Gå til innhold

Farris Bris med smak


Gjest Vinga

Anbefalte innlegg

Jeg liker vanligvis ikke Farris, men nå har jeg smakt Farris Bris med mango- og papayasmak, og NAM! :sikle: (Sitron/lemongrass var ikke SÅ god, men ikke ille)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, den med mango og papaya er min absolutte favoritt.

Jeg synes også Bon Aqua med bringebær er kjempegod. Og anbefaler dessuten Olden med villbringebær (uten kullsyre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den med mango/papaya smaker gammel, halvråtten frukt :forvirret: Mine favoritter er Bonaqua med bringebær, og med cranberry/grapefrukt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter straks mitt tredje glass mango/papaya-farris i kveld... Synes ikke det smaker råttent, bare godt. Merkelig hvor forskjellig smak man kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fordrar ikke vanlig Farris, men den med mango/papaya er god. Noen som vet om Farris er like fy, fy for tennene som vanlig brus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fordrar ikke vanlig Farris, men den med mango/papaya er god. Noen som vet om Farris er like fy, fy for tennene som vanlig brus?

Farris har ingen påvirkning for tennene i det hele tatt. Det vi kaller kyllsyre, er rett og slett karbondioksid, som er en gass. Drikk Farris med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker vanligvis ikke Farris, men nå har jeg smakt Farris Bris med mango- og papayasmak, og NAM! :sikle: (Sitron/lemongrass var ikke SÅ god, men ikke ille)

Sitter og drikker den nå. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Farris Bris mango/papaya er kjempegod og frisk jeg.

Det samme er den med melon/sitron.

Ellers går det mye i Olden med Villbringebær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, bris med mango/papaya er kjempegod :) jeg drakk en kasse på noen få dager i sommer. Godt og leskende i varmen synes jeg :) Likte ikke så veldig godt lemon/lemongrass, og liker i hvertfall ikke vanlig farris :) Men gleder meg til å smake sitron/melon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke noen av dem, liker ikke vanlig farris heller. Altfor bittert. De nye Farris Pluss er ok, den ekle bismaken er i allefall mye bedre skjult, men ikke akkurat noe man drikker for å kose seg disse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker alle Farristypene, men helst med lime eller farris bris med papaya/mango.

Bon Aqua synes jeg er forferdelig grusomt.

Merkelig hvor forskjellig smak man kan ha ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Synes Farris Bris mango/papaya er kjempegod og frisk jeg.

Det samme er den med melon/sitron.

Ellers går det mye i Olden med Villbringebær.

jeg synes mango/papaya smaker markjordbær jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere smakt Farris Pluss? Æsj!

Fikk en prøve fra en som jobber i Farris, og så ikke at det var Pluss og ikke Bris. Yakk. Kunstig søt og fæl. Nei, takk meg til Farris eller Bris. Farris skal være vann, ikke brus! Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hentet fra en pressemelding fra Farris, så dere får unnskylde den noe overivrige, positive vinklingen...:

Farris Pluss som er et nyskapende produkt som er med på å hviske ut skillene mellom produktkategoriene vann og brus.  FarrisPluss er tilsatt litt søtning for å fremheve smaken, og er samtidig en tørsteslukker. Farris Pluss er tilsatt pære sitronmelisse/ginseng og grapefrukt lime/guarana.  I dette produktet kombineres det beste fra brus og vannverden i en flaske!

Nei takk til utviskning mellom skillelinjer! Jeg vil ha klare grenser! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hentet fra en pressemelding fra Farris, så dere får unnskylde den noe overivrige, positive vinklingen...:

Nei takk til utviskning mellom skillelinjer! Jeg vil ha klare grenser!  :ler:

Hehe ok... tror jeg holder meg unna denne jeg og.

Endret av Latee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...