del oliven igjen. Blir oliven ødelagt? Anonymkode: bb0d8...b1b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #2 Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg klarte å helle ut alt av vannet fra denne oliven flasken. Har fortsatt en del oliven igjen. Blir oliven ødelagt? Anonymkode: bb0d8...b1b nei det blir ikke ødelagt, men om du ikke ønsker at vi skal bli tørre er det bare å helle på mer vann. Anonymkode: 4f7de...417 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #3 Skrevet 17. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): nei det blir ikke ødelagt, men om du ikke ønsker at vi skal bli tørre er det bare å helle på mer vann. Anonymkode: 4f7de...417 Vann fra springen liksom? Anonymkode: bb0d8...b1b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #4 Skrevet 17. mai 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Vann fra springen liksom? Anonymkode: bb0d8...b1b Det går fint men det der er oliven som kun bør brukes på pizza eller annen oppvarmet mat. Utrolig elendig kvalitet. Anonymkode: ab24c...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det går fint men det der er oliven som kun bør brukes på pizza eller annen oppvarmet mat. Utrolig elendig kvalitet. Anonymkode: ab24c...fd4 Jeg pleier å bruke i salaten😃 Anonymkode: bb0d8...b1b
Brunhilde Skrevet 18. mai 2024 #6 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg pleier å bruke i salaten😃 Anonymkode: bb0d8...b1b Å nei, du får jo oliven som er mye, mye bedre i salat enn disse. Disse egner seg, som noen over her sa, så og si bare til pizza. Til salat er kalamataoliven (og andre oliven) mye bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #7 Skrevet 18. mai 2024 De kan tørke inn, men mest sannsynlig gro mugg. Anonymkode: df310...d07 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #8 Skrevet 18. mai 2024 Brunhilde skrev (23 minutter siden): Å nei, du får jo oliven som er mye, mye bedre i salat enn disse. Disse egner seg, som noen over her sa, så og si bare til pizza. Til salat er kalamataoliven (og andre oliven) mye bedre. Får man kjøpt de også på boks? Eller glass? Anonymkode: bb0d8...b1b
Brunhilde Skrevet 18. mai 2024 #9 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får man kjøpt de også på boks? Eller glass? Anonymkode: bb0d8...b1b Jada, de har ihvertfall på Meny 😊
Pawn Hearts Skrevet 18. mai 2024 #10 Skrevet 18. mai 2024 En (av mange) ting jeg savner ved å bo i Hellas, er å kunne kjøpe Kalamata-oliven i løs vekt. Her kan du lese om hvorfor disse olivenene er spesielt gode, og hvorfor du bør kjøpe dem med stein: Kalamata
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #11 Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vann fra springen liksom? Anonymkode: bb0d8...b1b Ja Anonymkode: 4f7de...417
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå