Gå til innhold

Mailklienten i Opera


Cata

Anbefalte innlegg

Har installert Opera og tenkte jeg skulle prøve det i stedet for IE, men jeg har et problem med mailklienten. Jeg kan både sende og motta mail, så det funker jo, men innimellom så popper det opp et skjermbilde som spør etter passord. Jeg tolker det sånn at den spør etter passordet til mailserveren, men når jeg taster det inn så får jeg bare "error"?

Hva er det jeg har misforstått?

Og ett tilleggspørsmål...hvordan i allverden lager jeg mapper slik at jeg får sortert mailene???

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å lage ny mappe høyreklikker du der du skal ha den nye mappen og velger rett alternativ.

Det med passord skjønner jeg ikke. Har du satt opp mailkontoen rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å lage ny mappe høyreklikker du der du skal ha den nye mappen og velger rett alternativ.

Det med passord skjønner jeg ikke. Har du satt opp mailkontoen rett?

Øøøøh, rett alternativ? Burde jeg ikke få opp noe i likhet med "new folder"? Er "New filter" det samme som "New folder" ? Jeg vil jo ikke filtrere alt, selv om jeg vil ha muligheten til å lagre hobbyrelaterte mail for seg og vennemailer for seg?

Tror da mailkontoen må være satt opp rett, siden den både sender og mottar.... Men den har ikke mast om passord i dag, så kanskje den trengte en restart for å bli enig med seg selv :klø: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrrgh! Nå vil den ikke la meg lese Dagbladet heller, mens VG går helt fint. Prøver jeg meg i IE så får jeg opp Dagbladet også. (Ble plutselig mer begeistret for Microsoft enn jeg har vært på lange tider....) Får bare opp "connection closed by remote server" i Opera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avinstallerte hele greia. Fikk ikke opp noen sider i går som jeg ikke allerede hadde vært inne på. Og kunne ikke se at jeg hadde klusset så fælt med noen sikkerhetsinnstillinger heller for de sidene jeg hadde hatt oppe kvelden før, de kom så greit som bare det. Mulig jeg gjør et nytt forsøk senere når jeg har sluttet å være sur ;) .

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste nytt fra frustrasjonsfronten. Nå virker Operaen.... Atter en gang var det tydeligvis min illsinte brannmur som laget problemet :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...